Onkos kauriit itsepäisiä?Ite olen kauris ja munsta tuntuu että olen tavallista itsepäisempi.
itsepäisiä?
5
1192
Vastaukset
- kaurisWoman
vähän joka skooppimerkistä, mutta täytyy tunnustaa.
- Vanha Kauris
ja kova kallo eli itsepäisyys on verissä. Kauriin on vaikea myöntää erehtyneensä, olleensa väärässä. Mutta joskus itsepäisyys kannattaakin tässä tasapäistävässä yhteiskunnassa, jossa kaikkien haluttaisiin olevan samaa mieltä ja tähän opetetaan jo peruskoulun ekaluokasta lähtien.
Itsepäisyys kunniaan!- Kau-ris
kummajainen vai oisko kysymys itsetunnosta, mutta minulle ei ole koskaan tuottanut tuskaa myöntää erehdyksiäni tai väärässäolemisiani.
- Nimetön
kyllä minäkin olen tavallista itsepäisesempi.
- olen
keskimääräistä itsepäisempi, mutta keskimääräistä itsenäisempi kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897