Olen tyytyväinen muuhun yleiseen terveydentilaani saamasta YHTS:n palveluista..Mutta..Mielenterveys: YTHS ei anna aikoja kuin kuukauden päähän´-> mitä jos olet juuri menettänyt läheisesi, mutta et vain pysty sitä kertomaan...Pitäisi vain itse pystyä nostamaan kissa pöydälle mitä monikaan ei pysty tekemään...Ja psykiatrit kyselevät vaan sellaista mitä tarvitsevat taustatietoihinsa työnsä takia...Aivan sairasta..Mutta sanonpa vaan sen ettei koskaan kannata mennä Oulussa Esko Jalkaselle...Siellä olen pari kertaa käynyt ja mitta tuli täyteen..Tuntui että tällä oli vaikea edes keksiä mistä puhutaan..
YTHS
8
3651
Vastaukset
- Apua saanut
Ei Joensuussakaan ollut pätevää ihmistä YTHS:ssä, mutta onneksi sentään tämä epäpätevä ihminen ohjasi minut keskussairaalan mielenterveyspoliklinikalle psykologin vastaanotolle, missä todella kuunneltiin ja annettiin apua!
Yritä saada aika YTHS:n lääkärille ja kerro hänelle ongelmastasi, lääkärikin voi laitella lähetteitä eteenpäin. - Anonyymi
YHTS:n hammashoitoajat ovat kolmen vuoden jonon päässä. Miten on mahdollista!???
Ajanvarauspalvelu ei toimi: Joko ei pääse puhelinyhteyteen tai takaisinsoitto saapuu 7 päivän jälkeen, jos ollenkaan.
Miksi tässä tilanteessa opiskelijat joutuvat vähistä rahoistaan pakollisen YHTS:n vuosimaksun, kun palvelut eivät kunnollatoimi, jos ollenkaan. Kuka yhteisö tässä oikein rahastaa???!!@- Anonyymi
kasvomaskit eivät ole ilmaisia, "maksuttomia" ovat kyllä
- Anonyymi
Aloitus on aika vanha. Sanon kuitenkin, ettei ole ihme, jos YTHS:n jonot hoitoon pääsyssä ovat pitkät, kun esim joka asiaan tarvitaan psykiatrista apua.
Ihan jokainen ihminen menettää elämänsä varrella läheisiään, ja paljon! Jos siitä selviämiseen tarvitaan joka kerta psykiatrista apua, ollaan mahdottomassa tilanteessa. En yhtään väheksy surua, päinvastoin, suru kuuluu asiaan. Suru ei ole sairaus! Suru on hyväksyttävä osaksi elämää. Ei sille psykiatrikaan mitään voi. - Anonyymi
Kannattaa varata Aika YTHS:lle, YTHS on muutakin kuin historiaa.
- Anonyymi
En suosittele YTHS:n palveluita. En ole päässyt vielä kertaakaan face-to-face-palveluun, joten maksan Kelalle turhaan YTHS:n maksun joka lukukaudesta.
Kaupungin/kunnan palvelut ovat varmemmat. - Anonyymi
YTHS tarjoaa aikoja 5 kuukauden päähän. Ihan naurettavaa vai olisiko säälittävää.
- Anonyymi
Helsinki. Pervologi gynekologi jäänyt onneksi eläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361206- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49740
- 67728
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598