kellään moclobemid lääkitystä?

moikka onko kellään kyseistä lääkitystä ja kertokaa mite o toiminu ja sivuvaikutuksia onko ollu?itellä masennusta ollu vuosia ja sen mukaisia oireitaki o vaik mitä! ja pitäs alottaa tommonen lääke. kiitos vastauksista.
2883
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Olen käyttänyt moklobemidiä puoli vuotta. Alussa oli kovia päänsärkyjä, mutta ei enää. Moklobemidi on monen käyttäjän mielestä lääke, jonka teho laskee aika nopeasti. Niin minullakin, ja nyt se menee vaihtoo.

Äänestä
  • 4 kk, aiheutti sekäö unettomuutta että migreeniä, sen kanssa ei moni muu lääke sopinut yhteen jne., joten vaihtoon meni

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


masariassa kirjoitti:

moikka onko kellään kyseistä lääkitystä ja kertokaa mite o toiminu ja sivuvaikutuksia onko ollu?itellä masennusta ollu vuosia ja sen mukaisia oireitaki o vaik mitä! ja pitäs alottaa tommonen lääke. kiitos vastauksista.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu