Jos lopetettas, keksis nuo jotkut muut hampaisiinsa. Niin ovat kun alakouluikäset. Pakko olla joku kiusattavana ja porukalla jahdata. Ja me ollaan vahvoja. Tervattuja;) Kärsitään heikompien puolesta, jookos ? Ja annetaan sen pyhän lehmän, AUTON olla, sen saasteet kun ei vaivaa. Perse mukavasti penkiin leviimään. Ei askeltakaan turhaa kävelyä. Parkkipaikatkin taloyhtiöillä kun on niin kaukana...
EI KUN TUPAKOIDAAN
4
226
Vastaukset
- marttyyriksi
noille pösilöille vastaan aina, et jos vaik ,joskus he huomaisivat oman typeryytensä!!!
mutta tyyriiksi savuttelu tulee - aikanaan laskettiin, että kivitalon hinta siihen touhuun ihmisen elinaikana rahaa palaa...
Itse en kyllä valitettavasti kohta täyttyvän kymmenen vuoden savuttomuuden jälkeen tiedä mitään säästäneeni...karkkia ja pullaakaan en syö...
Mihin huvituksiin lie huvennut sekin raha..;DD- raha ei ratkaise
Mistä pöin sais kivitalon röökiaskien hinnalla? minä ostasin heti.
Ennen tosiaan väitettiin että kivitalon saa jos lopettaa tupakoinnin.
Nyt tiedän ettei niin ole enkä kivitaloa edes halua.
Itse lopetin kolmetoista vuotta sitten. Rahaa on ihan yhtä vähän, painoa paljon enemmän. Painon nousuun on toki monia syitä.
Mutta vaikka en enää polta niin ottaa kyllä pattiin että tupakoitsia on kaikkien hampaissa. Saat ihan rauhassa ryystää kaljaa julkisella paikalla. Riehua ja rettelöidä ja aiheuttaa vahinkoa, saat rikkoa pulloja minne haluat. Mutta auta armias jos POLTAT TUPAKKAA!!! Hyi hyi se on paha. Siitä kirjoitellaan yleisönosastoissa.
Järki käteen nyt ihmiset! Tupakoivasta ihmisestä on tehty lainsuojaton, syntipukki kaikkeen pahaan.
On jokaisen oma asia polttaako tupakkaa vai ei. Voi olla huomaavainen tupakoija, ja niin suurin osa onkin ja joutuu olemaan.
Niin että eiköhän meillä ole suurempiakin rikollisia tässä maassa. Vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700