Vielä Ikean keittiöstä

axli

Kellään kokemusta Ikean keittökalusteiden asennuspalvelua suorittavasta Kokodiilistä? Minkälaita jälkeä tekevät ja onko hinta kohillaan? Netistä löytyy tällä nimellä vain mainostoimisto. Peukku näyttää mulla olevan tossa ihan keskellä kämmentä ja aikaakaan ei olisi kauheesti itse ruveta asentamaan. Miten putki sähkö ja muut työt on hoitunut? Entä se mittauspalvelu? Onko sekin Kokodiilin heiniä?

7

3298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aka

      kiva nähdä kui käy

    • kotisivunikkari

      vuonna 2008 edes kotisivuja olemassa, mistä näkyisi referenssit ym muut tarpeelliset kuten hinnastot ja mitä firma tekee muuta kuin "kalusteasennukset" niin itse ohittaisin ko. firman ja etsisin jonkin toisen.

      Itse olen kasannut yhden Ikea-keittiön ja meillä kävi putkimies & sähkömies ihan erikseen soittamalla tekemässä omat työnsä. Asennus olisi kestänyt 3-4 päivää (lattiat, katot, kalusteet, kaakelit ym), mutta Ikea sössi toimitukset niin pahasti että keittiö oli käyttökelvoton 1½kk

      • plösöööö

        nörtti haluaa kotisivut...... onko oma lehmä ojassa? nikkarilla vähän töitä ja pitäis asentaja-yrittäjälle tms. päästä tekemään ylihintaisia sivuja...?
        Itse ohitan mielelläni moiset netin kautta yhteyttä pitävät "asiakkaat"...en edes tarjoa heille mitään jos kyselevät.
        Paras diili niillä jotka tulevat paikan päälle tai ottaa yhteyttä henkilökohtaisesti.


      • axli

        Ihan vaan olin kysynyt kaikkia kokemuksia just tästä Kokodiilistä. Just nimenomaan sitä, minkälaista jälkeä mainostoimisto tekee keittiöremonteissa. Tuskinpa vaan ovat saaneet samaa toiminimeä käyttää. Ikean sivuilla kyllä lukee kalusteasennusliike Kokodiili. Bye the way,mainostoimisto Kokodiilillakaan ei ole kotisivuja.


    • jukka

      Täältä tuskin kannattaa kysyä kokemuksia koska 96% vähänkin negatiivisista kommenteista moderoidaan pois.

      • diipadaapaa

        ei tällä palstalla mitään moderointia ole vaikka tossa ylhäällä niin väitetäänkin.


    • Anonyymi

      En todellakaan voi suositella! Aikaa tuhraantui 3vko, jälki osin ok mutta osin ei, sähkötyöt (Kumpulan sähkö) ja putkityöt edelleen kesken. Ei mitään vastuuta oteta, vaikka ”takuutyö”. Hinta todella kova, palveluun verraten. Ei, ei, ei🥲

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe