Onko aivan normaalia, että molemmat häpyhuulet turpoavat isoiksi? Havaitsin suurenemisen seksin jälkeen, mutta en ole aivan varma yksinkertaisesta syy-seuraus-suhteesta. Oma ja partnerin tautikanta on tarkistettu, kumppani vakituinen.
Vaatiiko toimenpide lääkäriä/huolestumista yleensäkään? Kuinka kauan kannattaisi odotella turvotuksen laskeutumista? Onko mitään kotikonsteja normalisoitumisen nopeuttamiseksi?
Realistisia ja asiantuntevia arvauksia turpoamisen syystä otetaan ilomielin vastaan .:)
Turvonneet häppärit
7
667
Vastaukset
- mutta eihän tila kai
pysyvä ole:)johtuu ihan sun kiihottumisesta,ja verenkierrosta..
- Pocahontas
Kyse oli siis normaalia reilusti suuremmasta turvotuksesta. Isommat häppärit haittasivat kävelyä ja tuntuivat ikäviltä.
Tiedän toki, että naisen anatomiaan kuuluu pieni paisuvaiskudosta sisältävien osien turpoaminen kiihottuessa. Mutta siitä ei ollut kyse, ikävä kyllä.
- ...
miehet saavat erektion kun kiihottuvat, koska veri pakkaa penikseen. naisten häpyhuulet turpoavat heidän kiihottuessaan koska veri pakkaa niihin.
mulla ainakin häppärit voivat olla erityisesti orgasmin jälkeen pitkäänkin turvonneet ja "tykyttävät"! haittaa myös huomattavasti kävelyä... itse en pidä asiaa vakavana, enemmänkin hupaisana... :) - Anonyymi
Älä täälä kysele. Mene lääkäriin !
Täälä on vain arvailijoita jotka olettavat omissa aivoissaan mitä ihmeellisempiä skenaarioita. Ei minulla muuta. Jatkakaa !- Anonyymi
miksi vastasit 15 vanhaan aloitukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi vastasit 15 vanhaan aloitukseen
Varma on aina varmaa. Ehkä vastasin vain samasta syystä, kuin sinäkin kyselet.
Mistä sen voi edes tietää onko turvotus jo laskenut.
Kysymys ja lause kuuluisi muuten aloittaa aina isolla kirjaimella. - Anonyymi
Niin, ja jos olisi jotain vakavaa, täältä ei apua saa, ei tutkimuksia, ei lääkereseptiä, ei leikkauksia, ei mitään. Härnäävää keskustelua voi saada tai pilkkaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1814732Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303640Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392552Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572237Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet481500- 721260
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751141Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391063- 53983