Onko kukaan havainnut epilääkkeiden ja virtsaputkentulehdusten välillä yhteyttä? -minulla nyt lisättiin Keppraa ja jo on toinen tulehdus kuukauden sisällä. Kaikkea täytyy epäillä kun ei voi kuin ihmetellä mistä nää johtuu...
Keppra ja virtsaputkentulehduskierre?
elliminttu
4439
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Mulla ei ole ollut tollasta virtsaputkentulehdusjuttua, (syön keppraa aamuin illoin 1500mg) mutta mulla on alkanut jalan puutuminen häiritsemään. Harmittaa ku neurolla sanotaan, et kaikki on ihan normaalia...
Käytän itse keppraa enkä ole huomannu asiaa... sinulla saattaa että keppra tekee sen.. kannattaa käydä kysymässä neurologilta että tekeekö keppra sellaista sivuvaikutusta inhottavaa se on kun joutuu muun lääkemäärän lisäksi syömään antibioottia... koita selvittää asiaa ja ilmoittele...
takaisinotonestäjiä,nii tulehdus on varma
Et entine" timantti",harmaanmaanromu, et
kirjoittaisi niin sekavassa mielialassa ihan
harhaanjohtavia, vooisipa sanoa alhaisia repliikkejä.
Täällä on sellaisi, jotka kysyvät tosissaan ja ovat herkässä mielialassa,muutkin. Se viinan ottaminenkin on sellaista, että olisi hyvä että tekisit juuri niin, että ottaisit sen viinan vain hattuusi, ei päähäsi. Kiitän : ))