on vuotanut puolivuotta,olen lisännyt tehostimeen oljyä kunnes eilen se oli vuotanut reilusti oljyä alleen.Huoltoasemalla sanoivat hammastangonsuojakumin keräntyneen öljyn tulleen pihalle.Oiskohan kellään Toyota-miehellä asiasta tietoa? t.MARI
carina e -95
9
1964
Vastaukset
- Caarina -95
..niin kyllä se on koko tangon vaihto edessä. Itsellä oli sama vika joku vuosi sitten, pelkkä tanko maksoi jotain ainakin 600 € luokkaa, että ihan halpa remppa ei ole. Noita hammastankoja ei juurikaan itse korjailla, vaan joutuu ostamaan uuden / tehdaskunnostetun. Itse vaihdatin pienellä korjaamolla niin ei työt tulleet maksamaan ihan mahdottomia.
- englesmanni
Osamyynti Mattila Tampereella myy uutta ZF tankoa 450e vaihto pikkupajalla noin 170e.Toyotan merkkiliikkeessä tanko maksaa yli 1000e.
- leevi
englesmanni kirjoitti:
Osamyynti Mattila Tampereella myy uutta ZF tankoa 450e vaihto pikkupajalla noin 170e.Toyotan merkkiliikkeessä tanko maksaa yli 1000e.
osta japsi carina ja ongelma poituu.
- Pera
englesmanni kirjoitti:
Kuka tietää käykö britti carinaan japsin hammastanko?
- tojovaan
Pera kirjoitti:
Kuka tietää käykö britti carinaan japsin hammastanko?
Ei käy japsin hammastanko engelsmanniin..itsellä oli sama homma tojossa 2v sitten ja taas 60tkm.n jälkeen uusikin osa alkanut taas tihkumaan..Merkki vaihtuu.....
- Pera
tojovaan kirjoitti:
Ei käy japsin hammastanko engelsmanniin..itsellä oli sama homma tojossa 2v sitten ja taas 60tkm.n jälkeen uusikin osa alkanut taas tihkumaan..Merkki vaihtuu.....
Kiitos vastauksestasi! Vaihdoin kyllä nyt syksyllä britticarinaan japsitangon, eikä ole muuta eroa kuin toinen letku(lyhempi) pitää olla japsista. Muuten sopi kuin nenä päähän.
- Jyan
Pera kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Vaihdoin kyllä nyt syksyllä britticarinaan japsitangon, eikä ole muuta eroa kuin toinen letku(lyhempi) pitää olla japsista. Muuten sopi kuin nenä päähän.
Kuulema myös Opelin hammastanko käy.
- opelclub
Jyan kirjoitti:
Kuulema myös Opelin hammastanko käy.
minkä ooppelin tanko käypi ja onko varma että japsista käypi kans britti carinaan tanko???
- ohjausvaihde
Katoppa mitä löytyy autovahinkokeskuksesta www.avk.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838