Hikoiluongelman käännyttyä haitalliseksi, käännyin apteekin puoleen.
Siellä suositeltin Absolut Torr tuotetta. Hinta lie ollut alle 12€.
Tuotetta on helppo käyttää. Parasta kuitenkin sen teho.
Vaikuttaa, että sukkien ja paidan vaihto 2x päivässä olisi nyt tarpeetonta.
Tehotuote hikoiluongelmaan
4
989
Vastaukset
- kapteenska =D
tiedossa ollut jo monta vuotta....
Tosin käytän joka toinen yö, sillä teho rupeaa loppumaan ajan myötä.- capt.cöpenic ekj
Jalkahiki vain lieventynyt. Kenenkään en ole nähnyt netissä em. tuotetta maininneen.
Joku ehdotti Toluvedellä pesua. Siitäkös jalkahiki vain lisääntyi.
- vaivautunut
olisko muita tehokkaita. oon nimittäin kokeillut tota absolut torria eikä siitä ollut hyötyä ja suurinta osaa muistakin apteekin tehokkaista tuotteistaon tullut kokeiltua. Tää hikoilu alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää ku ei voi oikein mittään tehä.Joten apua pikaisesti tarvitsisin......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs501364- 1631183
- 611037
- 8912
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200899- 12832
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä52785- 347765
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91752