mies kaksoselta

ei heru?

ihan pakko kysyä yleisesti, että miksi kaksos mies ei anna??? vai olenko itse sattunut tällaisiin tapauksiin törmäämään..mutta kun jo toinen samanalainen niin pakko kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia?

15

3522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyytänyt?

      Kerro vielä paljonko olet pyytänyt.

    • voin

      sanoa että kaksosmies todellakin antaa ja antaa vielä kaiken lisäks jokaiselle joka vaan pyytää.

      • tätä!

        voinut tämän osuvammin kertoa, ne kun
        eivät tiedä mitä haluavat joten kaikki
        käy.Just, ei enää yhtään kaksosta, kiitos..


    • ...heru

      ei siinä paljon oo huvittanu pyytää kun mies tulee vaatteet päällä nukkumaan viereen :O

      • hijy

        Onko mies ihan selvinpäin???


      • erilaiset vaatteetko

        Kerro vielä onko ne vaatteet joka kerta erilaiset vai samat? Terveisin yo. kyselijä.


    • arvailisin

      1. Joko hänellä on joku toinen, jolle tahtoo olla uskollinen tai
      2. Hänellä on erektio-ongelmia eikä uskalla yrittääkkään (tästä itsellä kokemuksia, luulin varsinaiseksi herrasmieheksi, kun ei pyrkinyt sänkyyn, vaikka seurusteltiin 2 kuukautta. Sitten yritettiin ja ei onnistunut ja mies lähti esittämään "herrasmiestä" seuraavalle naiselle).
      3. Oppinut tyydyttelemään itse itsensä, silloin naisten kanssa voi olla ongelmia, koska nainen on liian pehmyt, jotta mies kiihoittuisi.
      4. Homo, tykkää olla naisten kanssa muuten vain, ei ole tullut kaapista.

      Veikkaisin muutamaa epäonnistumista edellisissä suhteissa ja nyt ei uskalla sinun kanssa edes yrittää. Kaksosmiehelle epäonnistuminen missä tahansa asiassa on hirveää, hän masentuu pitkäksi aikaa.

      • ...vieläkään

        okei :D kiitos vaihtoehdoista :D täytyy vaan arvailla tai kysyä ihan suoraan


    • Rebecca v.

      Voihan olla kysymys sellaisestakin ihanteellisesta (harvinaisia) kaksosmiehestä, joka tutkailee teidän suhdetta, että onko se oikeaa rakkautta. Omani aluksi oli sellainen. Mutta sitten kun hänen sydämensä sanoo, että siinäpä on mun nainen, niin et taatusti tule pettymään.

      • jouskarinainen

        saman olen minäkin huomannut!!


    • vastaavasta löytyy!!!

      Mulla oli kaksosmies. Pyysin kyllä, ei herunut.

      Yritin kysellä syytä, nätisti ja vähemmän nätisti.

      Mitään selkeää vastausta ei tullut. Eli erinäisiä vastauksia, mutta ei mitään syytä oikeasti...

      Emme ole enää suhteessa. Tosin seksittömyys ei ollut ainoa syy vaan hänen epämääräisyytensä kaikilla elämän osa-alueilla. Kun ei oikein ollut mitään selvyyttä mistään...

      Onneksi ei tarvitse enää katsella.

      Leijona-nainen

      • tunneihminen seksissäkin

        Kaksonen on tunneihminen jokapäiväisessäkin seksissä. Ei varmasti onnistu ilman partnereiden välistä henkistäkin yhteyttä, joka on kaksosen elämänsuola.

        Leijona ei tietenkään huomaa mitään eroa, ja saa vaikka pyöräillessä yksinään.


      • ohhoh_
        tunneihminen seksissäkin kirjoitti:

        Kaksonen on tunneihminen jokapäiväisessäkin seksissä. Ei varmasti onnistu ilman partnereiden välistä henkistäkin yhteyttä, joka on kaksosen elämänsuola.

        Leijona ei tietenkään huomaa mitään eroa, ja saa vaikka pyöräillessä yksinään.

        Vai on kaksonen tunneihminen... En kylläkään allekirjoita tuota. Isäni on kaksonen ja exavopuolisoni oli kaksonen, joten jotain kokemusta on heistäkin. Isäni seksielämästä en osaa kertoa, mutta omastani kaksosen kanssa kyllä. Eli sitä ei juurikaan ollut, vaikka miten alkuunsa ainakin tunnepuolikin piti olla kunnossa. Niinsanotussa treffailuvaiheessa sitä vielä oli (joskin aika mielikuvituksetonta), mutta auta armias kun muutimme saman katon alle niin sehän hiipui lähes nollaan. Alkoholin suurkuluttajana hänellä saattoi tuohon erktiopuleenkin olla seuraamuksia. Jutut olivat kyllä isojenpoikien luokkaa ja oudompi kuulija varmaan saikin sellaisen kuvan, että siinäpä varsinainen naisten kaataja. Thaimaastakin esitteli poikamiesaikaisia kuvia jossa kainolossa makasi peräti kaksi maksettua thaityttöä.

        Kaksonen on verbaalisti lahjakas seuralainen ja hauska sellainen, mutta omaan napaan tuijottaja ja titteleillä brassailija. Ystävänä ok, mutta puolisona....


      • Risti9
        tunneihminen seksissäkin kirjoitti:

        Kaksonen on tunneihminen jokapäiväisessäkin seksissä. Ei varmasti onnistu ilman partnereiden välistä henkistäkin yhteyttä, joka on kaksosen elämänsuola.

        Leijona ei tietenkään huomaa mitään eroa, ja saa vaikka pyöräillessä yksinään.

        Kaksonen on nimenomaan tunneihminen! Kaksosmiehenä käytän nyt puolustuspuheenvuoroa.Jos nainen haluaa kaksosmiehen olevan makuuhuoneessakin yhtä monipuolinen taituri,kun sen ulkopuolella.Kumppanilla täytyy fyysisten ominaisuuksien lisäksi olla myös äliiä päässä.Ylipäätään jos naisen kanssa saa aikaan henkeviä keskusteluja ja sitä kautta henkisen yhteyden ja luottamuksen.Silloin makuuhuoneessakin kaksosen suoritukset ja eri variaatiot ovat sitä luokkaa että vain taivas on kattona!! Miettikääpä naiset kohdallanne tämä asia,ennen kun syytätte kaksosia paskoiksi näytteleviksi impotenteiksi yms.Jos tätä yhteyttä ei kumppaniin löydy,seksielämä voi olla pian tosi surkeaa.Kaksosmies voi naisen kanssa jonka vartalo hivelee hänen silmäänsä,joskus innostua näyttämään ripauksen näistä variaatioiden kirjosta mitä hänellä on takataskussaan ts.(mielessään).Mutta se loppuu nopeasti lähes täysin,jos kumppanilta puuttuu nämä henkiset ominaisuudet saada yhteys kaksosmieheen henkisellä tasolla.Itse ainakin olen tämän asian oppinut naissuhteissani.Enää en sekaannu naisiin joista pian näkee että tätä henkistä puolta on liian niukasti kaksosmiehelle...ja muistakaa että valssiin tarvitaan aina kaksi;)


      • komppaan
        Risti9 kirjoitti:

        Kaksonen on nimenomaan tunneihminen! Kaksosmiehenä käytän nyt puolustuspuheenvuoroa.Jos nainen haluaa kaksosmiehen olevan makuuhuoneessakin yhtä monipuolinen taituri,kun sen ulkopuolella.Kumppanilla täytyy fyysisten ominaisuuksien lisäksi olla myös äliiä päässä.Ylipäätään jos naisen kanssa saa aikaan henkeviä keskusteluja ja sitä kautta henkisen yhteyden ja luottamuksen.Silloin makuuhuoneessakin kaksosen suoritukset ja eri variaatiot ovat sitä luokkaa että vain taivas on kattona!! Miettikääpä naiset kohdallanne tämä asia,ennen kun syytätte kaksosia paskoiksi näytteleviksi impotenteiksi yms.Jos tätä yhteyttä ei kumppaniin löydy,seksielämä voi olla pian tosi surkeaa.Kaksosmies voi naisen kanssa jonka vartalo hivelee hänen silmäänsä,joskus innostua näyttämään ripauksen näistä variaatioiden kirjosta mitä hänellä on takataskussaan ts.(mielessään).Mutta se loppuu nopeasti lähes täysin,jos kumppanilta puuttuu nämä henkiset ominaisuudet saada yhteys kaksosmieheen henkisellä tasolla.Itse ainakin olen tämän asian oppinut naissuhteissani.Enää en sekaannu naisiin joista pian näkee että tätä henkistä puolta on liian niukasti kaksosmiehelle...ja muistakaa että valssiin tarvitaan aina kaksi;)

        edellistä, en olisi itse juuri paremmin osannut asiaa esittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe