Tässä nauramme muiden joukkueiden faneille!

SPORTTIKOTKA

Ensinnäkin probsit, että Turkkusessa on jotakin touhua katsomoon saatu hurjaltakuulostavan Rebelsin toimesta! On sanottava, että kyllä repesin television äärellä kun näin kuvaotoksia kyseisestä faniryhmästä! Jamppoja huojuu penkeillä hakaten rumpuja ja mitä eriskummallisempia paffibanderolleja oli kyhätty tämän faniryhmän eteen! Ehehee...ja vahvistuksiakin vielä olivat fudispuolelta saaneet ehehee...

Tässä näin alotuksena ja settiä lisää tulee!
Ja tämä osio aivan sen takia ettei otteluketjuja tarvitse täyttää nauramalla tai haukkumalla jonkin faniryhmän perseilyjä tai vaikkapa mitä eriskummallisimpia rumpupatteristosooloja tai vaikkapa erilaisia viikingikypäriä ihmettelemällä!

Olen nähnyt kakarana Sportin liigamatseja - Pian näen Sportin liigamatseja mukamas aikuisena!

21

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinhän se

      on. Se ihmetyttää, että Turku näytti olevan niin hiljainen Vaasalaisista. Etukäteen oli kerrottu, että nämä kaksi seksuaalisen vähemmistöjen edustajista koottua faniryhmää: Red arma ja Ultras 06 olisivat tulossa otteluun, mutta eipä siltä näyttänyt. Jaa taisi siellä muutama kakara hoilata matsin jälkeen posket punaisena "sulle olen uskollinen syntymästä kuolemaan."

    • me muut

      nauramme vaasalaisille ja niiden suurille luuloille

    • Anti-Vaasa

      Jatkoajan puolella näitä Sporttikotkan viisauksia on saatu ihailla jo pitkään ja nyt myös täällä... Tahtoisinkin tässä tiedustella onko Vaasassa ns. normaaleja täysjärkisiäkin faneja. Kyllä tuntuu muutenkin Vaasalainen fanikulttuuri vähintään kieroutuneelta ja vääränlaiselta. Väkivalta ja muiden herjaaminen tuntuu olevan tärkeimmät asiat, huolimatta siitä miten oma joukkue pärjää. Koittakaa nyt saada siellä ensin pelillinen puoli kuntoon (esim. suomalaisilla pelaajilla).

      • SPORTTIKOTKA

        Se nyt vaan on niin että Vaasassa kulttuuriin kuuluu näyttävyys jäällä, tavalla tai toisella. Sitä ei kaikki landet ymmärrä. God is Back!


      • Tosissasi
        SPORTTIKOTKA kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että Vaasassa kulttuuriin kuuluu näyttävyys jäällä, tavalla tai toisella. Sitä ei kaikki landet ymmärrä. God is Back!

        Muita landeiksi, tai kuten ultrasit junteiksi. Vaasahan on alle 60 000:n asukkaan käpykylä keskellä pohjanmaan latomerta. Se se vasta landea on!


      • Makopide.
        SPORTTIKOTKA kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin että Vaasassa kulttuuriin kuuluu näyttävyys jäällä, tavalla tai toisella. Sitä ei kaikki landet ymmärrä. God is Back!

        Kuules pieni housuunpaskova vaasan kukkakeppi, sulje suusi tai se suljetaan.


      • sdgidg
        Makopide. kirjoitti:

        Kuules pieni housuunpaskova vaasan kukkakeppi, sulje suusi tai se suljetaan.

        "Se nyt vaan on niin että Vaasassa kulttuuriin kuuluu näyttävyys jäällä, tavalla tai toisella. Sitä ei kaikki landet ymmärrä. God is Back!"

        Vaasalaiset on niin landeja kun vaan voi olla :))) Vittu teette itestänne PELLEJÄ.

        Kaikki nauraa sulle tai teille


      • Sporttikotkalla
        Tosissasi kirjoitti:

        Muita landeiksi, tai kuten ultrasit junteiksi. Vaasahan on alle 60 000:n asukkaan käpykylä keskellä pohjanmaan latomerta. Se se vasta landea on!

        Sportin forumilla Sporttikotka ilmoittaa kotipaikakseen Helsingin. Siinä se: Pässi kännattaa maailman tyhmintä joukkuetta ja asuu maailman tyhmimässä paikassa!


      • Lausunto
        sdgidg kirjoitti:

        "Se nyt vaan on niin että Vaasassa kulttuuriin kuuluu näyttävyys jäällä, tavalla tai toisella. Sitä ei kaikki landet ymmärrä. God is Back!"

        Vaasalaiset on niin landeja kun vaan voi olla :))) Vittu teette itestänne PELLEJÄ.

        Kaikki nauraa sulle tai teille

        Sportin ”Red Army” oli jotain aivan käsittämätöntä, en ole ikinä elämässäni nähnyt jääkiekko pelissä tuollaista menoa, n.60 Sportin kannattajaa vastaa 8000 Tamperelaista kannattajaa, meno ja tunnelma hallissa oli jotain aivan uskomatonta.


      • Lausunto kirjoitti:

        Sportin ”Red Army” oli jotain aivan käsittämätöntä, en ole ikinä elämässäni nähnyt jääkiekko pelissä tuollaista menoa, n.60 Sportin kannattajaa vastaa 8000 Tamperelaista kannattajaa, meno ja tunnelma hallissa oli jotain aivan uskomatonta.

