Moi
Mulla on lievä psoriasis mutta olisiko jollain tietoa kun mulle tulee esim. käteen haava niin se muuttuu vähän ajan päästä psoriksi .
Jos jollain on käynyt samoin niin oisko jotain hyviä vihjeitä
Kiitti
haavat
pärpä
3
627
Vastaukset 3
- ipsori
Olen huomannut saman ilmiön. Se on kai psorin luontainen ominaisuus. Muuta en osaa neuvoa kuin olla ärsyttämättä haavoja.
-ipsori
ipsori.blogspot.com- toimi seuraavasti
viiltohaava ei meinaa mitään, mutta ns. ruhjetyyppinen parantuessaan tuo psorin esiin- ainakin hetkeksi kunnes voiteilla saa pois.
- pärpä
toimi seuraavasti kirjoitti:
viiltohaava ei meinaa mitään, mutta ns. ruhjetyyppinen parantuessaan tuo psorin esiin- ainakin hetkeksi kunnes voiteilla saa pois.
hyvä, olisko jotain hyviä voide ehdotuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251502
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1101262Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361132Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551101- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100776- 34748
- 25746
- 9655
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629