Kamppulasta kajahtaa !!

einomies

Piiritystilanne kamppulassa ! Taas kamppulalaiset näytti mistä ne on tehty! Kamppulan juopot työllistää jopa hesan poliisejakin! Hyvä kamppula!!

61

2845

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jes!!

Nyt mä sut tunnistin! Einomies taitaa ajella Ford Sierralla..

• Einomiehelle

Taidat olla kateelinen, kun kamppulassa tapahtuu niin paljon erilaisia asioita. Täälä on onneksi sellaista sakkia,mikä saa jotain liikettäkin aikaseksi. HYVÄ ME.

• on ainoa

alempi sosiaaliluokka Porvoossa on ainoa joka jotenkuten ELÄÄ.. muut ovat poroporvarillisia , kauhean koppavia snobbareita ... Alaluokka sekin valitettavasti tuhoaa itseään.

• reiska69

Kamppula rlz

• ---

kannattaa mennä hetkeksi kamppulan ostarin eteen parkkipaikalle ja katsoa kamppulalaisten arkea. Sen jälkeen omat murheet tuntuvat hyvin pieniltä. Säälittävän näköisiä elämän hylkäämiä tallustajia vaikka kuinka paljon.

• 8+16

oman itsetunnon kohottajana muille porvoolaisille käynti Gammelbackassa auttaa ymmärtämään ettei itsellä ole suuria murheita ollenkaan.

• älytöntä.

Mahtaa sulla olla todella tylsä elämä jos pitää tulla kyttäämään ihmisiä kamppulan parkkipaikalle! taitaa mennä todella huonosti..mene vaikka töihin niin saat parempaa tekemistä! Siis kerrassaan niin säälittävää.. Miksi edes vaivaudut gammelbackaan?? Sinä se oot sen elämäs hylännyt kun ei muuta tekemistä keksi. Oikein mukavaa kevättä ja toivottavasti keksit itsellesi parempaa tekemistä kuin toisten ihmisten kyttääminen ja arvostelu.. :D

• ---
        älytöntä. kirjoitti:

Mahtaa sulla olla todella tylsä elämä jos pitää tulla kyttäämään ihmisiä kamppulan parkkipaikalle! taitaa mennä todella huonosti..mene vaikka töihin niin saat parempaa tekemistä! Siis kerrassaan niin säälittävää.. Miksi edes vaivaudut gammelbackaan?? Sinä se oot sen elämäs hylännyt kun ei muuta tekemistä keksi. Oikein mukavaa kevättä ja toivottavasti keksit itsellesi parempaa tekemistä kuin toisten ihmisten kyttääminen ja arvostelu.. :D

noin koville ottaa se, että on mennyt asuinpaikkansa väärin valitsemaan. Ei kamppulasta puhtoista saa tekemälläkään ja aika surku hupaisaa seurata miten jotkut rähjäpellet viitsivät edes vaivautua puolustamaan Porvoon huonointa kaupunginosaa. Jonkun on vain oltava se säälittävin ja surkein. Porvoossa se on Gammelbacka. Ihmisellä joka sinne muuttaa täytyy olla omaa elämäänsä kohtaan täydellinen välinpitämättömyys, köyhyys tai piittaamattomuus siitä missä asuu.

• ????
        --- kirjoitti:

noin koville ottaa se, että on mennyt asuinpaikkansa väärin valitsemaan. Ei kamppulasta puhtoista saa tekemälläkään ja aika surku hupaisaa seurata miten jotkut rähjäpellet viitsivät edes vaivautua puolustamaan Porvoon huonointa kaupunginosaa. Jonkun on vain oltava se säälittävin ja surkein. Porvoossa se on Gammelbacka. Ihmisellä joka sinne muuttaa täytyy olla omaa elämäänsä kohtaan täydellinen välinpitämättömyys, köyhyys tai piittaamattomuus siitä missä asuu.

