Ammatteja, joissa pääsee matkailemaan.

kdjfkjskdfks

MInkälaisia ammatteja on missä pääsisis matkailemaan? en halua lentoemännäksi, mutta voisitteko kertoa jotain muita ammatteja? Mieluiten mahdollisimman erillaisia.. :D

6

6292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammatteja sulle..

hakemuksesi perusteella sopisit näille matkailualoille:

lippujentarkastaja

taxikuski

työtön

pizza taxin lähetti

pyörä lähetti

Onnea hakuun :)

• ja mielekkäämpiä

suurlähettiläs, ulkoministeri, matkaopas, rekkakuski, veturinkuljettaja, asentaja, kirvesmies, salakujettaja, merimies, kartoittaja, asfalttimies, kauppamatkustaja, malli, kuriiri, vientimyyjä, eu-edustaja, kansanedustaja, turisti, lakeija, astronautti, tutkimusmatkailija, liikemies, "liikemies", ym ym Jonkun mielestä matkalle päästään ja jonkun mielestä joudutaan. Itse olen jo vähän siinä välimaastossa, mutta tulihan sitä käytyä siellä ja täällä ja en ole palannut vieläkään vaikka kotona olenkin. En Suomessa.

• Kuuluin siihen ryhmään
        ja mielekkäämpiä kirjoitti:

suurlähettiläs, ulkoministeri, matkaopas, rekkakuski, veturinkuljettaja, asentaja, kirvesmies, salakujettaja, merimies, kartoittaja, asfalttimies, kauppamatkustaja, malli, kuriiri, vientimyyjä, eu-edustaja, kansanedustaja, turisti, lakeija, astronautti, tutkimusmatkailija, liikemies, "liikemies", ym ym Jonkun mielestä matkalle päästään ja jonkun mielestä joudutaan. Itse olen jo vähän siinä välimaastossa, mutta tulihan sitä käytyä siellä ja täällä ja en ole palannut vieläkään vaikka kotona olenkin. En Suomessa.

Minä kuuluin siihen ryhmään, jossa joudutaan matkustamaan.
        Tein sellaisia hommia IT-alalla, jossa joutui matkustamaan n. 20 kertaa vuodessa eripuolelle tätä palloa ja tein sitä hommaa n. 5-6 vuotta.
        Sanotaan näin, että ensimmäiset 10 reissua oli ihan ok, mutta sen jälkeen homma ei enää ollut mitään huvia. Itse työ oli ihan ok, mutta se ainainen reissaaminen maistui kyllä puulta.
        En tunne ketään, joka nauttisi jatkuvasta reissaamisesta.
        En oikein ymmärrä, mikä joitakin viehättää noissa matkustushommissa. Tietysti, jos sitä ei ole ikinä tehnyt, niin ei voi tietää, miten rassaavaa se on. Ei ne ole mitään huvimatkoja, jos niitä työkseen joutuu tekemään.

• jos haluat reissata

Levyseppä-hitsaajana pääset varmimmin matkoille.

nimim. Kiina, Uruguay, Brasilia, USA, lähes kaikki länsi-euroopan maat, Venäjä, Ruotsi, Norja on käyty.

• vai huvia?

Minusta on mukavampaa matkailla vapaa-aikana :) Ja kun työpaikkansa valitsee "oikein", matkailu on halpaa huvia..

• Säynävä

Matkustelen huumeiden avulla prrrr prrrr !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      68
      6987
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      63
      6813
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      149
      5473
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      51
      4559
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4109
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3740
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3297
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3288
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      79
      2811
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      40
      2279
    Aihe