MInkälaisia ammatteja on missä pääsisis matkailemaan? en halua lentoemännäksi, mutta voisitteko kertoa jotain muita ammatteja? Mieluiten mahdollisimman erillaisia.. :D
Vastaukset 6
- ammatteja sulle..
hakemuksesi perusteella sopisit näille matkailualoille:
lippujentarkastaja
taxikuski
työtön
pizza taxin lähetti
pyörä lähetti
Onnea hakuun :)- ja mielekkäämpiä
suurlähettiläs, ulkoministeri, matkaopas, rekkakuski, veturinkuljettaja, asentaja, kirvesmies, salakujettaja, merimies, kartoittaja, asfalttimies, kauppamatkustaja, malli, kuriiri, vientimyyjä, eu-edustaja, kansanedustaja, turisti, lakeija, astronautti, tutkimusmatkailija, liikemies, "liikemies", ym ym Jonkun mielestä matkalle päästään ja jonkun mielestä joudutaan. Itse olen jo vähän siinä välimaastossa, mutta tulihan sitä käytyä siellä ja täällä ja en ole palannut vieläkään vaikka kotona olenkin. En Suomessa.
- Kuuluin siihen ryhmään
ja mielekkäämpiä kirjoitti:
suurlähettiläs, ulkoministeri, matkaopas, rekkakuski, veturinkuljettaja, asentaja, kirvesmies, salakujettaja, merimies, kartoittaja, asfalttimies, kauppamatkustaja, malli, kuriiri, vientimyyjä, eu-edustaja, kansanedustaja, turisti, lakeija, astronautti, tutkimusmatkailija, liikemies, "liikemies", ym ym Jonkun mielestä matkalle päästään ja jonkun mielestä joudutaan. Itse olen jo vähän siinä välimaastossa, mutta tulihan sitä käytyä siellä ja täällä ja en ole palannut vieläkään vaikka kotona olenkin. En Suomessa.
Minä kuuluin siihen ryhmään, jossa joudutaan matkustamaan.
Tein sellaisia hommia IT-alalla, jossa joutui matkustamaan n. 20 kertaa vuodessa eripuolelle tätä palloa ja tein sitä hommaa n. 5-6 vuotta.
Sanotaan näin, että ensimmäiset 10 reissua oli ihan ok, mutta sen jälkeen homma ei enää ollut mitään huvia. Itse työ oli ihan ok, mutta se ainainen reissaaminen maistui kyllä puulta.
En tunne ketään, joka nauttisi jatkuvasta reissaamisesta.
En oikein ymmärrä, mikä joitakin viehättää noissa matkustushommissa. Tietysti, jos sitä ei ole ikinä tehnyt, niin ei voi tietää, miten rassaavaa se on. Ei ne ole mitään huvimatkoja, jos niitä työkseen joutuu tekemään.
- jos haluat reissata
Levyseppä-hitsaajana pääset varmimmin matkoille.
nimim. Kiina, Uruguay, Brasilia, USA, lähes kaikki länsi-euroopan maat, Venäjä, Ruotsi, Norja on käyty.- vai huvia?
Minusta on mukavampaa matkailla vapaa-aikana :) Ja kun työpaikkansa valitsee "oikein", matkailu on halpaa huvia..
- Säynävä
Matkustelen huumeiden avulla prrrr prrrr !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371423- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69906PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56713- 68713
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi229644- 37599
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7521