lahjaksi kummipojalle?

kummitus80

minun rakas kummipoikani täyttää kohta vuoden:D olen innoissani, mutta olen miettinyt ,että mitä ostaa lapselle jolla on meilkein kaikkea. Leluja on vaikka kuinka ym.. Vaatteita en halua ostaa koska lapsen äiti on todella tarkka siitä mitä lapselle ostaa päälle pantavaksi.. onko siis joitain ehdotuksia?! kiitos paljon:)

9

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jospa meillä

      yksi hyvä lahja olis avata tili minne laittaisit rahaa ihan pikku summia aina silloin tällöin ja vaikka possu jonne laitat pikku hiluja aina kun on varaa.meil lapset saivat sellaiset ja kummit laittoivat aina muutaman euron kuussa possuun ja tyhjäsivät sitten tilille niin on vuosien saatossa tilillä nyt rahaa esim ostavat kitaroita ja muuta mukavaa.
      ja kyse ei todellakaan ole mistään miljoonista mutta lapset arvostavat kun on omaa rahaa

      • eri hintatasoja

        Duplolegot, nuppipalapelit, katselukirjat (läppäkirjat ehdottomasti suosittuja)Osta joku lelu lahjaksi, nakatkoot toisesta päästä vanhoja pois.


    • hyvä...

      lautanen muki, ei haittaa vaikka niitä olisi useampiakin...

    • nuuhku

      itse ostin kummipojalleni lahjaksi/muistoksi hopeisen kaulakorun jossa oli pieni suomen leijona.nätti lahja!oma poikani sai kummitädiltään muumi lusikka,veitsi,haarukka paketin lahjaksi!

      • kummitus80

        Tämän samaisen lusikkasetin olen jo kerennyt antamaan:)! kiitos kuitenkin ehdotuksista, jotain kehittävää olisi kiva hankkia


      • -kummi84-
        kummitus80 kirjoitti:

        Tämän samaisen lusikkasetin olen jo kerennyt antamaan:)! kiitos kuitenkin ehdotuksista, jotain kehittävää olisi kiva hankkia

        Olen miettinyt samaa jo vaikka kummipojan 1v. synttäreihin on vielä aikaa..

        Mekin on annettu muumilusikat :)
        Oli kylläkin se baby-setti, aattelin jossain myöhemmässä vaiheessa tuota haarukkasettiä :)

        Tuntuis hölmöltä viedä jotai turhaa nurkkien täytettä ja sellaista mitä on joka kaupanhyllyllä vastassa..


    • aatellut että

      sellasta mitä kukaan ei antanut lapselle lahjaksi mutta olis ollu kiva saada: nätti esim. hopeinen valokuvankehys, Lasten astiasto (esim. muumi tai Villeroy &Boch, tms.), Hackmanin muumi-lasten aterinsetti. Esim. kiva olisi myös kerätä esim. Muumi-sarjaa yksi astia kerrallaan tai jotain.

      Oman lapsen kummi antaa lapselle joka synttäri- lahjaksi yhden kaiverretun hopealusikan samaa sarjaa. Se on minusta todella hieno lahja. Lapsella on sitten jossain vaiheessa tusina tms. Yksi ei maksa edes paljon.

      • tyttölapselle

    • anskuleena

      Aloita kummilapsellesi säästäminen vaikka ajokorttia tai opiskeluja varten. Pankeista löytyy vaihtoehtoja ja apua. Kerro vanhemmille pitkäkestoisesta suunnitelmastasi, etteivät ihmettele, miksi viet "pieniä" paketteja.

      Kun lapsi on isompi, anna hänelle aikaa, ota luoksesi viettäkää aikaa yhdessä, kerro hänelle, että se on lahjasi. Meidän yhden lapsen kummit tekivät niin (ottivat kaikki lapset) ja sen lahjan lapset mustavat, se oli joka kesäinen perinne. Ja mikä parasta, siitä nauttivat vanhemmatkin, koska saavat omaa aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2659
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      223
      2484
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      190
      1804
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe