Eli minkälaisia sopimuksia olette saaneet aikaan? Mikä päivä, mikä kellonaika, kuinka kauan, jne...
Tässä pähkäilen mikä olisi sopiva 2 1/5 vuotiaalle. Isä kuitenkin viikot töissä poissa kotoa, eli vain viikonloppuna tulee kysymykseen. Itse teen aamuyöhön töitä lauantaisin ja viikolla vapaampaa.
Millaisia tapaamissopimuksia teillä?
8
859
Vastaukset
- väleissä..
olisi toimivin sopimus ns."väljä"sopimus...jossa tarkkoja aikoja ei kirjallisena tehtäis.
Itse kokemuksesta huomannut sen,että jollei toinen niitä sopimukseen kirjattuja tapaamisia noudatakkaan
niistä aiheutuu aikojen kuluessa suuri riita ja pettymys.
Ja jos isällä on vain viikonloput vapaat...ois sitten viikonloppuisin hyvä nuo tapaamiset järjestää.
Kunhan muistat että ihminen,joka arjet töissä puurtaa..tarvitsee myös joskus vapaa-aikaa.- se,että
mieheni,jonka lapsi oli heidän eron aikaan 2vuotias..piti lastaan luonaan joka toinen vkonloppu..perjantai iltapäivästä-
sunnuntai iltapäivään.
Se onnistui silloin,koska mies teki vain arjet töitä 8-16.Nyt tilanne erilainen,kun lapsi on 4v ja miehellä epäsäännöllinen ilta-ja vkonlopputyö.
Eikä kahta peräkkäistä vapaata...se aiheuttanut
kiukkua ja huutoa mieheni exän taholta.. - kokenut
miks ihmeessä isän pitää saada vapaata joskus viikonloppuina ainahan lapsi on äidilläkin silloin kun tällä on viikolla vapaata?Lapsi isänlle viikonlopuksi-hän saa sitte järjestää parhaaksi katsomallaan tavalla lapsen hoidon jos haluaa pitää vapaata viikonloppuna lapsesta.Se ei todellakaan ole äidin asia-vastuu lapsesta on molemmilla.Äidin pitää saada yötyön jälkeen ainakin nukkua sunnuntai.
Minulla on kokemus siitä että ei ollut välejä lapsen isään.Ainoa pelastus oli KAIKKI oli kirjallisesti sovittu.Viikonloput,juhlapyhät(mistä alkaa mihin loppuu),kaikki pikkutarkasti.Kun ei oltu puheväleissä ei tarvinnut puhua.Ehdotan sulle että teette lastenvalvojalla kirjallisena esim.puoleksi vuodeksi näistä asioista sopimuksen ja siihen kirjataan myös päivä koska asiaan palataan ja tarkistetaan onko jotain muutettava ja kumpi soittaa ja sopii ajoissa uuden tapaamisen.Siksi toiseksi asiat voi mennä hyvin nyt,mutta voi tulla kummalle vaan muutoksia elämään niin ettei enää voidakkaan sovitella silloin kirjalinen sopimus on hyvä juttu.
- en suosittele
Meillä isä ei halua mitään tarkkoja sopimuksia vaan haluaa tavata lapsia silloin kun hän itse haluaa. Lapset ovat 4-10 vuotiaita. Isä asunut poissa melkein vuoden ja tavannut lapsia seuraavasti; lapset olleet yökylässä (yhden yön) hänen luonaan 3 kertaa ja 5 päivänä hän on tavannut lapsia muutaman tunnin. Isälle tämä sopii mainiosti, minä haluaisin vähän tiheämpiä ja säännöllisiä tapaamisia. Mutta kun isällä ei ole niihin aikaa...
- et tämmöstä
meillä presiis sama kuvio. Olen ehdottanut et tapaamiset paperiin (jokatoinen viikonloppu tyyliin) niin ei missään nimessä käy....vi....aaa!
- sopimusta tehty?
Eikö exä suostu sitä tekeen vai mikä homma?
- ex:n mieleen
sopimusta tehty? kirjoitti:
Eikö exä suostu sitä tekeen vai mikä homma?
Meillä ex ei suostunut muunlaiseen tapaamissopimukseen kuin siihen, että hän tapaa lapsia silloin kun se hänelle sopii. Eli hyvin harvoin ja vähän kerrallaan. Ja mieluummin niin, että kaikki lapset eivät olisi yhtä aikaa tapaamisessa mukana. Tosi kivaa...
- yh-äiti85
ex:n mieleen kirjoitti:
Meillä ex ei suostunut muunlaiseen tapaamissopimukseen kuin siihen, että hän tapaa lapsia silloin kun se hänelle sopii. Eli hyvin harvoin ja vähän kerrallaan. Ja mieluummin niin, että kaikki lapset eivät olisi yhtä aikaa tapaamisessa mukana. Tosi kivaa...
meillä on tapaamisesta sopimus. alussa isä kävi katsomassa mutta kerrat väheni koko ajan, nyt ei tapaa ollenkaan. pari päivää ennen 1v synttäreitä laitto viestin ettei enää aio tavata tyttöä. että ottakoot yhteyttä vanhempana jos niin tahtoo. mulle tää käy varsin hyvin. parempi on ilman sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708