VAPAA -AJATMEIDÄN ON KÄYTETTÄVÄ RUUMIIN JA SIELUN lepoon ja virkistykseen . luonto , hyvät kirjat ja harrastukset sekä hyvä seura tarjoavat tervettä ja puhdasta iloa . Niitä saamme kiitollisin mielin käyttää hyväksemme .
Monet käyttävät vapaa-aikojaan väärin . He etsivät iloaan huonoista huvituksista ja väkijuomista . Nämä turmelevat sieluamme ja ruumistamme , särkevätkoteja ja johtavat usein rikoksiin .
Sielun suurin virvoitus on osaanootto seurakunnan JumalanpaLVELUKSEEN JA KOTIHARTAUTEEN
Kaikki mikä on totta , mikä kunnioitettavaa, mikä puhdasta , mikä rakastettavaa , mikä hyvältä kuuluvaa , jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää , sitä ajatekaa . Fil. 4:8
90. VAPAA - AJAT
15
634
Vastaukset
- haluat viestilläsi
valoittaa?ei oikeen kirkastunut.
- kukkuu
taas,ei ole paristot vielä hiipumassa.
- teutatess
Karttakaa kaikenlaista pahaa. 1 Tess. 5:22.
Huono seura, hyvät tavat turmelee. 1Kor .15:33.
Ettekö tiedä, että te olette Jumalan Temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?. Jos joku turmelee Jumalan Temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan Temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette . 1 Kor. 3:16-17.
Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, Joka Jumalan suusta lähtee . Matt. 4 : 4 .
Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti .Ps . 84: 3. - Esa T
teutatess kirjoitti:
Karttakaa kaikenlaista pahaa. 1 Tess. 5:22.
Huono seura, hyvät tavat turmelee. 1Kor .15:33.
Ettekö tiedä, että te olette Jumalan Temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?. Jos joku turmelee Jumalan Temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan Temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette . 1 Kor. 3:16-17.
Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, Joka Jumalan suusta lähtee . Matt. 4 : 4 .
Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti .Ps . 84: 3."Ps. 84:2. Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi, Herra Sebaot! 3. Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti. 4. Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani. 5. Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati. Sela. 6. Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat! 7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla. 8. He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa. 9. Herra, Jumala Sebaot, kuule minun rukoukseni, ota se korviisi, Jaakobin Jumala. Sela. 10. Jumala, meidän kilpemme, käännä katseesi, katso voideltusi kasvoja. 11. Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla; mieluummin minä olen vartijana Jumalani huoneen kynnyksellä, kuin asun jumalattomien majoissa. 12. Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat. 13. Herra Sebaot, autuas se ihminen, joka sinuun turvaa!."
Tämä on itselleni yksi raamatun ihanimmista Psalmeista. Tässä tuodaan hyvin esille valtavat Jumalan lupaukset, lupausten hinta ja myös se kuka ne voi omistaa itselleen.
Mitä sinulle tarkoittaa sanat, "Herran esikartanossa"?
Minulle se tarkoittaa, täällä ajassa Jumalan valtakuntaa.
"Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla."
Jo yksi päivä Herran esikartanoissa, on kaiken etsimisen ja vaivan näön arvoista. En ole tavannut montaakaan uskovaa, joka edes uskoisi että Herran esikartanotkin on olemassa, mutta niitä olen tavannut lukemattomia, joilla on kaikki odotukset vasta kerran taivaassa. - teutatess
Esa T kirjoitti:
"Ps. 84:2. Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi, Herra Sebaot! 3. Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti. 4. Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani. 5. Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati. Sela. 6. Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat! 7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla. 8. He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa. 9. Herra, Jumala Sebaot, kuule minun rukoukseni, ota se korviisi, Jaakobin Jumala. Sela. 10. Jumala, meidän kilpemme, käännä katseesi, katso voideltusi kasvoja. 11. Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla; mieluummin minä olen vartijana Jumalani huoneen kynnyksellä, kuin asun jumalattomien majoissa. 12. Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat. 13. Herra Sebaot, autuas se ihminen, joka sinuun turvaa!."
Tämä on itselleni yksi raamatun ihanimmista Psalmeista. Tässä tuodaan hyvin esille valtavat Jumalan lupaukset, lupausten hinta ja myös se kuka ne voi omistaa itselleen.
Mitä sinulle tarkoittaa sanat, "Herran esikartanossa"?
Minulle se tarkoittaa, täällä ajassa Jumalan valtakuntaa.
"Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla."
Jo yksi päivä Herran esikartanoissa, on kaiken etsimisen ja vaivan näön arvoista. En ole tavannut montaakaan uskovaa, joka edes uskoisi että Herran esikartanotkin on olemassa, mutta niitä olen tavannut lukemattomia, joilla on kaikki odotukset vasta kerran taivaassa.Mitäkö minulle sanoo Ps. 84;2. Ensinnäkin ne ovat Davidin sanat , ja Jumalan sanat .
