Minua kompanjan päällikkö pyysi aukkiin mutta en mennyt kun sielä tetsattiin kuusi kakkosissa ja toiseksi en halunnut sillä kaikki alikit ja muut skaparit on ihan pellejä. Mitä hyötyä on karjua keskellä yötä asemaan ja ottaa aikaa sekgunti kellolla kauan kestää kun ollaan nukkumassa. Ei se vihoolinenkaan silleen tee. Ihan pellei noi kaikki alikit ja muut. Onneks en menny sinne aukiin.
Auki
Tactical_SPOL_MP5
1
768
Vastaukset
- fhaagdj
ja jääkärit/muut pellet ja site ne kuljettajat tai panssarimiehet(lue: traktoripojat).. huh! SpolMIES on MIES ja siihen pyrin Minäkin! Jollen pääse niin 2. vaihtoehtona on kirjurin homma.. 6kk leppoisaa ja saa helpommin korboraaliksi ylennyksen, kun joutuu isojenp pamppujen persettä nuolee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684219Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka473171- 372826
- 342008
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041676- 631595
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode461462- 411370
- 681294
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171256