onko kenelläkään suositella sopivaa gyneä ihmiselle, joka on kipuherkkä(ja muutenkin herkkä). Oman terveyskeskuksen naislääkärin kanssa en tule toimeen. Muutama muukin käynti ollut pelkkää tuskaa...nyt oku tietty sanoo, että olen joku turhasta valittaja...ei tarvitse, sillä sen jo tiedän.
Haluaisin löytää oikeasti kärsivällisen lääkärin, jolla on oikeasti aikaa potilaalle ja joka ainakin yrittää ymmärtää minua.
hyviä gynejä
4
3163
Vastaukset
- nalle22
mulla ollu sama ongelma, siis herkkyyden suhteen, että pitää olla kärsivällinen lekuri. no mä menin sit ekaa kertaa gynelle jota mulle suositeltiin, ja oon kyllä tosi tyytyväinen etten voi paremmin sanoa. tosi mukava ja ymmärtäväinen, tosi asiantunteva ja arvostettu lääkäri, elikkä siis diacorissa rita isaksson. ottaa vastaan alppikadun lääkäriasemalla helsingissä. pahimmassa tapauksessa voi olla 1kk jono, mutta kannattaa kokeilla, ja peruutusaikojakin voi saada. tää siis mun mielipide. et kyllä sanonu että missä päin suomea asut, kun ei ihan pohjosesta ehkä hesaan kande lähteä.
- nalle22
sori, en huomannukaan et otsikossa oli että oot hesasta...hehheh, sokee mikä sokee.
mutta tota suosittelen lämpimästi, sitä mullekin kaikki suositteli. et tuu pettymään. - täytyy varmaankin
nalle22 kirjoitti:
sori, en huomannukaan et otsikossa oli että oot hesasta...hehheh, sokee mikä sokee.
mutta tota suosittelen lämpimästi, sitä mullekin kaikki suositteli. et tuu pettymään.kokeilla:)
- Taidetatti
Rita Isaksson on todella upea gynekologi. Aikaa asiakkaalle ja ymmärtää puolesta sanasta. Oikeasti kohtaa asiakkaansa. Olen ollut hänen asiakkaansa parikymmentä vuotta ja oli kyllä hankala löytää korvaavaa hänen perhevapaittensa aikana. Onneksi silloinkin aina välillä oli jokunen aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984