ääh! aamulla kun heräsin huomasin että mun taisto (McGregor) :in pyrstö oli aika huonossa kunnossa.
Mun harlekiininuoliaiset vähän on ollut sen pyrstön kimpussa mutta en oo nähny kertaakaan että ois sillai oikeesti näykkässy.
Mitäköhän yöllä siellä on tapahtunut, onkohan harlekiininuoliaiset näykkiny?
"Parantuuko" McGregorin pyrstö vai jääkö se sellaseks?
apuaa!!
2
992
Vastaukset
- RRR
Minkäkokonen sun allas olikaan??
Oliko siellä muita kaloja kun taisto ja noi nuoliaiset??
Harlekiinit eivät ole pahimmasta päästä nyppiinn mutta eipä sitä aina tiedä onhan niitä yksilöitä..
Eiköhän se pyrstö parane jossei saa uutta "näykkimistä" ens yönä??- amah
mulla on 180 litranen,
no mulla on
hunajarihmakala pariskunta (todennäkösintä se ois et se ois ne, mutta sitä en oikein usko, ne vaan pyörii kaksin omissa oloissaan joka puolella akvaariota ja ei ole ees huomannu taistoa, ne on aika uusia nii ne on just tainnu rakastuu :D
kaks palettikalaa (nehän ois toi toinen todennäkösempi vaihtoehto, mutta ei nekään oikein ole mitenkään huomannu taistoa mutta toinen niistä on aika agressiivinen, toista palettikalaa kohtaa joten voihan se olla se)
sitte kardinaalitetra parvi ja hehkurasbora parvi ja yks monni pohjalla
joo, no ei ainakaan näyttäny pahemmalta tänä aamuna, ja ei se siis oo ollukkaa nii paha, vähä vaa revenny, mutta huolestuin vaa, ja sitä eniten että jäis sellaseks ku toi mun McGregor on nii hieno :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470