Olet itse ilmeisesti asunut kamppulassa..? Jos on noin hyvää tietoa niin sitten täytyy olla kai kokemusta.. Ja voin aivan ylpeästi sanoa että olen AITO kamppulalainen ja kunniallinen työssäkäyvä kansalainen. Jos minä en tykkäisi esim.Huhtisista niin en mä jaksais vaivautua siitä kirjoittelemaan ja haukkumaan sitä paikkaa!! Toi on niin naurettavan lapsellista touhua..Kerroppas missä sinä sitten asut kun olet näköjään muita parempi kansalainen?? Mut on se niin mukavaa että olet kiinnostunnut meistä kamppulalaisista, kiitos mielenkiinnostasi :)

• ---
        ???? kirjoitti:

Olet itse ilmeisesti asunut kamppulassa..? Jos on noin hyvää tietoa niin sitten täytyy olla kai kokemusta.. Ja voin aivan ylpeästi sanoa että olen AITO kamppulalainen ja kunniallinen työssäkäyvä kansalainen. Jos minä en tykkäisi esim.Huhtisista niin en mä jaksais vaivautua siitä kirjoittelemaan ja haukkumaan sitä paikkaa!! Toi on niin naurettavan lapsellista touhua..Kerroppas missä sinä sitten asut kun olet näköjään muita parempi kansalainen?? Mut on se niin mukavaa että olet kiinnostunnut meistä kamppulalaisista, kiitos mielenkiinnostasi :)

enkä ole koskaan asunut Kamppulassa, eikä tule koskaan menemään niin huonosti, että tarvitsisi valita asuinpaikassa Kamppulan kaltainen ghetto ;(

• XD
        --- kirjoitti:

enkä ole koskaan asunut Kamppulassa, eikä tule koskaan menemään niin huonosti, että tarvitsisi valita asuinpaikassa Kamppulan kaltainen ghetto ;(

Eihän tänne ketään pakoteta! Ja kyllä kamppulasta pääsee aina pois jos haluaa.. Ja tiedoksi vaan että kyllä niitä juoppoja ja "hulluja" on myös keskustassa, joka vk.loppu siellä tapellaan ja ties mitä..miksi niistä ei mainita mitään?? Sielläkin on ulkomaalaisia niin kuin täälläkin.. Että menee vähän liiottelun suuntaan nämä kamppula jutut.

• Ontuva
        8+16 kirjoitti:

oman itsetunnon kohottajana muille porvoolaisille käynti Gammelbackassa auttaa ymmärtämään ettei itsellä ole suuria murheita ollenkaan.

"Kuinka siis voit edes väittää/ sä että syrjäytynyt oot.Jos läpi Gammelbackan kuljet/ ilman että silmäs suljet/ huomaat että sentään lähes onnellinen oot"...

• ?

Siis mitä kamppulassa on taas tapahtunut?? ei missään mitään uutisia aiheesta..

• tapahtuu

Gamppula on alaluokan asuinlähiö jossa asuvat alemman sosiaaliluokan suomalaiset ja elintasopakolaiset(kosovo,afrikka,turkki,albania).
        Kierros ostarilla paljastaa sen mistä oikein on kysymys.
        Tämä ns. "roskasakki" työllistää viranomaisia 90% kaikista hälytystehtävistä Porvoon kihlakunnan talousalueella.
        Joka kaupungissa on oma ghetto, eipä se miksikään muutu.
        Kyllä nyt päättäjien pitäisi jo herätä!

• Jooseppi---

Revi siitä!

• Nyt on

NÄKYY OLEVAN PIRU MERRASSA..........

• yksvään
        tapahtuu kirjoitti:

Gamppula on alaluokan asuinlähiö jossa asuvat alemman sosiaaliluokan suomalaiset ja elintasopakolaiset(kosovo,afrikka,turkki,albania).
        Kierros ostarilla paljastaa sen mistä oikein on kysymys.
        Tämä ns. "roskasakki" työllistää viranomaisia 90% kaikista hälytystehtävistä Porvoon kihlakunnan talousalueella.
        Joka kaupungissa on oma ghetto, eipä se miksikään muutu.
        Kyllä nyt päättäjien pitäisi jo herätä!

