kämppiä kuopiossa?

opiskelija

mikähän olis paras tapa etsiä yksiötä/solua kuopiosta? kuopakselle olen hakemukset laittanut...kannattaakohan lehti-ilmotus..?

5

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelija

      Itse ilmoitimme Savon Sanomissa heinäkuun alussa "halutaan vuokrata kaksio". Kolme vastausta tuli, kaikki hirveen kaukana keskustasta ja kalliita. Nyt niitä ilmoituksia on lehdet pullollaan. Jos välttämättä haluat ilmoittaa, laita ilmoitukseen "savuton ja ei lemmikkejä" niin voi edes joku vastata.

      Niiralan Kulmalta kannattaa kysyä, jos ei tosiaan Kuopakselta saa.

      • Opiskelijan vanhempi

        taideta vuokrata asuntoa puhtaasti opiskelijalle. Sen käsityksen olen saanut kun omat lapset ovat siellä käyneet asiaa kyselemässä. Kyllä se on Kuopas, yksityinen, KYS-kiinteistö (toimisto Haapaniemellä, Hermanninaukiolla, Sato ja VVO


      • Eero
        Opiskelijan vanhempi kirjoitti:

        taideta vuokrata asuntoa puhtaasti opiskelijalle. Sen käsityksen olen saanut kun omat lapset ovat siellä käyneet asiaa kyselemässä. Kyllä se on Kuopas, yksityinen, KYS-kiinteistö (toimisto Haapaniemellä, Hermanninaukiolla, Sato ja VVO

        Tavaratatalojen ja markettien asiakasilmoitustaulut tai vastaavat foorumina, näkyvä ja muista erottuva pohjaväri ja kirjasinlaji, huumoria ja vetävän vetoavaa tyyliä tekstiin....sillä teet itsesi tykö! Kas tähän tapaan:

        " Savuton, hajuton, mauton ja väritön, tarvittaessa äänetön ja näkymätön opiskelijapoika vailla paikkaa mihin iltaisin päänsä kallistaisi. Ihokastasi en pyydä, mutta jos Sinulla on kaksi kamaria, anna niistä toinen tai koko lukaali käyttööni. Maksan vuokran säntillisesti, kengät riisun aina jo kynnyksellä....." Eiköhän joku leskirouva heltyne. Ja vielä vinkki: jätä ihmeessä pois vaatimus "keskustasta tai läheltä yliopistoa". Täällä on erittäin hyvät liikenneyhteydet ja pyöräteitä joka puolella. Mm Jynkästa ja Petoselta, vaikka matkaa on 6 - 10 km keskustaan, bussit kulkevat yliopiston ohi 5 - 15 minuutin välein. Pyörätieverkosto on yksi parhaita Suomessa!


    • modestyb

      Käy katsastamassa vuokrattavia kämppiä Kuopion yliopiston "ilmoitustaululta" netistä osoitteesta http://www.uku.fi/tori/asunnot.shtml Sieltä saattaa vaikka bongatakin, jonkin kivan kämpän.

      Ja Kuopaksen asuntotilanne on varsin hyvä, saat sieltä aivan varmasti kämpän, jos et nyt heti ekana vuonna fantasioi yksiöstä aivan Kuopion keskustasta.

    • Anonyymi

      Olen muuttanut kämpästä toiseen tällä vuosituhannella muutaman kerran ja aina ei ole asunnonvaihto mennyt nappiin.

      Taas pitäisi muuttaa mutta välttää virheet. Kertokaa tietämättömälle, mihin paikkoihin ei ainakaan kannata mennä vuokralle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe