Eli itse minulla on vain ja ainoastaan positiivistä mielipidettä, mutta tahtoisin kuulla muidenkin mielipiteitä ko. rodusta kun siitä ihmisillä näyttää olevan paljon eri mielipiteitä.
Mitä mieltä olette
9
330
Vastaukset
Hieno rotuhan se on :O)
Ei ihan helpommasta päästä sekään,mutta kuten sanottu,oikeilla ihmisillä hieno :O)Tapaamani yksilöt ovat olleet todella ihmisystävällisiä ja seurallisia. Tuppaavat syliin;))
- JOSPPE
AIVAN IHANIA MITÄ ON NÄHNY...
- Palsta-Artisti
hieno rotu! Kaikki ne jotka tunnen on tosi miellyttäviä käytökseltään ja ihan omia persoonia.
Niinkuin Molossikin jo totesi. - en pidä...
...siitä, että koira suunilleen kellahtaa ventovieraankin ihmisen edessä selälleen
rapsuteltavaksi, eikä omaa suojelu tai vahti
taipumuksia. Mutta varmasti hyvä rotu haluaville! - kookoira
kaverilla kyseisenlaisia pari,varsinaisia ADHD tapauksia kumpainenki!
- kitta
nyt kyl vähättelit tota ADHD:ta kyl se on potenssiin 10. Meillä ei taas tuiskua odotellessa rauhallista hetkeä tunneta :). Melkoisia persoonia ovat. Jos emäntä ei tekemistä keksi niin sitten keksitään itse. Kaverin heiluva häntä riittää leikin alkuinnostukseksi, siitä on hyvä vetää :). Aina parempi on vetää kissaa hännästä.
Itsellä 2 amstaffi narttua jotka ovat äärettömän sosiaalisia kaikkeen sata lasissa osallistuvia yksilöitä.
hiukan kova päisiä välillä, mutta nokkeluudella niistäkin hetkistä selvitään.
- samaa
Mieltä. Jos oikealle omistajalle menee niin aivan mahtava vahti/perhekoira ja minun tapaamani todella ihmis ja lapsirakkaita:)
- Jokaiselle
vastaajalle asiallisista vastauksista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti25733822Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294084Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2563725Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s243177Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori963053Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta492298Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171959En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk101853Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3541455Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks521367