Hammaskorua olen ottamassa. Tiedän että hammaslääkärissä niitä ainakin laitetaan mutta tietääkö kukaan et missä muualla kuin hammaslääkärissä hammaskorun voisi ottaa täällä varkaudessa???
Kiitos! :D
missä laitetaan hammaskoruja??
7
1646
Vastaukset
- voipi
ottaa myös parturi kampaamo ruusussa kauppa kadulla mutta ne ei kestä niin pitkään ku hamppilääkärin laittamat
- Nekin
Aivovaimo otti, laittajat oli kai siitä ruususta, sillon ne laitto sen Jim&Jillin tiloissa, oli joku kesäkatu tai joku. Lupas että kestää ehkä pari kuukautta; kesti hampaassa toista vuotta. Riippuu varmaan muhin hampaaseen laittaa, tietty näkyy eturivistä paremmin kuin jostain viisauvenhampaasta=)
- sori vaan
Siis,vaatekaupassa ja kampaamossa?Eipä uskois.En ikinä ottais itselleni ja ketään en laittais muualle kun hammaslääkärille.
- hampaisiin
Samalla liimalla ne laitetaan hammaslääkärissäkin.
Toinen juttu onkin sitten jo se, miltä nämä hammaskorut yleensäkin näyttävät. Ihan kuin olis reikä hampaassa. Ei ainakaan hyvältä. - sori vaan
hampaisiin kirjoitti:
Samalla liimalla ne laitetaan hammaslääkärissäkin.
Toinen juttu onkin sitten jo se, miltä nämä hammaskorut yleensäkin näyttävät. Ihan kuin olis reikä hampaassa. Ei ainakaan hyvältä.Rumia.Olisihan se tasokkaampaa lääkärillä.
- kultainen hammaskoru
Moi..
Sinä, joka kysyit ..kuka laittaa hammaskoruja Varkaudessa..
hammaslääkärit ja kysypäs Hannalta..läväriliike Kauppakadulla..hän kertoi, että on tarkoitus saada pelit ja vehkeet hammaskorujen laittamisen suhteen..
siksi vastaan ja hyvä, että palvelu pelaa..
Kysy... - Anonyymi
keräilykivet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779