Ps. 84:3. Minun sielun ikävöitsee ja halaajaa Herran Esikartanoihin, minun ruumis ja sielu iloitsee elävässä JUMALASSA . OTETTU 1642 RAAMATUSTA .
Tosi kertomus siitä, tuli kun kysyin isältäni samaa . Hän kertoi joskus haluneensa tietää, miten äitini isä voi nyt ( hän oli kaikkien rakastama pappa , ja jokainen päästi hänet taivaaseen , jos se olisi mahdollista , mutta se on vieläkin Jumalan tehtävä ).
Isäni kertoi, että hän rukoili että saisi varmistuksen , ja eräänä yönä hän näki nuoren puoleisen miehen kedolla, makasi maassa pää nostettuna hieman ylös , heinä suussa , ja kysyi mitä haluaisit , isäni kertoi että varmistuksen .Ja se hänelle näytettiin .
tässä kohtaa uskon , että on esikartanot joita Daavidkin sanoi , 1992 käännos Herran Temppelin esipihoille ...
Kysy jos tuntuu , että eksyin . - Esa T
teutatess kirjoitti:
Mitäkö minulle sanoo Ps. 84;2. Ensinnäkin ne ovat Davidin sanat , ja Jumalan sanat .
Ps. 84:3. Minun sielun ikävöitsee ja halaajaa Herran Esikartanoihin, minun ruumis ja sielu iloitsee elävässä JUMALASSA . OTETTU 1642 RAAMATUSTA .
Tosi kertomus siitä, tuli kun kysyin isältäni samaa . Hän kertoi joskus haluneensa tietää, miten äitini isä voi nyt ( hän oli kaikkien rakastama pappa , ja jokainen päästi hänet taivaaseen , jos se olisi mahdollista , mutta se on vieläkin Jumalan tehtävä ).
Isäni kertoi, että hän rukoili että saisi varmistuksen , ja eräänä yönä hän näki nuoren puoleisen miehen kedolla, makasi maassa pää nostettuna hieman ylös , heinä suussa , ja kysyi mitä haluaisit , isäni kertoi että varmistuksen .Ja se hänelle näytettiin .
tässä kohtaa uskon , että on esikartanot joita Daavidkin sanoi , 1992 käännos Herran Temppelin esipihoille ...
Kysy jos tuntuu , että eksyin .Selityksesi oli tuttu, ja tarkoittaa varmasti sitäkin, mutta katso miten psalmi jatkuu.
"Ps. 84:3. Minun sielun ikävöitsee ja halaajaa Herran Esikartanoihin,"
"6. Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat! 7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla."
Tässä on selvä kuva myös taivasten valtakunnasta, joka alkaa jo täällä ajassa. Sinne kuljetaan kyynellaakson kautta, ja palkka jonka Jeesuskin lupaa, "sata kertaisesti jo tässä elämässä", seuraa sitä. - teutatess
Esa T kirjoitti:
Selityksesi oli tuttu, ja tarkoittaa varmasti sitäkin, mutta katso miten psalmi jatkuu.
"Ps. 84:3. Minun sielun ikävöitsee ja halaajaa Herran Esikartanoihin,"
"6. Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat! 7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla."
Tässä on selvä kuva myös taivasten valtakunnasta, joka alkaa jo täällä ajassa. Sinne kuljetaan kyynellaakson kautta, ja palkka jonka Jeesuskin lupaa, "sata kertaisesti jo tässä elämässä", seuraa sitä.aivan niin ,
- teutatess
teutatess kirjoitti:
aivan niin ,
Koko psalmi on hyvä . Se on nimitetty LOHDUTUKSEN PSALMIKSI .Jossa profeetta korkiast ylistää ja kerskaa Taivaallisesta kunniasta, Jotka asuvt Herran majassa . Se on jotka ovat oikiat seurakunnan jäsenet, ja elävätä Jumalata oikein palvelevat. v.5. että he saavat yhden voiton toisen jälkeen vihollisias vastaan. Sillä Jumala on heidän kilpens , V.8. Ja parempi on päivä Herran huonees, kuin 1000 jumalattomien majois.
Toorasta Lasten psalmi ( eli JUMALAN LASTEN PSALMI), Kristittyin päälle , edelläveisattava.
LXXXIV .
5.Autuaat ovat jotka sinun huoneissa asuvat, he kiittävät sinua iankaikkisesti.SELA.
6. AUTUAAT OVAT NE IHMISET JOTKA SINUN PITÄVÄT
VÄKENÄNS, JA SYDÄMESTÄNS VAELTAVAT SINUN JÄKES.
7. JOTKA KÄYVÄT ITKUN LAAKSON LÄPITSE , JA TEKEVÄT SIELLÄ VAIVOJA, JA OPETTAVAT MONELLA SIUNAUKSELLA KAUNISTETAAN .
11. SILLÄ YKSI PÄIVÄ SINUN ESIKARTANOISSAS ON PAREMPI KUIN 1000 MUUALLA. ENNEN MINÄ OLISIN OVENVARTIJANA MINUN JUMALANI HUONEESSA , KUIN KAUAN ASUISIN JUMALATTOMAN MAJOSSA .
