onnistunut ennustus

flowwy

Olen suhtautunut skeptisesti ennustuksiin ja varsinkin näihin puhelin-selvänäkijöihin. Soitin pari vuotta sitten eräälle näkijälle aivan extempore. Olin pahassa kriisissä, aivan hukassa elämäni kanssa ja tämä oli viimeinen oljenkorteni. Kun lopetin puhelun ,olin ymmälläni ja olen vähän edelleenkin siitä, miten hyvin hän kertoi asioita minun elämästäni. Hän kertoi minusta sellaisia asioita, mitä ei voi päätellä esim. puheesta. Hän osasi ennustaa tarkalleen, millainen tuleva asuntomme on, vaikka emme sitä itse edes tienneet. Hän osasi ennustaa muutoksen, joka tapahtui sittemmin erään ihmisen suhtautumisessa minuun. Hän kertoi, miksi pelkään tiettyjä asioita. Hän kertoi myös mieheni perhesuhteista ja siitä, mitkä ovat parisuhteemme ongelmat. Eikä kyse ollut mistään arvuuttelusta vaan ikäänkuin hän olisi tuntenut minut aina, kertoi hyvinkin yksityiskohtaisia asioita esim. ulkoisesta olemuksestani. Tuon puhelun jälkeen olen ollut paljon vahvempi ja opin yhden ainoan puhelun aikana ymmärtämään itseäni paremmin ja selvisin kriisistäni.

Halusin kertoa tämän, koska nyt uskon siihen, että on olemassa selvänäkijöitä ja toivon, ettei heidän kykyjään väheksytä huijareiden takia.

12

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella on

      Kyllä, näinhän siinä kävi. Ensin aivan skeptinen mutta sitten kriisissä viimeinen oljenkorsi - ja katso - hän tiesi kaiken uskomattoman hyvin - nyt uskon.

      Jos toivot että selvänäkijöitä ei väheksytä huijareiden takia niin miksi sitten itse yrität kusettaa ihmisiä tällaisilla aivan naurettavan läpinäkyvillä jutuilla.

      Maksullinen olet itse ja yrität tällä vaan valaa uskoa epäröiviin ihmisiin. Et ole näköjään kovin fiksu, koulut jääneet varmasti kesken, töitä ei tahdo löytyä joten jotain täytyy yrittää. Mistäs sitä kaljarahoja muuten köyhä ihminen ja vielä ongelmia parisuhteessakin :-}

      • flowwy

        Mikä jutussani oli niin läpinäkyvää? Et ole itse ollut varmaankaan koskaan niin epätoivoisessa tilanteessa missä minä olin... Jos olisit, ymmärtäisit todella, mitä tarkoittaa viimeinen oljenkorsi. Sellaisessa tilanteessa, missä on jo valmis pyytämään apua keneltä hyvänsä. Ehkä minulla oli vain hyvä tuuri ja onni keskustella todellisen näkijän kanssa, valitettavasti kaikilla ei ole samanlaisia kokemuksia.

        Sitäpaitsi olen hyvin koulutettu, minulla on hyvä työpaikka jne.


      • pe pe leivos
        flowwy kirjoitti:

        Mikä jutussani oli niin läpinäkyvää? Et ole itse ollut varmaankaan koskaan niin epätoivoisessa tilanteessa missä minä olin... Jos olisit, ymmärtäisit todella, mitä tarkoittaa viimeinen oljenkorsi. Sellaisessa tilanteessa, missä on jo valmis pyytämään apua keneltä hyvänsä. Ehkä minulla oli vain hyvä tuuri ja onni keskustella todellisen näkijän kanssa, valitettavasti kaikilla ei ole samanlaisia kokemuksia.

        Sitäpaitsi olen hyvin koulutettu, minulla on hyvä työpaikka jne.

        ootko jo nyt noin kännissä.


      • kyseinen
        flowwy kirjoitti:

        Mikä jutussani oli niin läpinäkyvää? Et ole itse ollut varmaankaan koskaan niin epätoivoisessa tilanteessa missä minä olin... Jos olisit, ymmärtäisit todella, mitä tarkoittaa viimeinen oljenkorsi. Sellaisessa tilanteessa, missä on jo valmis pyytämään apua keneltä hyvänsä. Ehkä minulla oli vain hyvä tuuri ja onni keskustella todellisen näkijän kanssa, valitettavasti kaikilla ei ole samanlaisia kokemuksia.

        Sitäpaitsi olen hyvin koulutettu, minulla on hyvä työpaikka jne.

        ennustaja oli? Voitko antaa yhteystiedot?


      • sielu parkoja :(
        pe pe leivos kirjoitti:

        ootko jo nyt noin kännissä.

        On helppo ivata ja pilkata ja luulla itsestään liikoja. Sinuna miettisin ainakin kaksi kertaa, onko moisessa kirjoittelussasi järkeä?

        I am back ;=)


    • miksi sitten

      otit yhteyttä tyyppiin jonka juttuihin et edes usko?

      Viimeinen oljenkorsi, varmaan näin oli joo että olit skeptinen etkä uskonut, että testataanpa nyt ennustajakin kun kaikki muut ovat epäonnistuneet.