Alemman sosiaaliluokan suomalaiset? sori mutta täällä gamputseassa puhuvat aika paljon jopa ruotsia.

• Jooseppi---

Elikkä kajahtaa se täälläkin.

• voittanutta

aivan turha huhtislaisten, kevarilaisten tai näsin porukan tulla leukailemaan. Kamppula nyt vaan yksinkertaisesti on porvoon paskin paikka.

• Taas hermot riekale
        voittanutta kirjoitti:

aivan turha huhtislaisten, kevarilaisten tai näsin porukan tulla leukailemaan. Kamppula nyt vaan yksinkertaisesti on porvoon paskin paikka.

Kun pitänyt tällinen vanha juttu kaivaa esiin,ihmeen kauan ollutkin hiljaista......No joku pääsee kohta
        takaisin hoitoon.

• nousuun
        voittanutta kirjoitti:

Kiireesti alueen statusta nostamaan, niinkuin ennen vaaleja uhottiin.

• kamppulan hörhöt
        nousuun kirjoitti:

Kiireesti alueen statusta nostamaan, niinkuin ennen vaaleja uhottiin.

siellähän niitä riitä
        kohta taas alkaa selittely ettei ole muita huonompi paikka
        kyllä kansa tietää

• Jooseppi--
        voittanutta kirjoitti:

Eli tossa missä menee toi sähkölinja, niin sen lähettyvillä juopot tänään istui ja perse paistoi aurinkoon päin. Kohta kun kesä saapuu, niin juopot joukolla taas istuu siinä kivien päällä ja roskia on joka puolella, eli tule vaan katsomaan. :))

• Nämä juopot
        Jooseppi-- kirjoitti:

Eli tossa missä menee toi sähkölinja, niin sen lähettyvillä juopot tänään istui ja perse paistoi aurinkoon päin. Kohta kun kesä saapuu, niin juopot joukolla taas istuu siinä kivien päällä ja roskia on joka puolella, eli tule vaan katsomaan. :))

Kanssa sitä kouvulan kermaa,kohta niitä alkaa olemaan täällä kamppulan kaliolla,on laihaa, lihavaa lyhyttä pitkää..Vähänväliä siellä käy poliisiauto tai ambulanssi.

• Äskeinen
        Nämä juopot kirjoitti:

Kanssa sitä kouvulan kermaa,kohta niitä alkaa olemaan täällä kamppulan kaliolla,on laihaa, lihavaa lyhyttä pitkää..Vähänväliä siellä käy poliisiauto tai ambulanssi.

Piti olla KOIVULAN.

• lepi..
        Äskeinen kirjoitti:

Piti olla KOIVULAN.

Itse muutin perheineni kamppulaan pari vuotta sitten eikä täällä kyllä sen kummosempaa ole kuin missään muuallakaan. Rauhallista täällä on asua. Ei ole mitään häiriköitä tai juoppoja joka puolella niinkuin jotkut väittävät. Sitäpaitsi juoppoja on porvoon keskustassa. Siellähän ne penkeillä porukassa istuskelee. Väärän kuvan ainakin nykypäivänä moni kamppulasta saa valitettavasti.

• Ne juuri tekee
        lepi.. kirjoitti:

Itse muutin perheineni kamppulaan pari vuotta sitten eikä täällä kyllä sen kummosempaa ole kuin missään muuallakaan. Rauhallista täällä on asua. Ei ole mitään häiriköitä tai juoppoja joka puolella niinkuin jotkut väittävät. Sitäpaitsi juoppoja on porvoon keskustassa. Siellähän ne penkeillä porukassa istuskelee. Väärän kuvan ainakin nykypäivänä moni kamppulasta saa valitettavasti.

Kamppula jutuista ei tarvitse mitään välittää,se saa vai jotkut löylynlyömät tuntemaan itsensä
        muita paremmaksi. Tämä sama legenda kulkee vain kuin joku vanha vitsi.Onhan tässäkin vaivaa viitsinny joku nähdä,tänkin jutun aloitus on jo 2003 vuodelta.

