Kuka on lukenut Harrisonin Valon? Onko hyvä?
Harrisonin Valo
3
342
Vastaukset
- ...
Avaruusoopperaa, ihan luettava. Vaikka ei se minuun ihan mahdottomasti kolahtanut. Ei mitään kovin korkealentoista tai pohdiskelevaa. Kirjasta voisi saada näyttävän tehosteleffan.
- The Rat
Valitettavasti olen lukenut. En voi sanoa pitäneeni (oli ehkä jopa huonompi, kuin Bearin Darvinin radio - jota en päässyt edes loppuun asti).
Tosin jotkut kyllä tykkäävät huomattavastikin.
Mitä olen kuullut, niin suomennosta pidetään huonona. Ehkä se olisi englanniksi toiminutkin? En tiedä...- Tomi vuan
olen lukenut Harrisonin Valon ja pidin paljonkin, jopa niin paljon, että voisin lukea se uudelleenkin Harrison on yksi lempikirjailijoitani ja olen ajatellut hommata hänen uusimman kirjansa Nova Swingin. Täytyy katsoa millainen se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017533
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025476- 835017
- 1364394
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492793
- 522759
- 612377
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102334Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541928