Voiko epilepsialääkkeet menettää tehonsa? Kuinka yleistä se on ja kauan siihen yleensä menee? Itsellä käytössä Neurotol Slow ja se sopii mainiosti. Nyt pelkään, että tää ilo loppuukin lyhyeen :-(
NS tehoista
3
343
Vastaukset
- Sopeutukaa
Tälläkin palstalla tulee esiin "Joka" komentissa kuinka monipuolinen tauti epilepsia on voi pahentua tai parempaan mennä lääkityksestä huolimatta jne.Itsellänikin on esim n 5v käytön jälkeen vaihdettu lääke toiseen koska ei ole enään tehonnut entisen merkkinen.Aina on onneksi joku lääke löytynyt ettei ole isoja kohtauksia ollut viimevuosina.
Minullakin on Trileptal-annosta jouduttu muutaman kerran nostamaan, neurologin kommentit "näyttää tuo maksa syövän aina tuon lääkkeen tehot.
T: Artsi
- Peeth.
Mulla on myös lääkkeenä Neurotol Slow. Muita lääkkeitä en ole kokeillut ja annosta on nyt viiden vuoden aikana nostettu muutaman kerran. Annos jolla aloitin taisi olla 100 100, ja nyt on 450 450. Yhden lääkärin mukaan nostaa voi vaikka miten paljon ja toisen mukaan kohta pitää vaihtaa kun ei näytä toimivan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394