Onko aivan normaalia, että molemmat häpyhuulet turpoavat isoiksi? Havaitsin suurenemisen seksin jälkeen, mutta en ole aivan varma yksinkertaisesta syy-seuraus-suhteesta. Oma ja partnerin tautikanta on tarkistettu, kumppani vakituinen.
Vaatiiko toimenpide lääkäriä/huolestumista yleensäkään? Kuinka kauan kannattaisi odotella turvotuksen laskeutumista? Onko mitään kotikonsteja normalisoitumisen nopeuttamiseksi?
Realistisia ja asiantuntevia arvauksia turpoamisen syystä otetaan ilomielin vastaan .:)
Turvonneet häppärit
7
572
Vastaukset
- mutta eihän tila kai
pysyvä ole:)johtuu ihan sun kiihottumisesta,ja verenkierrosta..
- Pocahontas
Kyse oli siis normaalia reilusti suuremmasta turvotuksesta. Isommat häppärit haittasivat kävelyä ja tuntuivat ikäviltä.
Tiedän toki, että naisen anatomiaan kuuluu pieni paisuvaiskudosta sisältävien osien turpoaminen kiihottuessa. Mutta siitä ei ollut kyse, ikävä kyllä.
- ...
miehet saavat erektion kun kiihottuvat, koska veri pakkaa penikseen. naisten häpyhuulet turpoavat heidän kiihottuessaan koska veri pakkaa niihin.
mulla ainakin häppärit voivat olla erityisesti orgasmin jälkeen pitkäänkin turvonneet ja "tykyttävät"! haittaa myös huomattavasti kävelyä... itse en pidä asiaa vakavana, enemmänkin hupaisana... :) - Anonyymi
Älä täälä kysele. Mene lääkäriin !
Täälä on vain arvailijoita jotka olettavat omissa aivoissaan mitä ihmeellisempiä skenaarioita. Ei minulla muuta. Jatkakaa !- Anonyymi
miksi vastasit 15 vanhaan aloitukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi vastasit 15 vanhaan aloitukseen
Varma on aina varmaa. Ehkä vastasin vain samasta syystä, kuin sinäkin kyselet.
Mistä sen voi edes tietää onko turvotus jo laskenut.
Kysymys ja lause kuuluisi muuten aloittaa aina isolla kirjaimella. - Anonyymi
Niin, ja jos olisi jotain vakavaa, täältä ei apua saa, ei tutkimuksia, ei lääkereseptiä, ei leikkauksia, ei mitään. Härnäävää keskustelua voi saada tai pilkkaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?883707- 252086
- 1962001
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871534PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431454Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901171- 931090
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131074Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30970Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72906