kokemuksia webhotelleista

mistä hyvä

Kertokaa hyvistä ja huonoista webhotelleista, pitäisi saada kolme domainia samalle hotellille. Missä homma pelaa, missä ei.

29

2879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4711

      kokeile sicmatic, minulla ainakin homma toimii.

    • vaihtoehtoja

      Mainitulla Sigmaticilla on oman yritykseni kotisivutkin ja hyvin on toiminut. Tosin hinta saattaa karkottaa peruskotisivujen pitäjät.

      Olen vuosien mittaan varsin hyvin perehtynyt webhotellipalveluihin ja seuraavassa joitakin vaihtoehtoja, joita olen löytänyt lähinnä internetin keskustelupalstojen kautta:
      Sigmatic - hyvä ja varma vaihtoehto

      Louhi/Datamappi - Ennen ainakin tämä on ollut hyvä vaihtoehto peruskotisivulle, mutta Louhen ostettua Datamapin asiakastuki on kuulemma huonontunut.

      Edullinenwebhotelli.com - Keskustelupalstojen mukaan varsin toimiva ratkaisu

      Webol.fi - erittäin halpa ja kuulemma varsin toimiva

      Scenegroup.fi - kuulemma toimiva paketti mutta tietääkseni jenkeissä.

      • Älä koske tähän

        En voi millään lailla suositella Louhi/Data-Mappi -nimisen firman palveluita. Jokin aikaa sitten olivat poistaneet minut (kotisivujen tekijän) oikeudet päästä sivuille ja maksettavaksi jäi monen vuoden netti ficoramaksut. Antoivat tunnukset suoraan asiakkaalle.

        Hiljattain myös toinen kotisivu kaapattiin ja kaiken kukkuraksi lähettivät siitä hyvästä laskun!!!

        Haloo mikä firma.

        T:Nyt oma serveri


    • villematti

      www.arkku.net jakaa ilmaiseksi laadukkaita sivutiloja ja siellä on myös maksullisia paketteja kaupallisia sivustoja varten. Mulla on arkun kanssa ainakin homma pelittänyt ja asiakaspalvelu pelaa. Arkun irc-kanavakin taitaa olla koko quakenetin suurin.

      • Noobinator1234567890

        Arkku.net -Paskaa palvelua, paskimmat web hotellit ja epävakaimmat bouncerit jo vuodesta 2003.    


    • Cpanel

      enemmän kuin tyytyväinen, jo kolmatta vuotta. Ylläpito vastaa erittäin nopeasti, jos on jotain kysyttävää, yms.

      https://secure.neobitti.fi/index.html

      • Mä-olen-Ilpo

        LOPETA TUO Affiliate-mainostaminen, pitääkö kusettamalla mainostaa, Affiliate-linkkejä ei sääntöjen mukaan saa laittaa niin että lukija ei tule tietoiseksi, sinun rahaan keruustasi.

        Kun kerran olet kalliin paskan ottanut, maksa se itse kokonaan, kusettamatta näillä sivuilla, rehellistä kansaa.


    • keksa
      • Hohhoijakkaaaaaa

        Lafkassa on jo peräti 7-palvelinta ja hintaakin palvelimella on 5000 - 10000€/kpl.
        Wow! Varmaa hyvä lafka?


    • alkuperäinen kysymyksen tekijä

      Kiitoksia vastauksista, kävin tarjouskilpailun eri webhotellipalvelujen kesken ja kyllä oli eroja vastausnopeuksissa, hinnoissa ja tiedoissa.
      Päädyin keskihintaiseen, suomessa palvelintaan pitävävän yritykseen jonka asiakaspalvelu oli ripeä, vastaukset kysymyksiin tuli viimeistään päivässä joskus muutamassa minnutissa. Löytyy puhelintuki, jota ei läheskään kaikilla ollut.

      • Fahlen

        kertoa mihin päädyit?


      • viestin aloittaja
        Fahlen kirjoitti:

        kertoa mihin päädyit?

        Päädyin siksi että palvelin on suomessa, palveluun vastataan ripeästi, tuki löytyi myös puhelimitse ja hintakin oli kohtuullinen, ei halvin eikä kalliskaan.
        Omasta mielestäni webhotelli toimii ny hyvin, väliaikatietoja tuli asennuksen edistymisestä. Vaikeinta oli saada edelliseltä palveluntarjoajalta ns. siirtoavaimet.


      • jamassa jos toisessa
        viestin aloittaja kirjoitti:

        Päädyin siksi että palvelin on suomessa, palveluun vastataan ripeästi, tuki löytyi myös puhelimitse ja hintakin oli kohtuullinen, ei halvin eikä kalliskaan.
        Omasta mielestäni webhotelli toimii ny hyvin, väliaikatietoja tuli asennuksen edistymisestä. Vaikeinta oli saada edelliseltä palveluntarjoajalta ns. siirtoavaimet.

        Samassa jamassa täälläkin eli miten sait ne siirtoavaimet.

        Rackglobal ei ole kyselyistä huolimatta lähettänyt ko. koodia vaikka niitä olen jo viikkotolkulla kysellyt.


      • alkuperäinen kysyjä
        jamassa jos toisessa kirjoitti:

        Samassa jamassa täälläkin eli miten sait ne siirtoavaimet.

        Rackglobal ei ole kyselyistä huolimatta lähettänyt ko. koodia vaikka niitä olen jo viikkotolkulla kysellyt.

        Ensin laitoin perusiloituksen että haluan siirtoavaimet koska palveluntarjoaja muuttuu. Toisella kertaa laitoin uudenpalvelun tarjoajani viesti siirtoavointen pyynnöstä kopiona vanhalle palveluntarjoajalle. Se tepsi mutta viikon sai odotella.


      • ei huva
        alkuperäinen kysyjä kirjoitti:

        Ensin laitoin perusiloituksen että haluan siirtoavaimet koska palveluntarjoaja muuttuu. Toisella kertaa laitoin uudenpalvelun tarjoajani viesti siirtoavointen pyynnöstä kopiona vanhalle palveluntarjoajalle. Se tepsi mutta viikon sai odotella.

        Täytyypä kokeilla tuotakin. Tosin uusi palveluntarjoani on jo lähettänyt asian tiimoilta viestiä vanhaan paikkaan saamatta vastausta.


      • alkuperäinen kysyjä
        ei huva kirjoitti:

        Täytyypä kokeilla tuotakin. Tosin uusi palveluntarjoani on jo lähettänyt asian tiimoilta viestiä vanhaan paikkaan saamatta vastausta.

        Jos netin kautta löydät vanhan palveluntarjoajan asiakspalvelun tai tuen vastaavan henkilön ota suoraan yhteyttä puhelimitse (ellet ole jo tehnytkin)


      • Tippeli123
        alkuperäinen kysyjä kirjoitti:

        Jos netin kautta löydät vanhan palveluntarjoajan asiakspalvelun tai tuen vastaavan henkilön ota suoraan yhteyttä puhelimitse (ellet ole jo tehnytkin)

        Kuinkas on hommat edenneet? Joko sait Rackglobalilta auth koodin domainiin?


      • Görrani
        Tippeli123 kirjoitti:

        Kuinkas on hommat edenneet? Joko sait Rackglobalilta auth koodin domainiin?

        Rackglobal ei vastaa mihinkään viesteihini. Ensin vastasivat palvelunsiirtopyyntöön niin, että pyysivät lähettämään viestin laskutukseen joka sitten tekee muutokset. Mutta taitaa olla niin, että yksi ja sama tyyppi siellä niitä viestejä lukee(tai siis ei lue).

        Nyt olen lähetellyt viikko tolkulla viestejä mutta turhaa se kai on. Ovatko kaverit kenties pidemmällä lomalla = paossa vastuuta ;)

        Tylsää asiassa on se, että hommaa pitää lähteä kuluttaja-asiamiehen kautta hoitamaan.


      • DeLi80
        Görrani kirjoitti:

        Rackglobal ei vastaa mihinkään viesteihini. Ensin vastasivat palvelunsiirtopyyntöön niin, että pyysivät lähettämään viestin laskutukseen joka sitten tekee muutokset. Mutta taitaa olla niin, että yksi ja sama tyyppi siellä niitä viestejä lukee(tai siis ei lue).

        Nyt olen lähetellyt viikko tolkulla viestejä mutta turhaa se kai on. Ovatko kaverit kenties pidemmällä lomalla = paossa vastuuta ;)

        Tylsää asiassa on se, että hommaa pitää lähteä kuluttaja-asiamiehen kautta hoitamaan.

        Toivottavasti webbihotellia/domainia etsivät löytävät nämä keskustelut. Puskaradio.net ja hostingvertailu.org ovat hyviä paikkoja kuulla kokemuksia (entisiltä)asiakkailta. En suosittele rackglobalia kenellekkään.


      • DeLi80
        Görrani kirjoitti:

        Rackglobal ei vastaa mihinkään viesteihini. Ensin vastasivat palvelunsiirtopyyntöön niin, että pyysivät lähettämään viestin laskutukseen joka sitten tekee muutokset. Mutta taitaa olla niin, että yksi ja sama tyyppi siellä niitä viestejä lukee(tai siis ei lue).

        Nyt olen lähetellyt viikko tolkulla viestejä mutta turhaa se kai on. Ovatko kaverit kenties pidemmällä lomalla = paossa vastuuta ;)

        Tylsää asiassa on se, että hommaa pitää lähteä kuluttaja-asiamiehen kautta hoitamaan.

        Joko otit yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Olisi kiva kuulla Raitamaan kommentit miksi hommat Rackglobalilla kusee.


      • DeLi80
        Görrani kirjoitti:

        Rackglobal ei vastaa mihinkään viesteihini. Ensin vastasivat palvelunsiirtopyyntöön niin, että pyysivät lähettämään viestin laskutukseen joka sitten tekee muutokset. Mutta taitaa olla niin, että yksi ja sama tyyppi siellä niitä viestejä lukee(tai siis ei lue).

        Nyt olen lähetellyt viikko tolkulla viestejä mutta turhaa se kai on. Ovatko kaverit kenties pidemmällä lomalla = paossa vastuuta ;)

        Tylsää asiassa on se, että hommaa pitää lähteä kuluttaja-asiamiehen kautta hoitamaan.

        Joko otit yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Olisi hienoa että Raitamaa edes vastaisi mikä v***u maksaa , vaan ei.. ei kuulu mitään. Joku Oululainen voisi käydä paikan päällä katsomassa onko firma edes pystyssä enää.


      • domain meni vanhaksi
        Tippeli123 kirjoitti:

        Kuinkas on hommat edenneet? Joko sait Rackglobalilta auth koodin domainiin?

        Ei tullut koskaan authkoodia eikä lukituksen purkua. en saanut domainia siirrettyä ja se meni vanhaksi.


      • napoleon
        domain meni vanhaksi kirjoitti:

        Ei tullut koskaan authkoodia eikä lukituksen purkua. en saanut domainia siirrettyä ja se meni vanhaksi.

        Onko uutta tietoa tilanteesta?

        Maksoin domainin eikä firma vastaa enää mihinkään?


      • mutta miten
        napoleon kirjoitti:

        Onko uutta tietoa tilanteesta?

        Maksoin domainin eikä firma vastaa enää mihinkään?

        Ei firma ainakaan ihan kuollut ole kun ovat avaamassa uutta palvelua.

        http://www.rackglobal.fi/asiakkaat/announcements.php

        En kyllä ymmärrä miten tälläinen firma voi toimia. Minä yritin saada siirtokoodia ja lukituksen poistoa yli kuukauden ajan ja myös uusi palveluntarjoajani yritti saada yhteyttä ko. firmaan tuloksetta.

        Domainin rekisteröinti on nyt umpeutunut ja nyt domainia klikkaamalla näkyy joku rekisteröijän mainos. Täytyy yrittäää ottaa yhteyttä Enomiin ja kysyä kuinkahan paljon tää mun domaini nyt maksaa jos sen rekisteröin itselleni.


      • Tommi
        mutta miten kirjoitti:

        Ei firma ainakaan ihan kuollut ole kun ovat avaamassa uutta palvelua.

        http://www.rackglobal.fi/asiakkaat/announcements.php

        En kyllä ymmärrä miten tälläinen firma voi toimia. Minä yritin saada siirtokoodia ja lukituksen poistoa yli kuukauden ajan ja myös uusi palveluntarjoajani yritti saada yhteyttä ko. firmaan tuloksetta.

        Domainin rekisteröinti on nyt umpeutunut ja nyt domainia klikkaamalla näkyy joku rekisteröijän mainos. Täytyy yrittäää ottaa yhteyttä Enomiin ja kysyä kuinkahan paljon tää mun domaini nyt maksaa jos sen rekisteröin itselleni.

        Kuluttaja-asiamiehelle vain valituksia. Onnistuu kätevästi netin kautta. Enom ei voi asialle mitään jos Rackglobal on rekisteröinyt domainin omiin nimiinsä.


    • -Make-

      www.vhosti.fi - asiakaspalvelu 24/7 ja kotimainen - tarviiko muuta sanoa?

    • mestari1

      Suosittelen www.widehost.info nopea, luotettava ja varmasti halvin mitä löytyy mistään. Palvelimet ovat myös optimoitu google käyttöön toisin kuin monessa muussa paikassa!

    • Magentokauppias

      Itselläni on ollu webhotelli www.hostingpalvelu.fi palvelusta. Hyvin pyörittää Magento verkkokauppaa. Monessa muussa webhotellissa on tullut muistiraja vastaan.

    • vhvggv

      Jos on oma kone nii sillä voi houstaa. Toimia omana webhotellina. Pitää vaan konetta 24/7 päällä jos haluaa että pääsee vierailee millon tahansa netistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe