Halvat lennot Gambiaan

Sanniina12

Mikähän olisi edullsin tapa päästä Gambiaan, majoitutaan ystävien luona joten ei viitsittäisi ottaa hotellipakettia. Kannattako sinne mennä vielä huhtikuussa vai onko vaan talvikuukaudet siedettäviä lämpötilan suhteen ? Entäs ne rokotukset, mulla on hepatiitit kunnossa seitsemän vuoden takaa, entäs malarialääkitys

9

4872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monale

Kolmas lähtö pelkillä lennoilla 3.4. Tjäreborgin kautta 599,-/hlö.Tarkoitus olla tuttujen luona sekä lähteä muutamaksi päiväksi Kaftouineen Senegaliin. Ehkä vuokrataan kämppä toiseksi viikoksi. Itse mietin syönkö kolmatta lariam kuuria melkein vuoden sisään, yököttää.Keltakuumerokotus on voimassa, tosin sitä keltaista korttia missään kysytty. Kannattaa lähteä reissuun!!!!

• pelkkiä lentoja?

Tiedän, että Ruotsin vastaava yhtiö (Ving tms.) myy pelkkiä suoria lentoja, mutta että Tjäreborgin?? Onko kenelläkään kokemusta Gambiasta toukokuussa, onko tuskaisen kuumaa ja moskiittorikasta?

• mievaa79
        pelkkiä lentoja? kirjoitti:

Tiedän, että Ruotsin vastaava yhtiö (Ving tms.) myy pelkkiä suoria lentoja, mutta että Tjäreborgin?? Onko kenelläkään kokemusta Gambiasta toukokuussa, onko tuskaisen kuumaa ja moskiittorikasta?

olin vuos sitte toukokuussa...sadekausi alkamassa..on painostavan hiostavaa ja kuumaa...ei ollu hyttysii...oikee en nähny...sitteku se rykäs yhtenä yönä kunnon ukkosen ja jkaatamal tuli vettä ni..seuraavanapäivänä oli ihanan puhdasilma..mut tiet ihan lammikkoo täynnä tienlaioilla jonossa käppäiltiin..heh yks auto oli jääny jumiin lammikkoonki..mut ihan siedettäväkeli

• vuokraa mopo

Ihan siellä Kaftouinen päässä on yhellä belgialaisella majatalo hotelli jossa on helvetin iso ja siisti uima allas, maksaa jos ei oo asukas.
        Hänellä on joskus käärmeitä tyhjissä huoneissa(ei myrkkyllisiä).
        Viime syksynä isoin oli 167 kiloa joku boan tapainen, mustat tappo sen kun kaveri oli hakemassa uutta autoa dakarista.
        Kaftouin on iisi mesta. Käykää kanssa casamansessa, oon parikertaa käynyt tosi kaunista .
        Torstaisin hiljaista koska on pahojen henkien ilta , kaikki pysyy himassa, oli kiva illalla ajella ja katella kun kaikkialla ihan autioo jos olis voinut säikäyttää jonkun taikauskosen.
        popo

• aaaccc

Täällä on joku aiemminkin mainostanut halvempia lentoja/ reittejä Gambiaan, saattaa löyty vanhoista keskusteluista. Jos aikataululla ei ole väliä,eikä lentojen vaihto haittaa, Ruotsista pääsee halvemmalla (itse pääsisin Ruotsiin ilmaiseksi,mutta reissaamiseen menisi turhan paljon aikaa pienten lasten kera). Kaveri vinkkas myös,että Lontoon kautta kannattaa tsekata netistä halpoja lentoja!

• da-capo

Luepa vanhoista viesteistä otsikolla PELKÄT LENNOT.Siellä paljon tietoa eri vaihtoehdoista.

• da-capo

Luepa edellisistä viesteistä otsikolla PELKÄT LENNOT. Sieltä löytyy paljon eri vaihtoehtoja.

• malaronea

Täällä on paljonkin viestejä malarialääkityksestä. Tässä kuitenkin tulee yksi ehdottoman hyvä mielipide, jota soisin sinun noudattavan:
      Ehdottomasti on otettava malarialääkitys ennen, aikana ja jälkeen matkan. Malaria voi olla tappava tauti, ja sitä on Gambiassa paljon. Se voi tulla vuosiakin jälkikäteen jos sen saa.
      Lääkkeitä on lähinnä kahta yleisesti: Malarone, joka on hieman kalliimpaa, mutta josta ei yleensä tule sivuvaikutuksia, ja Lariam, josta taas erittäin usein tulee, ja pahojakin. Varman päälle pelaajana minusta tuo Malarone on ainoa järkevä vaihtoehto.

• tämä liittyi

halpohin lentoihin? Eiköhän jokainen tuonne matkaava ota ennen matkaa yhteyttä lääkäriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe