Halvat lennot Gambiaan

Sanniina12

Mikähän olisi edullsin tapa päästä Gambiaan, majoitutaan ystävien luona joten ei viitsittäisi ottaa hotellipakettia. Kannattako sinne mennä vielä huhtikuussa vai onko vaan talvikuukaudet siedettäviä lämpötilan suhteen ? Entäs ne rokotukset, mulla on hepatiitit kunnossa seitsemän vuoden takaa, entäs malarialääkitys

9

4868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monale

Kolmas lähtö pelkillä lennoilla 3.4. Tjäreborgin kautta 599,-/hlö.Tarkoitus olla tuttujen luona sekä lähteä muutamaksi päiväksi Kaftouineen Senegaliin. Ehkä vuokrataan kämppä toiseksi viikoksi. Itse mietin syönkö kolmatta lariam kuuria melkein vuoden sisään, yököttää.Keltakuumerokotus on voimassa, tosin sitä keltaista korttia missään kysytty. Kannattaa lähteä reissuun!!!!

• pelkkiä lentoja?

Tiedän, että Ruotsin vastaava yhtiö (Ving tms.) myy pelkkiä suoria lentoja, mutta että Tjäreborgin?? Onko kenelläkään kokemusta Gambiasta toukokuussa, onko tuskaisen kuumaa ja moskiittorikasta?

• mievaa79
        pelkkiä lentoja? kirjoitti:

Tiedän, että Ruotsin vastaava yhtiö (Ving tms.) myy pelkkiä suoria lentoja, mutta että Tjäreborgin?? Onko kenelläkään kokemusta Gambiasta toukokuussa, onko tuskaisen kuumaa ja moskiittorikasta?

olin vuos sitte toukokuussa...sadekausi alkamassa..on painostavan hiostavaa ja kuumaa...ei ollu hyttysii...oikee en nähny...sitteku se rykäs yhtenä yönä kunnon ukkosen ja jkaatamal tuli vettä ni..seuraavanapäivänä oli ihanan puhdasilma..mut tiet ihan lammikkoo täynnä tienlaioilla jonossa käppäiltiin..heh yks auto oli jääny jumiin lammikkoonki..mut ihan siedettäväkeli

• vuokraa mopo

Ihan siellä Kaftouinen päässä on yhellä belgialaisella majatalo hotelli jossa on helvetin iso ja siisti uima allas, maksaa jos ei oo asukas.
        Hänellä on joskus käärmeitä tyhjissä huoneissa(ei myrkkyllisiä).
        Viime syksynä isoin oli 167 kiloa joku boan tapainen, mustat tappo sen kun kaveri oli hakemassa uutta autoa dakarista.
        Kaftouin on iisi mesta. Käykää kanssa casamansessa, oon parikertaa käynyt tosi kaunista .
        Torstaisin hiljaista koska on pahojen henkien ilta , kaikki pysyy himassa, oli kiva illalla ajella ja katella kun kaikkialla ihan autioo jos olis voinut säikäyttää jonkun taikauskosen.
        popo

• aaaccc

Täällä on joku aiemminkin mainostanut halvempia lentoja/ reittejä Gambiaan, saattaa löyty vanhoista keskusteluista. Jos aikataululla ei ole väliä,eikä lentojen vaihto haittaa, Ruotsista pääsee halvemmalla (itse pääsisin Ruotsiin ilmaiseksi,mutta reissaamiseen menisi turhan paljon aikaa pienten lasten kera). Kaveri vinkkas myös,että Lontoon kautta kannattaa tsekata netistä halpoja lentoja!

• da-capo

Luepa vanhoista viesteistä otsikolla PELKÄT LENNOT.Siellä paljon tietoa eri vaihtoehdoista.

• da-capo

Luepa edellisistä viesteistä otsikolla PELKÄT LENNOT. Sieltä löytyy paljon eri vaihtoehtoja.

• malaronea

Täällä on paljonkin viestejä malarialääkityksestä. Tässä kuitenkin tulee yksi ehdottoman hyvä mielipide, jota soisin sinun noudattavan:
      Ehdottomasti on otettava malarialääkitys ennen, aikana ja jälkeen matkan. Malaria voi olla tappava tauti, ja sitä on Gambiassa paljon. Se voi tulla vuosiakin jälkikäteen jos sen saa.
      Lääkkeitä on lähinnä kahta yleisesti: Malarone, joka on hieman kalliimpaa, mutta josta ei yleensä tule sivuvaikutuksia, ja Lariam, josta taas erittäin usein tulee, ja pahojakin. Varman päälle pelaajana minusta tuo Malarone on ainoa järkevä vaihtoehto.

• tämä liittyi

halpohin lentoihin? Eiköhän jokainen tuonne matkaava ota ennen matkaa yhteyttä lääkäriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4332
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1533
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1297
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      915
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      843
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe