Minun kaksi tyttöhiirtäni pyöräyttivät tässä taannoin poikasia :D
ja olisin kiinnostunut nyt hiirten väristä/niiden periytyvyydestä. Poikaseni ovat ruskeita, valkoisia harmaita sekä ruskea-valko kirjavia, kaikilla punaiset/tummanpunaiset simmut. Ruskeilla hiirillä on harmaa aluskarva, ja toisella niistä on sellasta pitkää karvaa siellä täällä harvakseltaan kehossa.
Löytyisikö mistään suomenkielisiä (englanninkielisetkin käy) sivuja missä olisi luettelo ja kuvat hiirien väreistä? Vai päteekö hiirten värit ja värimuunnokset samoin kuin gerbiileillä? Googlettaa olen yrittänyt mutta en ole onnistunut, kiitos kaikille vastanneille :)
Hiirten väreistä ja värimuunnoksista...
...kiinnostunut :)
1
506
Vastaukset 1
- catitus81
Eipä tuo kuvailu auta värien tunnistamisessa mitään. Kirjauduppa hiirifoorumille [www.hiirifoorumi.net], ota hiiristäsi kunnon kuvia, ei siis mitään suttuisia ja epämääräisiä ja kysele väripaletti-osiossa hiiriesi värejä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129694- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93483Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20480- 34467
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e91451- 5448
- 49447
- 51445
- 52403
- 42400