Voiko epilepsialääkkeet menettää tehonsa? Kuinka yleistä se on ja kauan siihen yleensä menee? Itsellä käytössä Neurotol Slow ja se sopii mainiosti. Nyt pelkään, että tää ilo loppuukin lyhyeen :-(
NS tehoista
3
319
Vastaukset
- Sopeutukaa
Tälläkin palstalla tulee esiin "Joka" komentissa kuinka monipuolinen tauti epilepsia on voi pahentua tai parempaan mennä lääkityksestä huolimatta jne.Itsellänikin on esim n 5v käytön jälkeen vaihdettu lääke toiseen koska ei ole enään tehonnut entisen merkkinen.Aina on onneksi joku lääke löytynyt ettei ole isoja kohtauksia ollut viimevuosina.
Minullakin on Trileptal-annosta jouduttu muutaman kerran nostamaan, neurologin kommentit "näyttää tuo maksa syövän aina tuon lääkkeen tehot.
T: Artsi
- Peeth.
Mulla on myös lääkkeenä Neurotol Slow. Muita lääkkeitä en ole kokeillut ja annosta on nyt viiden vuoden aikana nostettu muutaman kerran. Annos jolla aloitin taisi olla 100 100, ja nyt on 450 450. Yhden lääkärin mukaan nostaa voi vaikka miten paljon ja toisen mukaan kohta pitää vaihtaa kun ei näytä toimivan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075150Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464790Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352348- 651982
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081684
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521242Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2501001