      Puhut täysin höpöjä.

      Tässä minun tarinani. Ennen en uskonut taikureiden temppuihin, sitten yksi taikuri ihan silmieni edessä kadotti punaisen pallon jonka hän oli hetkeä aikaisemmin laittanut käteensä. Kun hän avasi kätensä palloa ei enää ollut. Eikä sitä ollut edes hihassa tai taskussa, vaikka sain tarkistaa hänet! Nyt uskon taikuuteen ihan ehdottomasti näin on!

      • flowwy

        Miksi puhuin höpöjä? Taikurivertauksesi oli kieltämättä hyvä, mutta kun kyse on ihmisen omasta elämästä, en lähtisi pelleilemään. En halunnut missään nimessä testata selvänäkijää, ei kuulu luonteeseeni. Skeptisyys kuuluu luonteeseeni, mutta tuossa epätoivoisessa elämäntilanteessa päätin sen hetkeksi unohtaa. Kun näkijä kertoi todella yksityiskohtaisia asioita mm. menneisyydestäni, uskoin hänen kykyynsä.

        Enkä ole väittänyt, että uskon nyt 100 %:sesti selvänäkemiseen. Tuo oli vain yksi tapaus, minun kohdallani onnistunut!


      • tällä
        flowwy kirjoitti:

        Miksi puhuin höpöjä? Taikurivertauksesi oli kieltämättä hyvä, mutta kun kyse on ihmisen omasta elämästä, en lähtisi pelleilemään. En halunnut missään nimessä testata selvänäkijää, ei kuulu luonteeseeni. Skeptisyys kuuluu luonteeseeni, mutta tuossa epätoivoisessa elämäntilanteessa päätin sen hetkeksi unohtaa. Kun näkijä kertoi todella yksityiskohtaisia asioita mm. menneisyydestäni, uskoin hänen kykyynsä.

        Enkä ole väittänyt, että uskon nyt 100 %:sesti selvänäkemiseen. Tuo oli vain yksi tapaus, minun kohdallani onnistunut!

        palstalla ei voi onnistuneita kokemuksa koskan kertoa. Skeptisyys on sallittua, skeptikkoja ovat usei ihmiset, jotka eivät ole kokeneet tuota mitä sinä. Ja minä. Eikä tietenkään ole pakkokaan. Onhan se vaikea löytää oikeasti itselle sopiva selvänäkijä huijareiden viidakosta.

        Mutta, niinkuin huomaat täällä ei normaalia keskustelua saa juurikaan aikaiseksi. Mut hyvää jatkoa! Tänne ovat jumiutuneet ihmiset, jotka eivät usko, mutta nähtävästi kuitenkin aihe kaivelee sen verran, että ovat täällä kärkkäästi huomioimassa jokaista onnistunutta kertomusta. Kuitenkaan, eivät he tiedä, koska eivät ole sinä. He myös todellakin usein väittävät vain näkijöiden tänne kirjoittelevan .Mitähän hyötyä tuosta kirjoituksestasi olisi näkijälle, koska et edes nimeä maininnut (äläkä vaan erehdy siihen, parka näkijä saa lokaa niin että...).

        Mutta todellakin: täällä palstalla ei saa kuin haukkua (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, ja nyt tarkoitan myös hyvin asian ilmaisevia skeptikoitakin)

        Tiedän mistä puhut, eikä taikurivertaus ole myöskään kohdallani verrattavissa omaan kokemukseen. Selvänäkijöitä on.


      • tuon näkijän nimi
        flowwy kirjoitti:

        Miksi puhuin höpöjä? Taikurivertauksesi oli kieltämättä hyvä, mutta kun kyse on ihmisen omasta elämästä, en lähtisi pelleilemään. En halunnut missään nimessä testata selvänäkijää, ei kuulu luonteeseeni. Skeptisyys kuuluu luonteeseeni, mutta tuossa epätoivoisessa elämäntilanteessa päätin sen hetkeksi unohtaa. Kun näkijä kertoi todella yksityiskohtaisia asioita mm. menneisyydestäni, uskoin hänen kykyynsä.

        Enkä ole väittänyt, että uskon nyt 100 %:sesti selvänäkemiseen. Tuo oli vain yksi tapaus, minun kohdallani onnistunut!

        tarvitsisin pätevää näkijää juuri nyt!Uskon selvännäköön, aitoja näkijöitä vain niin harvassa.


    • tanssi-mummi

      Voitko kertoa minullekkin miten tällaiseen ennustajaan saa yhteyttä? Minäkin olen sellaisessa "pattitilanteessa" en tiedä mitä teen elämässäni. Nyt tartteisin apua.!!!!!

      Kiitos jos saan vastauksen.

      Mukavaa kevään odotusta!

    • MissDecember

      Nostan tätä keskustelua. Kaipaan itsekin hyvää näkijää. Muutamia on ollut, mutta he eivät enää katso. Tietääkö joku hyviä näkijöitä?

    • oiuy

      Onpas omituista huonostivoivaa porukkaa liikkeelä täällä. Toiset on syyllisiä..joopa joo..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe