Kuka on lukenut Harrisonin Valon? Onko hyvä?
Harrisonin Valo
3
353
Vastaukset
- ...
Avaruusoopperaa, ihan luettava. Vaikka ei se minuun ihan mahdottomasti kolahtanut. Ei mitään kovin korkealentoista tai pohdiskelevaa. Kirjasta voisi saada näyttävän tehosteleffan.
- The Rat
Valitettavasti olen lukenut. En voi sanoa pitäneeni (oli ehkä jopa huonompi, kuin Bearin Darvinin radio - jota en päässyt edes loppuun asti).
Tosin jotkut kyllä tykkäävät huomattavastikin.
Mitä olen kuullut, niin suomennosta pidetään huonona. Ehkä se olisi englanniksi toiminutkin? En tiedä...- Tomi vuan
olen lukenut Harrisonin Valon ja pidin paljonkin, jopa niin paljon, että voisin lukea se uudelleenkin Harrison on yksi lempikirjailijoitani ja olen ajatellut hommata hänen uusimman kirjansa Nova Swingin. Täytyy katsoa millainen se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132