• tai ole
        lepi.. kirjoitti:

edes joskus selvinpäin, niin katseesi tavoittaa kyllä ne kamppulan juopot. Ei mikään asuinalue saa syyttä tuollaista paskapaikan leimaa. Kamppulassa syy on juopot ja työttömät tyhjäntoimittajat.

• Mul
        tai ole kirjoitti:

edes joskus selvinpäin, niin katseesi tavoittaa kyllä ne kamppulan juopot. Ei mikään asuinalue saa syyttä tuollaista paskapaikan leimaa. Kamppulassa syy on juopot ja työttömät tyhjäntoimittajat.

On silmät auki muulloin kun nukun,ja aina olen selvinpäin,enkä silti huomaa täällä sen kummenpaa kuin muualakaan,kun en mene tonne kalliolle katsomaan niitä Koivulan pummeja.

• Gammelbacka
        Mul kirjoitti:

On silmät auki muulloin kun nukun,ja aina olen selvinpäin,enkä silti huomaa täällä sen kummenpaa kuin muualakaan,kun en mene tonne kalliolle katsomaan niitä Koivulan pummeja.

Gammelbackassa asuu ainoastaan alemman sosiaaliluokan ihmisiä.
        Tähän ryhmään kuuluvat "pultsarit", merkkivaatteissa kulkevat ählämit, mustaihoiset pakolaiset ja mustalaisheimot.
        Kun eri rodut kohtaavat niin konflikteja syntyy väkisinkin.
        Suomalaiset vs. kosovon ählyt, kosovon ählyt vs. musta rotu, ainoastaan mustalaisheimot ovat neutraaleja.
        Suomalaiset ählämit ja musta rotu edustavat elintasopakolaisluokkaa.
        Gammelbackaa voidaan kutsua Porvoon kulttuurisulattamoksi.
        On täysin alaluokan lähiö.
        Toivoisin päättäjien ajavan Kamppulan seudulle muutosta joka sijoittaisi ulkomaalaistaustaiset ihmiset Vuosaaren elintasopakolaislähiöön.

VANHA KUNNON KAMPPULA ON PILATTU, KAMPPULA TAKAISIN SUOMALAISILLE JA MUSTALAISILLE!!!

Kunnioittavasti
        "Born in the Gamppula"

• MaoZeMugabe-Karadzic
        Gammelbacka kirjoitti:

Gammelbackassa asuu ainoastaan alemman sosiaaliluokan ihmisiä.
        Tähän ryhmään kuuluvat "pultsarit", merkkivaatteissa kulkevat ählämit, mustaihoiset pakolaiset ja mustalaisheimot.
        Kun eri rodut kohtaavat niin konflikteja syntyy väkisinkin.
        Suomalaiset vs. kosovon ählyt, kosovon ählyt vs. musta rotu, ainoastaan mustalaisheimot ovat neutraaleja.
        Suomalaiset ählämit ja musta rotu edustavat elintasopakolaisluokkaa.
        Gammelbackaa voidaan kutsua Porvoon kulttuurisulattamoksi.
        On täysin alaluokan lähiö.
        Toivoisin päättäjien ajavan Kamppulan seudulle muutosta joka sijoittaisi ulkomaalaistaustaiset ihmiset Vuosaaren elintasopakolaislähiöön.

VANHA KUNNON KAMPPULA ON PILATTU, KAMPPULA TAKAISIN SUOMALAISILLE JA MUSTALAISILLE!!!

Kunnioittavasti
        "Born in the Gamppula"

Oon musta, kosovon ählämi, juoppo ja työtön tyhjäntoimittaja mustalainen. Ihmiset kattoo mua kunnioitus kasvoillaan ja hyvä ettei vedä käteä lippaan kun kävelen tai ryömin Gammelbackan katuja! Että mun miälest tää on aika luxus mesta! Ai niin, lisäksi olen Zimbabwelainen aasialaisrotuinen diktaattori, hajotkaa köyhät!

