Hei!
Häät ois ens heinäkuussa ja mietiskelen kuumeisesti, mistä/miten jne puvun hommaan. Vuokrata vois tai sit ostaa käytettynä. Tällä hetkellä olen kokoa hmm... 40, hieman siis pyöreä, mutta tarkoitus ois noin viis kiloa ainakin saada kesään mennessä pois.
Oisko vinkkejä?
Hääpukua Jyväskylästä/Keski-Suomesta
5
489
Vastaukset
- Tanjuskainen84
Miul ois hääpuku; kaksiosainen sellainen. Päävärinä valkoinen, yläosa korsettimainen jossa pieniä punaisia kukkia (myös hieman vihreätä. Alaosa on valkoinen, takana on ylhäältä alas levenevä kaistale sitä samaa kukka kuviota kuin yläosassa oli. Koko on 40-42. Jos olet kiinnostunut, yhteyksillään. Pukua on käytetty kerran talvella 1/06
- -naps-
Hei, jos mahdollista, voitko laittaa kuvaa ja muuta infoo (hinta jne) osoitteseen [email protected].
- TaijanKimallus
... laita viestiä [email protected]. Ostelen hääpukuja suoraan valmistajalta jenkeistä, myös omilla mitoillasi voi tilata ja hinta jää edullisemmaksi kuin usean käytetyn puvun.. =) Laita viestiä niin kerron mielelläni lisää.
- tulee mieleen kuin
Krinoliini (kaveri oli siel joskus työharjottelus), www.krinoliini.fi. Liike tais olla jossain Kaupunginkirjaston ja -kirkon välimaastossa??
- Nimetön
Hei,
tiedän paikan. Kaveri osti sieltä pari vuotta sit hääpuvun itelleen. Tiedän pari muutakin firmaa Jyväskylästä, jotka vuokraa pukuja. Varminta on ehkä sit lähempänä käydä tutkimassa paikkoja. Ei ehkä kannattane omaa ostaa - mitäpä sillä sit myöhemmin tekee. Toisaalta ois ollu kiva, jos ois jostain suht halvalla löytäny ihan omankin puvun, vaikkakin käytetyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566