Onko Nousiainen hyvä mesta? Etsin asuin paikkaa Turun ympäristöstä. Mahdollisesta parin vuoden sisällä edessä rakentaminen.
Onko Nousiaislaiset sisäänpäin lämpeneviä?
Onko Nousiainen hyvä mesta?
5
731
Vastaukset
- EntinenJuoppo
Neste ja Hesburger 8-tien vieressä, niin ja on siellä liikennevalojakin mitään muuta siellä sitten ei olekaan...hehe
- -.juu..
Juu sen hesen tierän minäkin. Ja olen siellä ollu. Tuntuu olevan paikallisen nuorison menomesta nro 1.
- ei kannata
se on keskustalaisten maalaispitäjä, jota kukaan ei halunnut mukaan kuntaliitoksiinsa. siellä on yksi ainoa kauppa (Valintatalo) ja sen hinnat ovat huippukalliita. posti sijaitsee samassa kaupassa.
itse muutin heti täysi-ikäiseksi tultuani pois sieltä enkä sinne ole takaisin kaivannut. siellä ei todellakaan ole mitään palveluja. muita katsotaan pitkin nenänvartta ja juorut kulkee nopeammin Pendolino. ja jos et itse tiedä asioitasi, naapurit kyllä tietävät.
ennemmin vaikkapa Lemu, Askainen, Masku niin asumismukavuuskin nousee.- Kuuluuxx
Jos siellä on paljon keskustalaisia, niin en mene. Olen Pohjois-Suomesta kotoisin ja siellä keskustalaiset ovat näivettäneet monen kylän ilmapiiriä.
Toisaalta pitäisi ymmärtää ja anteeksi antaa, sillä he eivät ymmärrä mitä tekevät.
- Täsä mä ole
Siel oli ihan liian kova meno, maksa ei meinannu kestää sitä, et mahdollisuus juhlimiseen oli 24/7... muutin Turkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983