Onko kellään kokemuksia Taorminasta... Mieleni tekisi sinne, mutta enpä löydä mistään 'ihan sellaisia perustietoja' kuten: millainen sää (eihän helle, eihän) huhti/toukuussa, onko kalliskin paikka eli mitä suunnilleen maksaa ruoka niin kaupasta ostettuna kuin ravintoloissakin.
Keväällä
Taorminaan?
21042
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 2
Vanhimmat
saattaa olla vähän vilpoinen paikka. Helteitä ei vielä huhti/toukokuussa ole - ei aina edes kesäkuussakaan. Merivesikin on aika vilpoista.
Taormina ei ole ihan halvimpia paikkoja, mutta kyllä ravintolassa syöminen on halvempaa kuin Suomessa, samoin ruokaostosten tekeminen kaupoista. Taorminan ulkopuolella, vuorilla on aivan mahtavia ravintoloita ja itse asiassa hinnatkin ovat alhaisemmat kuin kaupungilla. Me illastimme ravintolassa, joka muistutti vähän vanhaa karjasuojaa, ruoka valmistettiin avotulella ja oli aivan mahtavaa.
Taormina on yksi kauneimmista kaupungeista joissa olen käynyt. Vannon aina palaavani sinne vielä joskus uudestaan.
Hei! Käy katsomassa yleistä Italia palstalla. Siellä on paljon kirjoituksiani Naxosista ja Taorminasta. (pahoittelen joissakin kohdissa olevia tekstejä, kun joitakin hieman harmitti kun kirjoitin yleistä Italia palstalla. Kun olisi pitänyt kirjoittaa Sisilia palstalle. En tiennyt koko Sisilia palstaa vielä silloin. Ja mielestäni Sisiliasta voi kyllä kirjoittaa yleistä Italia palstalla, koska Sisilia nyt on Italian saari..)Mutta kaikesta huolimatta sieltä löytää kirjoitukseni. Enemmän kyllä tiedän Naxosista, mutta joka reissullani käyn myös Taorminassa. Ovat niin lähekkäin (vain 6km). Huhti- toukokuussa ei vielä paahtava helle. Mutta kukkaloisto ainakin toukokuussa jo ihana! Hinnoista olen kirjoittanut paljon siellä yleistä Italia palstalla. Ja sinun kannattaa myös laittaa hakuun Taormina ja käydä vilkaisemassa siellä matkalaukku plasaa!! Siellä kirjoituksia Taorminassa käyneiltä. (sielläkin on kyllä näyttänyt menevän paikka paikoin "tappeluksi", tosi harmittavaa. Aina jonkun pitää pilata mukava aihe? Olen itse kirjoittanut, että Taormina olisi kalliimpi paikka kun Naxos. Uskon näin olevan. Mutta varmasti sielläkin saa ainakin kaupoista halvemmalla... Naxosissa nimittäin esim. olut pullo 0,66 maksaa rannalla 4e ja sama kaupassa vain 1,09. Jäätelö aika hinnakasta myös n. 2,20-4e. Mutta se on kyllä taivallista! : ). Laittavat kuppiin ja saa ottaa vaikka 3 erilajia samaan. Jos tulee jotakin kysyttävää niin vastaan mielelläni! Käyn nyt täällä Sisilia palstalla myös jatkossa. Taormina sivulla on myös valokuvia. Ja hakuun kannattaa myös laittaa Giardini Naxos. Se on Naxosin oikea nimi ja se tarkoittaa puutarhaa. T. Naxos -fani sempre