12. SILLÄ HERRA JUMALA AURINKO JA KILPI, HERRA ANDA ARMON JA CUNNIAN . HURSKAILDA EI MITÄÄN PUUTU .
13. HERRA SEBAOT , AUTUAS ON SE IHMINEN, JOKA SINUUN USKALTAA . - vähän kysyn
teutatess kirjoitti:
Koko psalmi on hyvä . Se on nimitetty LOHDUTUKSEN PSALMIKSI .Jossa profeetta korkiast ylistää ja kerskaa Taivaallisesta kunniasta, Jotka asuvt Herran majassa . Se on jotka ovat oikiat seurakunnan jäsenet, ja elävätä Jumalata oikein palvelevat. v.5. että he saavat yhden voiton toisen jälkeen vihollisias vastaan. Sillä Jumala on heidän kilpens , V.8. Ja parempi on päivä Herran huonees, kuin 1000 jumalattomien majois.
Toorasta Lasten psalmi ( eli JUMALAN LASTEN PSALMI), Kristittyin päälle , edelläveisattava.
LXXXIV .
5.Autuaat ovat jotka sinun huoneissa asuvat, he kiittävät sinua iankaikkisesti.SELA.
6. AUTUAAT OVAT NE IHMISET JOTKA SINUN PITÄVÄT
VÄKENÄNS, JA SYDÄMESTÄNS VAELTAVAT SINUN JÄKES.
7. JOTKA KÄYVÄT ITKUN LAAKSON LÄPITSE , JA TEKEVÄT SIELLÄ VAIVOJA, JA OPETTAVAT MONELLA SIUNAUKSELLA KAUNISTETAAN .
11. SILLÄ YKSI PÄIVÄ SINUN ESIKARTANOISSAS ON PAREMPI KUIN 1000 MUUALLA. ENNEN MINÄ OLISIN OVENVARTIJANA MINUN JUMALANI HUONEESSA , KUIN KAUAN ASUISIN JUMALATTOMAN MAJOSSA .
12. SILLÄ HERRA JUMALA AURINKO JA KILPI, HERRA ANDA ARMON JA CUNNIAN . HURSKAILDA EI MITÄÄN PUUTU .
13. HERRA SEBAOT , AUTUAS ON SE IHMINEN, JOKA SINUUN USKALTAA .Lohduttakaa, lohduttaa minun kansaani:Sanoo Herra.
Onko teu jäänyt yksin, kun Abista ei kuulu mitään. Huolestuttaa kun hänestä ei ole kuulunut mitään. - on ehkä
vähän kysyn kirjoitti:
Lohduttakaa, lohduttaa minun kansaani:Sanoo Herra.
Onko teu jäänyt yksin, kun Abista ei kuulu mitään. Huolestuttaa kun hänestä ei ole kuulunut mitään.perustanut jo sen oman seurakunnan;ei tainnu teu:kaan kelvata sinne : )
- teutatess
on ehkä kirjoitti:
perustanut jo sen oman seurakunnan;ei tainnu teu:kaan kelvata sinne : )
Kyllä Abi elää ja voi suhtkot hyvin . Olemme tänään viimeksi sähkö posti yhtedessä olleet .
- "sähkö posti yhte dess...
teutatess kirjoitti:
Kyllä Abi elää ja voi suhtkot hyvin . Olemme tänään viimeksi sähkö posti yhtedessä olleet .
Hyvä sitten, että on kunnossa. Teutates ei vaan täytä niitä housuja.
Saisit mennä vielä kertaamaan kolmannen luokan ädinkielen oppimäärän.
Yhdys-sana kertaus hyvä kurssi suorittaa, jotta oppisin kirjoittamaan ymmärrettävästi.
>>>Olemme tänään viimeksi sähkö posti yhtedessä olleet . - teutatess
"sähkö posti yhte dess... kirjoitti:
Hyvä sitten, että on kunnossa. Teutates ei vaan täytä niitä housuja.
Saisit mennä vielä kertaamaan kolmannen luokan ädinkielen oppimäärän.
Yhdys-sana kertaus hyvä kurssi suorittaa, jotta oppisin kirjoittamaan ymmärrettävästi.
>>>Olemme tänään viimeksi sähkö posti yhtedessä olleet .En oleajtellukkaan , että minä täyttäisin niitä housuja . Ei minusta olisikaan siihen , ja toivon että Abi pian palaa palstalle .
- omat
teutatess kirjoitti:
En oleajtellukkaan , että minä täyttäisin niitä housuja . Ei minusta olisikaan siihen , ja toivon että Abi pian palaa palstalle .
sivut,pliis...täällä ei tarvi kuollutta sanaa julistaa!
- teutatess
omat kirjoitti:
sivut,pliis...täällä ei tarvi kuollutta sanaa julistaa!
Sinäkö täällä määräät, mieti vähän .
Tommoisia asiota sanoo vain risupartainen vihreä tai aktivisti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879