Onko Nousiainen hyvä mesta? Etsin asuin paikkaa Turun ympäristöstä. Mahdollisesta parin vuoden sisällä edessä rakentaminen.
Onko Nousiaislaiset sisäänpäin lämpeneviä?
Onko Nousiainen hyvä mesta?
5
833
Vastaukset 5
- EntinenJuoppo
Neste ja Hesburger 8-tien vieressä, niin ja on siellä liikennevalojakin mitään muuta siellä sitten ei olekaan...hehe
- -.juu..
Juu sen hesen tierän minäkin. Ja olen siellä ollu. Tuntuu olevan paikallisen nuorison menomesta nro 1.
- ei kannata
se on keskustalaisten maalaispitäjä, jota kukaan ei halunnut mukaan kuntaliitoksiinsa. siellä on yksi ainoa kauppa (Valintatalo) ja sen hinnat ovat huippukalliita. posti sijaitsee samassa kaupassa.
itse muutin heti täysi-ikäiseksi tultuani pois sieltä enkä sinne ole takaisin kaivannut. siellä ei todellakaan ole mitään palveluja. muita katsotaan pitkin nenänvartta ja juorut kulkee nopeammin Pendolino. ja jos et itse tiedä asioitasi, naapurit kyllä tietävät.
ennemmin vaikkapa Lemu, Askainen, Masku niin asumismukavuuskin nousee.- Kuuluuxx
Jos siellä on paljon keskustalaisia, niin en mene. Olen Pohjois-Suomesta kotoisin ja siellä keskustalaiset ovat näivettäneet monen kylän ilmapiiriä.
Toisaalta pitäisi ymmärtää ja anteeksi antaa, sillä he eivät ymmärrä mitä tekevät.
- Täsä mä ole
Siel oli ihan liian kova meno, maksa ei meinannu kestää sitä, et mahdollisuus juhlimiseen oli 24/7... muutin Turkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3442764
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782194- 361794
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791577- 531105
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 65733
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571