carina e -95

ohjaustehostin

on vuotanut puolivuotta,olen lisännyt tehostimeen oljyä kunnes eilen se oli vuotanut reilusti oljyä alleen.Huoltoasemalla sanoivat hammastangonsuojakumin keräntyneen öljyn tulleen pihalle.Oiskohan kellään Toyota-miehellä asiasta tietoa? t.MARI

9

2081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caarina -95

..niin kyllä se on koko tangon vaihto edessä. Itsellä oli sama vika joku vuosi sitten, pelkkä tanko maksoi jotain ainakin 600 € luokkaa, että ihan halpa remppa ei ole. Noita hammastankoja ei juurikaan itse korjailla, vaan joutuu ostamaan uuden / tehdaskunnostetun. Itse vaihdatin pienellä korjaamolla niin ei työt tulleet maksamaan ihan mahdottomia.

• englesmanni

Osamyynti Mattila Tampereella myy uutta ZF tankoa 450e vaihto pikkupajalla noin 170e.Toyotan merkkiliikkeessä tanko maksaa yli 1000e.

• leevi
        englesmanni kirjoitti:

Osamyynti Mattila Tampereella myy uutta ZF tankoa 450e vaihto pikkupajalla noin 170e.Toyotan merkkiliikkeessä tanko maksaa yli 1000e.

osta japsi carina ja ongelma poituu.

• Pera
        englesmanni kirjoitti:

Kuka tietää käykö britti carinaan japsin hammastanko?

• tojovaan
        Pera kirjoitti:

Kuka tietää käykö britti carinaan japsin hammastanko?

Ei käy japsin hammastanko engelsmanniin..itsellä oli sama homma tojossa 2v sitten ja taas 60tkm.n jälkeen uusikin osa alkanut taas tihkumaan..Merkki vaihtuu.....

• Pera
        tojovaan kirjoitti:

Ei käy japsin hammastanko engelsmanniin..itsellä oli sama homma tojossa 2v sitten ja taas 60tkm.n jälkeen uusikin osa alkanut taas tihkumaan..Merkki vaihtuu.....

Kiitos vastauksestasi! Vaihdoin kyllä nyt syksyllä britticarinaan japsitangon, eikä ole muuta eroa kuin toinen letku(lyhempi) pitää olla japsista. Muuten sopi kuin nenä päähän.

• Jyan
        Pera kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi! Vaihdoin kyllä nyt syksyllä britticarinaan japsitangon, eikä ole muuta eroa kuin toinen letku(lyhempi) pitää olla japsista. Muuten sopi kuin nenä päähän.

Kuulema myös Opelin hammastanko käy.

• opelclub
        Jyan kirjoitti:

Kuulema myös Opelin hammastanko käy.

minkä ooppelin tanko käypi ja onko varma että japsista käypi kans britti carinaan tanko???

• ohjausvaihde

Katoppa mitä löytyy autovahinkokeskuksesta www.avk.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      135
      3756
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      335
      2915
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1815
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1568
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1059
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      37
      843
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      60
      815
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      734
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      678
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      54
      655
    Aihe