Jos lopetettas, keksis nuo jotkut muut hampaisiinsa. Niin ovat kun alakouluikäset. Pakko olla joku kiusattavana ja porukalla jahdata. Ja me ollaan vahvoja. Tervattuja;) Kärsitään heikompien puolesta, jookos ? Ja annetaan sen pyhän lehmän, AUTON olla, sen saasteet kun ei vaivaa. Perse mukavasti penkiin leviimään. Ei askeltakaan turhaa kävelyä. Parkkipaikatkin taloyhtiöillä kun on niin kaukana...
EI KUN TUPAKOIDAAN
4
245
Vastaukset
- marttyyriksi
noille pösilöille vastaan aina, et jos vaik ,joskus he huomaisivat oman typeryytensä!!!
mutta tyyriiksi savuttelu tulee - aikanaan laskettiin, että kivitalon hinta siihen touhuun ihmisen elinaikana rahaa palaa...
Itse en kyllä valitettavasti kohta täyttyvän kymmenen vuoden savuttomuuden jälkeen tiedä mitään säästäneeni...karkkia ja pullaakaan en syö...
Mihin huvituksiin lie huvennut sekin raha..;DD- raha ei ratkaise
Mistä pöin sais kivitalon röökiaskien hinnalla? minä ostasin heti.
Ennen tosiaan väitettiin että kivitalon saa jos lopettaa tupakoinnin.
Nyt tiedän ettei niin ole enkä kivitaloa edes halua.
Itse lopetin kolmetoista vuotta sitten. Rahaa on ihan yhtä vähän, painoa paljon enemmän. Painon nousuun on toki monia syitä.
Mutta vaikka en enää polta niin ottaa kyllä pattiin että tupakoitsia on kaikkien hampaissa. Saat ihan rauhassa ryystää kaljaa julkisella paikalla. Riehua ja rettelöidä ja aiheuttaa vahinkoa, saat rikkoa pulloja minne haluat. Mutta auta armias jos POLTAT TUPAKKAA!!! Hyi hyi se on paha. Siitä kirjoitellaan yleisönosastoissa.
Järki käteen nyt ihmiset! Tupakoivasta ihmisestä on tehty lainsuojaton, syntipukki kaikkeen pahaan.
On jokaisen oma asia polttaako tupakkaa vai ei. Voi olla huomaavainen tupakoija, ja niin suurin osa onkin ja joutuu olemaan.
Niin että eiköhän meillä ole suurempiakin rikollisia tässä maassa. Vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482