• kajahteleee!
        MaoZeMugabe-Karadzic kirjoitti:

Oon musta, kosovon ählämi, juoppo ja työtön tyhjäntoimittaja mustalainen. Ihmiset kattoo mua kunnioitus kasvoillaan ja hyvä ettei vedä käteä lippaan kun kävelen tai ryömin Gammelbackan katuja! Että mun miälest tää on aika luxus mesta! Ai niin, lisäksi olen Zimbabwelainen aasialaisrotuinen diktaattori, hajotkaa köyhät!

Tuossa hieman kamppulan ählämeiden etnistä taustaa.
        Diagrammi oli täällä aiemminkin esillä mutta on poistettu.
        Eli tuossapa etninen kaavio:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e3/Kosovo_eth_Verteilung_2005.png

• taivai

• Gammelbackassa ovat

• 13+13

poliisilla työtehtäviä lähes joka ilta kamppulassa ;(

• Tiedät

Kuulutko niihin jotka tulee tohon parkkipaikalle kyttäämääm,koska tällaista väität.????????

• aivan turhaa
        Tiedät kirjoitti:

Kuulutko niihin jotka tulee tohon parkkipaikalle kyttäämääm,koska tällaista väität.????????

kaunistella kamppulan imagoa, porvoossa kaikki tietävät paskaläävän ja siellä asuvat ihmiset luusereiksi.

• :/

Mistä helvetistä sinä sen tiedät?? Oletko poliisi vai..

• Mitään
        aivan turhaa kirjoitti:

kaunistella kamppulan imagoa, porvoossa kaikki tietävät paskaläävän ja siellä asuvat ihmiset luusereiksi.

Kaunistele minähän vain kysyn oletko yksi niistä kyttääjistä,no tapahan sekin on parannella omia
        huolia,kun saa nauttia siitä jos jollain menee vielä huonommin.SAIRAUTTA SEKIN.

• :))
        aivan turhaa kirjoitti:

Kyllä SINÄ olet sitten säälittävä tapaus..voi ressukkaa :) Kamala uhma-ikä iskenyt sulle kun täytyy netissä uhota, voi pientä..

• ieufvbh

kamppula = avohoitola

• ettämitensenytoli

No mun tytölle kerrottiin koulussa (kertojana poliisi), että eniten työllistävä kaupunginosa on kevätkumpu.Siellä tapahtuu eniten kiinniottoja.
        Ja tää kerrottiin tän vuoden puolella,joten....

• KAMPPULA!
        ettämitensenytoli kirjoitti:

No mun tytölle kerrottiin koulussa (kertojana poliisi), että eniten työllistävä kaupunginosa on kevätkumpu.Siellä tapahtuu eniten kiinniottoja.

Ei nyt vaan jaksa enää näitä teidän tyhmien juttuja! Paska paikka ja sillä siisti!

• ......
        KAMPPULA! kirjoitti:

Ei nyt vaan jaksa enää näitä teidän tyhmien juttuja! Paska paikka ja sillä siisti!

Mitäs sitten roikut täällä lukemassa näitä tyhmiä juttuja!! On muuten nin helvetin hyvä paikka..paskaa sulla on jossain muualla :) hahahahahaaaaaaaaaaaaa!!!!!

• oikein...

laaditte näitä puolustuspuheita? Itseännekö?
        Ihan paska paikka kamppula on, se siitä.

• hmmmmm..........

Kevätkumpu on vähintäänkin yhtä slummi paikka kuin kamppula. Kannattaa kiertää kaukaa molemmat slummit. Kevarin "taso" on tipahatanut todella alas 10 vuodessa ja päinvastoin kamppulan "taso" on taas hieman noussut... olisikohan samanlaisia slummeja nykyään...

• ---
        hmmmmm.......... kirjoitti:

Kevätkumpu on vähintäänkin yhtä slummi paikka kuin kamppula. Kannattaa kiertää kaukaa molemmat slummit. Kevarin "taso" on tipahatanut todella alas 10 vuodessa ja päinvastoin kamppulan "taso" on taas hieman noussut... olisikohan samanlaisia slummeja nykyään...

kamppulan taso noussut?
        mielestäni aivan yhtä surkea mitä ennenkin, jos ei surkeampi ;(

• hmmmmm........
        --- kirjoitti:

kamppulan taso noussut?
        mielestäni aivan yhtä surkea mitä ennenkin, jos ei surkeampi ;(

Siten niin kun suurinosa kamppulan vanhoista hörhöistä ovat heittäneet lusikan nurkkaan ja taas tämä nuorempi sukupolvi majailee/oleilee kevarissa.

