Henkilökohtaisesti-kappale.

pmmp.

Millainen kappale teistä PMMP:n Henkilökohtaisesti on? Millainen tunnelma teistä siinä on yms.?

5

6203

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansqu

Mun mielestä pmmp:n kappale henkilökohtaisesti on kaunis ja joidenkin ihmisten tavallisesta elämästä kertova kappale. Melodia lumoaa ihmisen kuin ihmisen ja sanat ovat omasta mielestäni viisaasti kirjotettu! Tunnelmaksi voisi sanoa rauhallinen, koskettava sekä hiukan raju...Erittäin hyvin kuitenkin Paula ja Mira sen ovat onnistuneet kirjoittamaan. Jotkut on mulle sanonu et pmmp on ihan kauhee mut ihmiset hyvät tutustukaa tähän bändiin niin tiiätte minkälaista on HYVÄ MUSA!!!!!!!! Iloista kevättä kaikille pmmp-faneille!! T. Ansqu

• elena

Se on vaan Paulan sanotus... Mä oon miettinyt että kertooko se suhteesta jossa toinen on kauhea narsisti. Paras kohta on heti siinä alussa se "Taas sanottu on liikaa, se kaikki paha joka kasvaa sun mahanpohjassa, ja kai sydämessä sittenkin". Että se toinen osapuoli ei oo aiemmin suostunut uskomaan että tää narsisti olis aivan pohjimmiltaan paha mutta nyt alkaisi viimein uskoa.

• Anonyymi

"Henkilökohtaisesti" on PMMP:n tunnettu kappale, ja se on osa heidän neljättä studioalbumiaan "Leskiäidin tyttäret" (2006). Kappaleen tekijöinä ovat Paula Vesala ja Mira Luoti, jotka olivat PMMP:n laulajia ja sanoittajia. Kappaleen musiikin sävelsi Jori Sjöroos.

Kappaleen tunnelma on vahva ja emotionaalinen. Se kertoo henkilökohtaisesta tunnemyrskystä, menetyksestä, surusta ja kaipauksesta. Kappaleessa käsitellään voimakkaita tunteita ja sitä, miten menetykset voivat vaikuttaa ihmisen elämään ja identiteettiin.

"Henkilökohtaisesti" on herkkä ja tunteisiin vetoava balladi, jossa PMMP:n vahvat laulajat antavat tunteilleen tilaa. Kappaleen musiikki ja sanoitukset luovat yhdessä syvän ja melankolisen tunnelman. Se on koskettanut monia kuulijoita juuri sen voimakkaan tunteellisuuden vuoksi.

PMMP oli suosittu suomalainen poprock-yhtye, joka tuli tunnetuksi tarttuvista kappaleistaan ja monipuolisesta musiikistaan. "Henkilökohtaisesti" on yksi heidän merkittävistä kappaleistaan, ja se on jäänyt monien fanien ja kuulijoiden mieleen voimakkaan tunnelmansa ansiosta.

• Anonyymi

Vähän tuommoinen lapsellinen ruikutus, mikä sopii Paulan eli siis Vesalan maailmoittumiseen. Viimeinen valitusvirsi paras esimerkki tästä. Raivotaan jostain, mistä ei tajuta yhtään mitään muuta kuin oma tunnemaailma. Voi olla ettei osu tähän biisiin niin hyvin, mutta jossain vaiheessa vähän kaikki alkaa kuulostaa samalta...

• Anonyymi

...Ja siis paatos on silti täysin ja vain maailmallinen, vaikka näkökulma ja todellisuus olisi vain yksilöllinen. Tätä on maailmoittuminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      732
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      690
    3. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      24
      632
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      627
    5. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      614
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      609
    7. 42
      544
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      521
    9. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    10. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      515
    Aihe