Onko kellään kokemuksia Taorminasta... Mieleni tekisi sinne, mutta enpä löydä mistään 'ihan sellaisia perustietoja' kuten: millainen sää (eihän helle, eihän) huhti/toukuussa, onko kalliskin paikka eli mitä suunnilleen maksaa ruoka niin kaupasta ostettuna kuin ravintoloissakin.
Keväällä
2
1037
Vastaukset
- keväällä
saattaa olla vähän vilpoinen paikka. Helteitä ei vielä huhti/toukokuussa ole - ei aina edes kesäkuussakaan. Merivesikin on aika vilpoista.
Taormina ei ole ihan halvimpia paikkoja, mutta kyllä ravintolassa syöminen on halvempaa kuin Suomessa, samoin ruokaostosten tekeminen kaupoista. Taorminan ulkopuolella, vuorilla on aivan mahtavia ravintoloita ja itse asiassa hinnatkin ovat alhaisemmat kuin kaupungilla. Me illastimme ravintolassa, joka muistutti vähän vanhaa karjasuojaa, ruoka valmistettiin avotulella ja oli aivan mahtavaa.
Taormina on yksi kauneimmista kaupungeista joissa olen käynyt. Vannon aina palaavani sinne vielä joskus uudestaan. - Naxos -fani sempre
Hei! Käy katsomassa yleistä Italia palstalla. Siellä on paljon kirjoituksiani Naxosista ja Taorminasta. (pahoittelen joissakin kohdissa olevia tekstejä, kun joitakin hieman harmitti kun kirjoitin yleistä Italia palstalla. Kun olisi pitänyt kirjoittaa Sisilia palstalle. En tiennyt koko Sisilia palstaa vielä silloin. Ja mielestäni Sisiliasta voi kyllä kirjoittaa yleistä Italia palstalla, koska Sisilia nyt on Italian saari..)Mutta kaikesta huolimatta sieltä löytää kirjoitukseni. Enemmän kyllä tiedän Naxosista, mutta joka reissullani käyn myös Taorminassa. Ovat niin lähekkäin (vain 6km). Huhti- toukokuussa ei vielä paahtava helle. Mutta kukkaloisto ainakin toukokuussa jo ihana! Hinnoista olen kirjoittanut paljon siellä yleistä Italia palstalla. Ja sinun kannattaa myös laittaa hakuun Taormina ja käydä vilkaisemassa siellä matkalaukku plasaa!! Siellä kirjoituksia Taorminassa käyneiltä. (sielläkin on kyllä näyttänyt menevän paikka paikoin "tappeluksi", tosi harmittavaa. Aina jonkun pitää pilata mukava aihe? Olen itse kirjoittanut, että Taormina olisi kalliimpi paikka kun Naxos. Uskon näin olevan. Mutta varmasti sielläkin saa ainakin kaupoista halvemmalla... Naxosissa nimittäin esim. olut pullo 0,66 maksaa rannalla 4e ja sama kaupassa vain 1,09. Jäätelö aika hinnakasta myös n. 2,20-4e. Mutta se on kyllä taivallista! : ). Laittavat kuppiin ja saa ottaa vaikka 3 erilajia samaan. Jos tulee jotakin kysyttävää niin vastaan mielelläni! Käyn nyt täällä Sisilia palstalla myös jatkossa. Taormina sivulla on myös valokuvia. Ja hakuun kannattaa myös laittaa Giardini Naxos. Se on Naxosin oikea nimi ja se tarkoittaa puutarhaa. T. Naxos -fani sempre
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3512103IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk501673Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541343Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.871209- 1431188
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851092Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91038Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48982