• kylläpä sitä
        hmmmmm........ kirjoitti:

Siten niin kun suurinosa kamppulan vanhoista hörhöistä ovat heittäneet lusikan nurkkaan ja taas tämä nuorempi sukupolvi majailee/oleilee kevarissa.

kylläpä löytyy kamppula myönteisyyttä, ettet vaan ihan asuisi siellä ;)

• peipontie
        kylläpä sitä kirjoitti:

Kamppulassa on kaksi valtuutettua avainasemassa parantamaan alueen arvostusta mutta kun eivät tee mitään. Toinen senkun parantaa maailmaa lehtien yleisönosastoilla, toinen makaa kotona ja haisee. Näin ollen passiivisuus ja apaattisuus senkun lisääntyy. Niiden joilla riittää virtaa pitää toimia yhteisen edun eteen niin tuloksiakin syntyy.

• aina.
        peipontie kirjoitti:

Kamppulassa on kaksi valtuutettua avainasemassa parantamaan alueen arvostusta mutta kun eivät tee mitään. Toinen senkun parantaa maailmaa lehtien yleisönosastoilla, toinen makaa kotona ja haisee. Näin ollen passiivisuus ja apaattisuus senkun lisääntyy. Niiden joilla riittää virtaa pitää toimia yhteisen edun eteen niin tuloksiakin syntyy.

vaan pitaisi jonkun muun tehdä jotain. Kyseiset henkilöt sopivat oikein hyvin kamppulalaisiksi, kun eivät tee mitään :)

• kilpakumppani
        aina. kirjoitti:

vaan pitaisi jonkun muun tehdä jotain. Kyseiset henkilöt sopivat oikein hyvin kamppulalaisiksi, kun eivät tee mitään :)

takavuosina aktiivinen Gammelbackan Terä tänäpäivänä? Herättäkää henkiin niin saadaan tekemistä nuorille ja lapsille. Olisihan sekin tyhjää parempi.

• iänikuisia
        kilpakumppani kirjoitti:

takavuosina aktiivinen Gammelbackan Terä tänäpäivänä? Herättäkää henkiin niin saadaan tekemistä nuorille ja lapsille. Olisihan sekin tyhjää parempi.

parannusehdotuksia ja sille kuuluisalle joku muu henkilölle lisää tehtäviä. Näitä kyllä kamppulassa riittää, eihän heissä itsessään mitään vikaa ole :)

• itketään kimpassa
        iänikuisia kirjoitti:

parannusehdotuksia ja sille kuuluisalle joku muu henkilölle lisää tehtäviä. Näitä kyllä kamppulassa riittää, eihän heissä itsessään mitään vikaa ole :)

Liitytään sitten ruikuttajien leiriin niin ei jonkun muun tarvi aina valittaa.

• hehHeh.......
        kylläpä sitä kirjoitti:

Asutko kevarissa? T: ei kevarissa eikä kamppulassa :)

• flegu elätti
        iänikuisia kirjoitti:

Koetas sitten saada se kuuluisa Joku Muu pois myös sossun luukulta, työkkäristä ja kaljaa kittaamasta.

• Audimies Kamppula

• Ähläm Kosovo

• J.Jokinen1

Kamputsea on just jees mesta

• lifitim

asuuko fitim lafiti kamppulassa kimppakämpässä?

• ON TÄÄ Outoa

Kun Porvoolaisilla, ei ole kun kaksi aihetta . tai toinen on vain yhden SOSSU
        valitukset, ja lopuilla sitten KAMPPULAN haukkuminen. kyllä teillä pitää olla
        suppea tuo ajatusmaailma. Tämäkin ketju aloitettu jo vuonna 2003

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe