Kertokaa Neitsyt - miehet kumpaa naispuolista horoskooppimerkkiä te pidätte mielenkiintoisempana vaihtoehtona jos vastassa on Kaksoset nainen ja Leijona nainen? Itse olen jälkimäisen merkin edustaja, eli jellona. Ja nyt haluaisin tietää, että kannattaako minun lähteä Kaksos naiselle vastukseksi sillä olemme kumpikin kiinnostuneita eräästä Neitsyt miehestä. Tässä vaiheessa me kaikki kolme olemme tunteneet toisemme monen vuoden ajan ihan kaveri pohjalta vain, mutta olen huomannut puolin ja toisin, että kiinnostusta voisi olla ihan kunnon pari suhteeseekin mutta kysymys kuuluikin, että kannattaako minun lähteä kilpasille Kaksos naikkosta vastaan vai pysytellä kaverina..? Kertokaa ihmeessä omista kokemuksistanne immeiset jos niitä on kellään!
Olisiko minulla...
3
814
Vastaukset
- vedättää kahta
Edes leijona ei kestä neitsytmiehen käsittelyässä menettämättä itsekunnioitustaan omanarvontuntoaan!
- nousevalta merkiltään...
...neitsyt itsekin. Hehee, on kokeiltu ja "kauhun tasapaino" saavutettu periaatteella: Mitä ikinä lataatkin niin täältä pesee samalla tarkkanäköisyyden ja suoruuden mitalla.
Leijona on herkkä loukkaantumaan, mutta niin on neitsytkin! Rohkeutta leijona. Se neitsytmies saisi sinusta lojaalin ja innostavan kumppanin tukemaan herkkää ja totisuuteen taipuvaista mieltään.
- yhtäaikaisestikin
Jos se sinulle passaa, niin neitsytmies voi pitää teitä käsittelyssään yhtä'aikaisesti täysin vaivatta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745