Henkilökohtaisesti-kappale.

pmmp.

Millainen kappale teistä PMMP:n Henkilökohtaisesti on? Millainen tunnelma teistä siinä on yms.?

5

2897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansqu

      Mun mielestä pmmp:n kappale henkilökohtaisesti on kaunis ja joidenkin ihmisten tavallisesta elämästä kertova kappale. Melodia lumoaa ihmisen kuin ihmisen ja sanat ovat omasta mielestäni viisaasti kirjotettu! Tunnelmaksi voisi sanoa rauhallinen, koskettava sekä hiukan raju...Erittäin hyvin kuitenkin Paula ja Mira sen ovat onnistuneet kirjoittamaan. Jotkut on mulle sanonu et pmmp on ihan kauhee mut ihmiset hyvät tutustukaa tähän bändiin niin tiiätte minkälaista on HYVÄ MUSA!!!!!!!! Iloista kevättä kaikille pmmp-faneille!! T. Ansqu

      • elena

        Se on vaan Paulan sanotus... Mä oon miettinyt että kertooko se suhteesta jossa toinen on kauhea narsisti. Paras kohta on heti siinä alussa se "Taas sanottu on liikaa, se kaikki paha joka kasvaa sun mahanpohjassa, ja kai sydämessä sittenkin". Että se toinen osapuoli ei oo aiemmin suostunut uskomaan että tää narsisti olis aivan pohjimmiltaan paha mutta nyt alkaisi viimein uskoa.


    • Anonyymi

      "Henkilökohtaisesti" on PMMP:n tunnettu kappale, ja se on osa heidän neljättä studioalbumiaan "Leskiäidin tyttäret" (2006). Kappaleen tekijöinä ovat Paula Vesala ja Mira Luoti, jotka olivat PMMP:n laulajia ja sanoittajia. Kappaleen musiikin sävelsi Jori Sjöroos.

      Kappaleen tunnelma on vahva ja emotionaalinen. Se kertoo henkilökohtaisesta tunnemyrskystä, menetyksestä, surusta ja kaipauksesta. Kappaleessa käsitellään voimakkaita tunteita ja sitä, miten menetykset voivat vaikuttaa ihmisen elämään ja identiteettiin.

      "Henkilökohtaisesti" on herkkä ja tunteisiin vetoava balladi, jossa PMMP:n vahvat laulajat antavat tunteilleen tilaa. Kappaleen musiikki ja sanoitukset luovat yhdessä syvän ja melankolisen tunnelman. Se on koskettanut monia kuulijoita juuri sen voimakkaan tunteellisuuden vuoksi.

      PMMP oli suosittu suomalainen poprock-yhtye, joka tuli tunnetuksi tarttuvista kappaleistaan ja monipuolisesta musiikistaan. "Henkilökohtaisesti" on yksi heidän merkittävistä kappaleistaan, ja se on jäänyt monien fanien ja kuulijoiden mieleen voimakkaan tunnelmansa ansiosta.

    • Anonyymi

      Vähän tuommoinen lapsellinen ruikutus, mikä sopii Paulan eli siis Vesalan maailmoittumiseen. Viimeinen valitusvirsi paras esimerkki tästä. Raivotaan jostain, mistä ei tajuta yhtään mitään muuta kuin oma tunnemaailma. Voi olla ettei osu tähän biisiin niin hyvin, mutta jossain vaiheessa vähän kaikki alkaa kuulostaa samalta...

      • Anonyymi

        ...Ja siis paatos on silti täysin ja vain maailmallinen, vaikka näkökulma ja todellisuus olisi vain yksilöllinen. Tätä on maailmoittuminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe