ääh! aamulla kun heräsin huomasin että mun taisto (McGregor) :in pyrstö oli aika huonossa kunnossa.
Mun harlekiininuoliaiset vähän on ollut sen pyrstön kimpussa mutta en oo nähny kertaakaan että ois sillai oikeesti näykkässy.
Mitäköhän yöllä siellä on tapahtunut, onkohan harlekiininuoliaiset näykkiny?
"Parantuuko" McGregorin pyrstö vai jääkö se sellaseks?
apuaa!!
2
991
Vastaukset
- RRR
Minkäkokonen sun allas olikaan??
Oliko siellä muita kaloja kun taisto ja noi nuoliaiset??
Harlekiinit eivät ole pahimmasta päästä nyppiinn mutta eipä sitä aina tiedä onhan niitä yksilöitä..
Eiköhän se pyrstö parane jossei saa uutta "näykkimistä" ens yönä??- amah
mulla on 180 litranen,
no mulla on
hunajarihmakala pariskunta (todennäkösintä se ois et se ois ne, mutta sitä en oikein usko, ne vaan pyörii kaksin omissa oloissaan joka puolella akvaariota ja ei ole ees huomannu taistoa, ne on aika uusia nii ne on just tainnu rakastuu :D
kaks palettikalaa (nehän ois toi toinen todennäkösempi vaihtoehto, mutta ei nekään oikein ole mitenkään huomannu taistoa mutta toinen niistä on aika agressiivinen, toista palettikalaa kohtaa joten voihan se olla se)
sitte kardinaalitetra parvi ja hehkurasbora parvi ja yks monni pohjalla
joo, no ei ainakaan näyttäny pahemmalta tänä aamuna, ja ei se siis oo ollukkaa nii paha, vähä vaa revenny, mutta huolestuin vaa, ja sitä eniten että jäis sellaseks ku toi mun McGregor on nii hieno :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453