        Spårtin ”NöfArmy” oli jotain aivan käsittämätöntä, en ole ikinä elämässäni nähnyt jääkiekko pelissä tuollaista menoa, n.60.000 Spårtin kannattajaa vastaa yhtä Savonlinnalaista kannattajaa, meno ja tunnelma hallissa oli jotain aivan uskomatonta kun savolainen mätki kukkakeppivaasalaisia turpiin.


      • Makopide. kirjoitti:

        Kuules pieni housuunpaskova vaasan kukkakeppi, sulje suusi tai se suljetaan.

        Savolainen mies puhuu taas asiaa!


      • Pygmirulle uskaltautui kolo...
        SavoRULES kirjoitti:

        Spårtin ”NöfArmy” oli jotain aivan käsittämätöntä, en ole ikinä elämässäni nähnyt jääkiekko pelissä tuollaista menoa, n.60.000 Spårtin kannattajaa vastaa yhtä Savonlinnalaista kannattajaa, meno ja tunnelma hallissa oli jotain aivan uskomatonta kun savolainen mätki kukkakeppivaasalaisia turpiin.

        "idiootin mylväsy" sopii paremmin noihin sun juttuihis, Luuseri!


    • Hoh hoijaa

      Sporttikotkan aivottomuudelle. Uskon ja toivon että Vaasasta löytyy myös täyspäisiä.

      • varmaan

        vaasanmailaa ?


    • Sporttikotka kuittasi sitten pelikieltoa itselleen.

      Hienoa, taas on yksi vaasalaien kusipää vähemmän Jatkispalstalla.

      • lankeemuksen edellä

        SPORTTIKOTKA huilaa viikon turhan ja provosoivan ketjunavauksen vuoksi, minkä lisäksi hän on kuukauden ajan ketjunavauskiellossa.


      • Rulle=mitätön

        Mene sinä pesemään niitä pikkareitas, kuulemma käytät naisten alusvatteita. Eipä ollu yllätys kenellekään.


    • Kurinpitopäällikkö

      sanoi viime viikolla radiossa että ainoa joukkue minkä fanien kanssa on ongelmia on Vaasa. Nytkin oli pyydetty Sportilta selvityksiä Hokin bussin kivittämisestä ja pysäyttämisestä.

      • Vaasalaiset

        Olen käynyt lähes jokaisessa suomalaisessa jäähallissa katsomassa matseja ja useassa ulkolaisessakin enkä missään koskaan ole hävennyt faneja niin paljon kuin Vaasassa. Juuri tuossa Hokkipelissä tuntui taas, että päädyssä meni enemmän kuin överiksi. Huudot kuten "tuomari kuolee pelin jälkeen" tai naurettavat pulkkanaru tempaukset eivät yksinkertaisesti kuulu fanittamiseen. Pohjanmaa ansaitsee liigajoukkueen, mutta valitettavasti pelkään, että Red Army sössii omilla tempauksillaan koko jutun. Fanittaminen on jees kuten myös huutaminen ja kannustaminen hallilla (tosin Vaasassa poikkeuksellisesti kannustus loppuu kun omat ovat häviöllä), mutta kyllä täytyy tietää missä raja kulkee! Hallilla ei ole tarkoituskaan olla kuin kirkossa, mutta on fanittamista ja on fanittamista. Ottakaa mallia vaikka Kärppien faneista. Kuten sanottua Vaasa ja Pohjanmaa ansaitsevat joukkueensa liigaan, mutta myös fanien tulee täyttää SM-liigan kriteerit ja olla sen paikan arvoisia.


      • tapahtuman???
        Vaasalaiset kirjoitti:

        Olen käynyt lähes jokaisessa suomalaisessa jäähallissa katsomassa matseja ja useassa ulkolaisessakin enkä missään koskaan ole hävennyt faneja niin paljon kuin Vaasassa. Juuri tuossa Hokkipelissä tuntui taas, että päädyssä meni enemmän kuin överiksi. Huudot kuten "tuomari kuolee pelin jälkeen" tai naurettavat pulkkanaru tempaukset eivät yksinkertaisesti kuulu fanittamiseen. Pohjanmaa ansaitsee liigajoukkueen, mutta valitettavasti pelkään, että Red Army sössii omilla tempauksillaan koko jutun. Fanittaminen on jees kuten myös huutaminen ja kannustaminen hallilla (tosin Vaasassa poikkeuksellisesti kannustus loppuu kun omat ovat häviöllä), mutta kyllä täytyy tietää missä raja kulkee! Hallilla ei ole tarkoituskaan olla kuin kirkossa, mutta on fanittamista ja on fanittamista. Ottakaa mallia vaikka Kärppien faneista. Kuten sanottua Vaasa ja Pohjanmaa ansaitsevat joukkueensa liigaan, mutta myös fanien tulee täyttää SM-liigan kriteerit ja olla sen paikan arvoisia.

        arvaan että et...

        bussin pysäyttäminen oli sillä tavallaan kuiteski Hokin pelaajat ansaitsi sen!


      • siis tavallaan
        tapahtuman??? kirjoitti:

        arvaan että et...

        bussin pysäyttäminen oli sillä tavallaan kuiteski Hokin pelaajat ansaitsi sen!

        oikein


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe