heips, infoa??

kiinnostunut!

Kuinka usein syntyy väri virhellisiä pentuja kuten merle ja porsliini??

millainen on niiden hinta haarukka? meneekö ne yleensä huonommin kaupaksi kun muut värit?
onko porsliinit miten usein kuuroja?? vaikuttaako siihen esim. läikkien määrä? koska ihan valkoiset on kuuroja eikö?

olen käynyt suomalaisilla doggi sivuilla ja en ole löytänyt näihin vastausta...
joten jos joku valasis vähän?

niin ja miten kylmässä doggi yleensä pystyy olemaan ilman loimua??
entä jos on yli -20astetta niin riittääkö pelkkä loimi?

pidättekö itse talvella jotain säärystimiä koiralla?
kiitos kaikille

5

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ks.
    • tärkein ?

      "Kuinka usein syntyy väri virhellisiä pentuja kuten merle ja porsliini??
      millainen on niiden hinta haarukka? meneekö ne yleensä huonommin kaupaksi kun muut värit? "

      Merlejä ja porslineja syntyy usein.
      Kaupaksi menisi varmaan juuri kaikkein helpoiten,mutta niitä ei juuri hinta syistä juurikaan jätetä.

      Juuri "halvan koiran metsästäjät" ovat kirosana.
      Doggi on iso ja vaativa rotu.
      "Halvan koiran haluajia" ei tämän rodun kasvattajat halua.

      Jos haluaa halvan koiran, kannattee ilmoittautua Rescue-doggi listalle, tai etsiä myytäviä yksilöitä koirahoitoloista.

      • rahasta!

        minusta vaan kaikkein kaunein väri on toi merle!
        siksi vaan kyselen ettei kukaan minua "kuseta"

        ja mieheni haluaa ehdottomasti pennun, itse voisin kyllä ottaa rescue doggin.

        koiran hankinta tosin on ajankoihtainen vasta pitkän ajan päästä.. tahdon vain varautua (kerätä rahat;koiraan,tarvikkeisiin,lääkäri kuluihin)


      • *************
        rahasta! kirjoitti:

        minusta vaan kaikkein kaunein väri on toi merle!
        siksi vaan kyselen ettei kukaan minua "kuseta"

        ja mieheni haluaa ehdottomasti pennun, itse voisin kyllä ottaa rescue doggin.

        koiran hankinta tosin on ajankoihtainen vasta pitkän ajan päästä.. tahdon vain varautua (kerätä rahat;koiraan,tarvikkeisiin,lääkäri kuluihin)

        Harlekiinipentueeseen syntyy lähes poikkeuksetta merlejä...ei aina mutta useimmiten. Jotkut kasvattajat lopetuttavat värivirheelliset hetimmiten (eivätkä kerro edes tällaisia syntyneen ), toiset suo elämän kaikille. Kodit yleensä löytyy nopsaa ja varauksiakin on kasvattajilla jo ennakkoon. Jotkut pyytää muutaman saturaisen, toiset jopa lähemmäs tonnin mitä itse pidän kertakaikkisen röyhkeänä rahastuksena. Henk.koht. olisin valmis maksamaan EJ-rekisteröidystä värivirheellisestä dogista korkeintaan 500 euroa.


      • Beweee
        ************* kirjoitti:

        Harlekiinipentueeseen syntyy lähes poikkeuksetta merlejä...ei aina mutta useimmiten. Jotkut kasvattajat lopetuttavat värivirheelliset hetimmiten (eivätkä kerro edes tällaisia syntyneen ), toiset suo elämän kaikille. Kodit yleensä löytyy nopsaa ja varauksiakin on kasvattajilla jo ennakkoon. Jotkut pyytää muutaman saturaisen, toiset jopa lähemmäs tonnin mitä itse pidän kertakaikkisen röyhkeänä rahastuksena. Henk.koht. olisin valmis maksamaan EJ-rekisteröidystä värivirheellisestä dogista korkeintaan 500 euroa.

        on kaksi doggia, musta ja blattenhund. Mutta itsekin haluaisin marlen tai sinisen dogin vielä itselleni!! Hinnalla ei olisi väliä, mutta täytyy myöntää kun emme ole rikkaita, että mitä halvemmalla sen parempi.
        Meille on kuitenkin tulossa "oikeaa" perheenlisäystä niin jää tuo kolmannen dogin osto myöhemmällä.
        Haaveillahan aina saa!!
        Kyllä kasvattajissakin eroja löytyy, mitä he pyytävät ja millä ehdoilla koiran luovuttaa. Itse en esimerkiksi ole kauhean näyttely innokas vaan harrastan koirien kanssa Tokoa ym., joten en halua maksaa ns. lahjakkaasta näyttely koirasta korkeaa hintaa ja sitoutua sellaiseen mihin en ole valmis. kaikkia asioita on puntaroitava ennenkun doggityttösen tai doggipoikasen ottaa;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe