Saxo -99, muutama kysymys

saxofoni

Pitäisikö radion antennin lähteä ihan vaan "ruuvailemalla" irti? Ei lähtenyt aukeamaan, kun kokeilin, lienee jumissa tai sit en vaan osannut.

Onko pissapojan pumppu (tuulilasin) helppo vaihtaa itse? Paineet näyttää kadonneen jonnekin, joten vaihto lienee edessä.

Jarruissa vikaa? Joskus painaessa jarrupoljinta, tuntuu, että ottaa ensin toimii normaalisti, sitten menee hieman "tyhjää" alaspäin, kunnes ottaa taas aika alhaalla jämäkämmin kiinni. Ennen en ole moista huomannut. Ovatko palat kulahtaneet tai säädöissä jotain pielessä? Myös käkkäri tuntuu löysemmältä kuin ennen.

3

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimollakin

vm-2002. Se antenni on voinnut jämähtää korroosion takia.Käytä kunnon jakoavainta ja laita öljyä sen jälkeen.En usko että pissapojanpumppu on viallinen.Ne suuttimet ovat menneet tukkoon.Eli konepellinnin päällä oleveat suuttimet. Itse joudun vuosittain ne vaihtamaan.Eivät ole kalliit ja voi vaihtaa itse.

Jarrujen suhteen niin palat voi olla lopussa mutta kun auto on aika vanha niin voi olla että jarrunestettä tarvitaan lisää.

• saxofoni

Kiitokset vastauksista, pitääpä koettaa ruuvailla antenni irti. Epäilin tuota pumppua, kun aika huonolla paineella tuli nestettä silloin kun sitä tuli. Jospa tuolla suuttimien vaihdolla selviäisikin. Ja samalla voi tarkastaa ne jarrunesteet. Eikös siitä jonkinlainen merkkivalo pitäisi olla, jos on jarrunesteet lopussa vai muistanko väärin?

• Tuota samaa jarruongelmaa on esiintynyt myös AX:ssä joka on Saxon suora edeltäjä. Ja syyllinen on jarrujen pääsylinteri. Ei auta muu kuin vaihto. Kallis se onneksi ei ole mutta vaihto vaatii samalla koko jarrujärjestelmän ilmauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56