Onko tietoa, missä/miten kaukaa tulevat opiskeliat asuvat?
Solu? Vai pitääkö opiskelian hankkia vuokra- tai omistusasunto?
Ja, kaikki muukin tieto koulusta, jota ei löydy oppilaitoksen kotisivuilta, on tervetullutta.
-Satzya
Ingmanin käsi- ja taideteollisuusoppilaitos
6
2561
Vastaukset
- sielläopiskeleva
no terse !
ite kyseisessä koulussaopiskelen valokuvausta, mukava koulu ja niin edelleen..
Hmm, en tajunnu oikein kysymystäs mut kerronpa edes jotain =D :
meidän luokalta ainakin kaiumpaa on tullut yks espoolainen. Ja asunnonhan voi hankkia millaisen itse haluaa, ite muutin ekaks soluun ja nnyt vuodenvaihteessa kaksioon kaverin kanssa (kuopioon). Ja meidän luokalla puolet asuu siilinjärvellä ja toinen puolikas kuopiossa, ainiin ja yks riistevedellä ja joku taitaa asua suonenjoella asti..
niin ja tämä kouluhan siis on kuopion ja siilinjärven puolivälissä keskellä peltoja ja ah-niin-ihania-lehmän-tuoksuja. ja opettajat on oikein mukavia ja päteviä, ite oon ainakin tykänny olla.
ja linja-autolla koululle menee noin 15min kuopiosta, ja siilinjärveltä kans.
toivottavasti edes jokin tuosta minun selostuksesta auttaa =)- Satzya
Juu, kiitos. Sain ainakin vastauksen kysymykseeni
- Ex_kytättävä
Matkat ovat kyllä harmillisen pitkiä koululle, mutta sitäkin harmittavampaa on koulun henkilökunta ja yhteishenki. Näin entisenä oppilaana(lopetin kesken) en missään koulussa ole kokoneut niin surkeaa yhteishenkeä, siis opettajien ja oppilaiden välillä. Tuntui ja tuntuu että opettajat käyvät vaan istumassa ja nostamassa palkkaa, oikeaa käsien likaamista ei tapahdu edes talkkaria myöten. Lähtökohtaisesti kannattaa hakea jonnekin muualle jo pitkien matkojen takia saatika sitten olla koulussa jossa ei oikeasti opeteta...
- Ex_kyttääjä
Kyllä niillä lannantuoksuilla jaksaa sen kolmisen vuotta:D
- Anonyymi
..siellä ei ole talkkaria...
- Anonyymi
Ingmanedu toisen vuoden kävijä, mikäs puuseppänä työskennellessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346