Hei,
Sattuisiko jollakulla foorumin lukijalla olemaan kokemusta Hankenissa opiskelusta tai kielikokeesta? Olen suomenkielinen, ja harkitsen tutkinnon suorittamista Hankenissa - nimenomaan ruotsin oppimisen vuoksi.
Onko opetuksen taso hyvä? Kuinka suomenkielinen selviää kielikokeesta (ja opiskelusta ruotsiksi)?
Kokemuksia Hankenista?
3
1790
Vastaukset
- sökande?
Jos löytyy muita Hankenin kielikokeeseen ja pääsykokeeseen valmistautuvia pääkaupunkiseudulta, niin voisi miettiä jonkinlaisen lukupiirin järjestämistä.
- heidi...
Teknilliseen olin ajatellut pyrkiväni, mutta oikeastaan kauppatiede ehkä kuitenkin olisi enemmän juttuni. Juuri Hankenille olen ajatellut pyrkiväni, jos kauppatieteelliseen päädyn hakemaan.
Olet varmaan jo hankinnut kirjat? Itse olen vähän vilkuillut niitä kirjastossa, mutta pitäisi kai kohtapuoleen hommata omat, jos aikoo pyrkiä. Paljonkohan niiden hinnaksi mahtaa tulla?
Lukupiiri järjestäminen myös kiinnostaisi. - sökande?
heidi... kirjoitti:
Teknilliseen olin ajatellut pyrkiväni, mutta oikeastaan kauppatiede ehkä kuitenkin olisi enemmän juttuni. Juuri Hankenille olen ajatellut pyrkiväni, jos kauppatieteelliseen päädyn hakemaan.
Olet varmaan jo hankinnut kirjat? Itse olen vähän vilkuillut niitä kirjastossa, mutta pitäisi kai kohtapuoleen hommata omat, jos aikoo pyrkiä. Paljonkohan niiden hinnaksi mahtaa tulla?
Lukupiiri järjestäminen myös kiinnostaisi.Nej, jag har inte skaffat böckerna men jag har lånat en. De är ganska dyra liksom de flesta av kursböcker.
Att kunna den substans tillräckligt gott är inte problemet, tycker jag. Det problemet är att kunna flytande svenska - åtminstone för mig. Därför skulle det vara spännande att söka till Hanken. Jag vet inte om (cirka) tre månader är nog. Hankens språkprov är inte så lätt, har jag hörat. Men varför inte göra ett försök?
Hurdana är dina kunskaper i svenska?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232