Mistä johtuu paukahtelu pakoputkessa. Paukkuu kun löysään kaasun nopeasti. Kiusallinen pauke häiritsee jo itseänikin.
Pakoputkessa paukkuu.
19
21209
Vastaukset
- 12234
päin P-tä
- Tapi
sytytys päin p-tä. Testattu on?
- sytytys
Kyllä vika sytytyksen ajoitukseen viittaa. Jos ajoitusmerkit on kohdallaan, vika on virranjakajan alipainesäätimessä. Sehän muuttaa ennakkoa kun kaasua höllätään / lisätään.
- sytytys
Puhdista myös kunnolla alipainesäätimeen tuleva letku. Yleensä kannatta kerran vuodessa puhdistaa myös ainakin huohotinputki, vaikka se ei sytytykseen vaikutakkaan. Sehän menee ilmanputsariin.
- peenaa
...pakoventtiili jossain sylinterissä vuoda? Tarkoitan, jos nuo virtajutut ovat ok. Puristuspaineet mittaaamalla sen voi selvittää.
olisi paikallaan, venttiilivikaa veikkaisin. Omatoimiseen pähkäilyyn auttaisi muistelot, miten ja koska pauke alkoi? Kattiautohan ei liene kyseessä?
- ???=?
katalysaattorilla varustetusta autosta, niin saattaapa paukuttelu tulla myös liiasta polttoaineesta.
- Tapi
myös tuosta liiasta polttoaineesta.
- jepjepjep
Tapi kirjoitti:
auton tiedot kiitos
- diplinssi
Tapi kirjoitti:
Jos rikastin jää päälle, ottaa liikaa polttoainetta. Sen toiminnan näkee kurkistamalla ilmanputsarin kautta kaasuttimeen auto kylmänä ja lämpimänä.
- Tapi
diplinssi kirjoitti:
Jos rikastin jää päälle, ottaa liikaa polttoainetta. Sen toiminnan näkee kurkistamalla ilmanputsarin kautta kaasuttimeen auto kylmänä ja lämpimänä.
oikein. Itse aloin täs epäillä, että oliskohan edellinen omistaja tehny jotain kaasarille.
- ???=?
Tapi kirjoitti:
oikein. Itse aloin täs epäillä, että oliskohan edellinen omistaja tehny jotain kaasarille.
Tarkastuta bensapinta huollossa ja onko oikeat suuttimet paikoillaan.
kyseessä oleva ajopeli on moobedi, merkkiä en osaa arvata.
- Tapi
Kyllä autosta on kyse. Kaasuttimella varustettu nelisylinterinen ottomoottori. Kärjetön sytytys. Ei katalysaattoria.
- joojoojoojoo
Tapi kirjoitti:
Kyllä autosta on kyse. Kaasuttimella varustettu nelisylinterinen ottomoottori. Kärjetön sytytys. Ei katalysaattoria.
käy mittauttaa pakokaasuarvot,epäilen että käy liian laihalla
- jokkismies
putkessa paukkuu. Onko se auto tieliikenteessä vai ratakäytössä.
- Baijerinbiili
Myöhäisellä on sytty!
- syyläri
vaan, katu-uskottavuushan siinä paranee.
- kirjotelee
Tarkista alipaineletkut,jostakin saa lisäilmaa eli käy laihalla.tarkista virranjakajan alipainekello että kalvo ehjä(tarkistetaan imemällä letkunpätkällä,ei saa tulla ilmaa läpi...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703