hyvä iskunvaimennin?

Jupe

Audi A6 2.5 TDI vm. 1995, alustasarja -40mm. Mikä olisi hyvä iskunvaimennin kyseiseen autoon. Entisistä alkaa olla puhti pois. Joku suositteli monroe reflex - vaimenninta. Muita hyviä vaihtoehtoja?

4

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne

"Perinteisen" tekniikan iskareista Bilstein on omasta mielestäni ehdottomasti paras sekä ajettavuudeltaan että kestävyydeltään. Oikea-arvoisten iskareiden valinta on sitten jo eri juttu, oli valmistaja kuka tahansa.

• LLl

Hyvä hinta/laatusuhde ja sopivat jäykempinä madallusjousien kanssa vakiotyyppisiä iskareita paremmin. Kaasuiskarit.

• enenpi ralleihin

Miksi kaasuiskarit,niitähän käytetään ralleissa,ja kun katsomme minkälaista höykkyytystä siellä on,niin tuskin nyt kukaan niitä vertaa,tavallisiin ajoihin,etupäässä hyvillä asvaltti teillä,kaasuhan vain painaa öljyä jottei tulisi kovassa höykkyytyksessä ilma kuplia ja se sitten heikentäsi tehoa,iskarin jäykkyys määritetään kuinka pienestä tai suuresta reijästä öljy menee ja se sitten ahdistaa ja hidastaa liikettä,jolla kylläkin on vielä varaventtiili jos kovin kovasti liikettä on niin se sitten aukeilee,ja edesauttaa liikettä,elikkä:nämäkö ovat balansissa,silloin hyvä,ei niinkään kaasu,jos joku malli ja tyyppi todettu sovivaksi niin se sitten,mutta juuri sopivin erittäin hankala valinta,ei kannata luulla jos kallis että se olisi automattisesti hyvä,halpakin voi olla yhtä hyvä,jos jäykkyys tuntuu sopivalta,lähinnä ongelmat öljyn sisällä pysymisessä(kovalla pakkasella,suu tiivisteet eivät sovellu kylmään)

• Audi 80

Mulla on audi 80 -89 mallissa -40mm madallussarja ja edessä bilsteinin "ralli-iskarit" eli jäykät ja etupää on tosi hyvä. Mutta taakse ostin nuo Bogen rally-iskarit ja takapää on aivan löysä!!! ÄLÄ osta bogea....kuulin että Kyb:illä on jotkut tuplakaasut ja niiden pitäis olla jäykät/kestävät.
      Mutta silti suosittelen Bilsteiniä!
      Monroe reflex- vaimennin on tarkoitettu autoihin joilla vedetään esim. asuntovaunua. Eli se on normaalialueella löysä ja jäykkenee,kun tulee painoa lisää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe