Onko kalat niin että ihmisillä, joiden tiedätte olleen epärehellisiä, ei tee loppujenlopuksi mitään? Kalojen luottamus on muutenkin vaikea voittaa?
Luottamus..
7
2214
Vastaukset
- kalamiehenä
uskoudun helpostikin naiselle ja saatan olla sinisilmäinenkin.
- ja kalat
olen kalat. ja jos luottamukseen tulee särö sitä
ei korjata millään.- cancer_
tätä ajoin takaa
- näin on
uutta mahdollisuutta ei tule!
- pallokalapuikko
...omalla kohdallani ainakin siitä kuinka vakavan "rikkomuksen" kyseinen henkilö tekee. Annan paljon anteeksi mutta jos epärehellisyydellä haavoitetaan syvältä, saatan pyyhkiä kyseisen henkilön elämästäni vuosiksi tai jopa kokonaan. Olen todellakin melko varovainen sen suhteen kenet päästän sisimpääni.
Hyviä ystäviä on kyllä pilvin pimein...- KalaNaine
Samat täälläkin; uskon suht helposti ja sinisilmäisesti ihmisiin (mistä sit maksetaan jälkeenpäin), paljon annan anteeksi, mutta jos minun tai hyvän ystäväni satuttaminen ja loukkaaminen on ollut tahallista ja tarkoituksenmukaista, ei sellaisella ihmisellä tee mitään, siitä ei ole edes kalanruuaksi ;)!!
- aiheesta
niin mistä olet pahoillasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104154
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321702- 1671467
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101404Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251376Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125