Olisiko minulla...

Jellona - girls

Kertokaa Neitsyt - miehet kumpaa naispuolista horoskooppimerkkiä te pidätte mielenkiintoisempana vaihtoehtona jos vastassa on Kaksoset nainen ja Leijona nainen? Itse olen jälkimäisen merkin edustaja, eli jellona. Ja nyt haluaisin tietää, että kannattaako minun lähteä Kaksos naiselle vastukseksi sillä olemme kumpikin kiinnostuneita eräästä Neitsyt miehestä. Tässä vaiheessa me kaikki kolme olemme tunteneet toisemme monen vuoden ajan ihan kaveri pohjalta vain, mutta olen huomannut puolin ja toisin, että kiinnostusta voisi olla ihan kunnon pari suhteeseekin mutta kysymys kuuluikin, että kannattaako minun lähteä kilpasille Kaksos naikkosta vastaan vai pysytellä kaverina..? Kertokaa ihmeessä omista kokemuksistanne immeiset jos niitä on kellään!

3

865

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedättää kahta

Edes leijona ei kestä neitsytmiehen käsittelyässä menettämättä itsekunnioitustaan omanarvontuntoaan!

• nousevalta merkiltään...

...neitsyt itsekin. Hehee, on kokeiltu ja "kauhun tasapaino" saavutettu periaatteella: Mitä ikinä lataatkin niin täältä pesee samalla tarkkanäköisyyden ja suoruuden mitalla.

Leijona on herkkä loukkaantumaan, mutta niin on neitsytkin! Rohkeutta leijona. Se neitsytmies saisi sinusta lojaalin ja innostavan kumppanin tukemaan herkkää ja totisuuteen taipuvaista mieltään.

• yhtäaikaisestikin

Jos se sinulle passaa, niin neitsytmies voi pitää teitä käsittelyssään yhtä'aikaisesti täysin vaivatta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2361
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      804
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      46
      798
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      219
      625
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      559
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47
      538
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      532
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      524
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      520
    Aihe