Mulla on suupielet jatkuvasti auki ja väliin ne myös kutiaa, maha on jatkuvasti enemmän tai vähemmän löysä ja kurkku limainen. Suussa on usein paha maku. Voisko nää olla vilja-allergian oireita? Mulla on siis testattu allergiat vuosia sitte ja vehnä ja kaura oli viljoista positiivisia. Oisko jollain kokemusta?
Aikuisen vilja-allergia
3
1395
Vastaukset
- Marikki
että mullakin on vehnä ollut testissä lievästi positiivinen. Mutta vehnää kuitenkin söin, kunnes sain jokin aika sitten nielun ja vatsan turpoamisreaktioita. Nyt menen uusintatestiin, sillä aiheuttajahan voi olla jokin muukin.
Kokeile vaikkapa 2 viikkoa täysin ilman vehnä-ruis-ohraa ja katso helpottavatko oireet. Ja sitten ota vähitellen takaisin ruokavalioon mukaan. Kaikki testeissä positiivisethan eivät oireita aiheuta, itse tiedät miten elimistösi reagoi.
Mulla suupielet aukaisee leivänpäällykset eli pääosin tomaatti.- allergikko
kuullosta myös hieman soija-allergialta. kokeileppa jättää kaikki soija vähäksi aikaa pois. Soija-allergia on alkanut viimeaikoina yleistymään, samoin kyllä myös vilja-allergia.
koskaan ei itsellä ollu soijan kans ongelmia, mutta pari vuotta oli tuon kaltaisia oireita, ja kävin testeissä ja sieltä nousi kaikki viljat ja soija raakoina. oireet jatkui ja ravintoterapeutti sanoi että kokeileppa ensin se soija jättää, ja se auttoi, miltein kaiki oireet hävis! en ole pitkiin aikoihin ollut näin hyvävointinen. vilja-allergiakin todettiin kyllä nyttemmin :\
- vitamiinin puute
mulla kans on ollu samaa ongelmaa suupielten kanssa ja hyvä apu löytyi b-vitamiinista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785