hyvä ammatti kaksosille?

kaksosnainen

OLisiko kenties mielenterveyshoitaja? :D Näytteleminen vois myös olla kivaa! Kummasta te muut kaksoset tykkäätte enemmän, kumpi olisi parempi?

10

3895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -aurinko-

Noista kahdesta valitsisin näyttelemisen. Oma ammattini on kirjanpitäjä. Tykkään kovasti työstäni vaikka onkin yksinäistä puurtamista.

• kaksoset-75

Minä olen vaatemyyjä/somistaja ja tämä ala sopii mulle loistavasti! Työ muodin parissa viehättää,saan toteuttaa itseäni ja nopeatempoinen homma sopii mulle erittäin hyvin.En osaisi kuvitella itseäni 8-16 toimistotyössä,pitkästyisin varmasti.Kaksosen työ täytyy olla vaihtelevaa...jos liikaa rutiineja niin itse huomaan tylsistyväni helposti,tarvitsen haasteita ja monipuolisuutta.Ja tykkään ihanista työkavereista.

• Kaksoi

koulutukseltani mielenterveyshoitaja, opiskelen sosionomiksi ja työskentelen erityisopena. Kaikki ihmisten parissa tehtävä työ, jossa saa jollain lailla olla esillä varmaan sopii kaksosille.

• kaksosnainen

Joo niin olen itsekin mielenterveyshoitaja, mietin vaan että olisiko se näytteleminen kivempaa, sitä voisi myös soveltaa vapaa-ajallakin

• huomioija
        kaksosnainen kirjoitti:

Joo niin olen itsekin mielenterveyshoitaja, mietin vaan että olisiko se näytteleminen kivempaa, sitä voisi myös soveltaa vapaa-ajallakin

olette jo muutenkin pelkkiä näyttelijöitä....

• kaksosnainen
        huomioija kirjoitti:

Kiitti kohteliaisuudesta! :)

• .........................
        huomioija kirjoitti:

samaa mieltä. mitä sen verran kaksosia tunnen

• Irazun

Yksi tuleva näyttelijä täällä. Vaikka tiedeaineet ovatkin olleet lukiossa minulle helpohkoja eivät ne silti ole tarjonneet mitään todellista mielenkiintoa. Teatteri taas...

• kaksosnainen

Siisti homma! Mutta eikös sinne teatterikouluun ole aika vaikea päässä? Omasta mielestä oon kyllä jo valmiiksi huippuluokan näyttelijä, on tullu niin paljon tehtyä pikku näytelmiä tuttavilleni :D Itkemistä näytteleminen on kyllä nöyryyttävää, mutta sekin pitää tehdä joskus tiukan paikan tullen. Hätä keinot keksii.

• -zandu-

joku ihmisläheinen työ. Vaikea ainakaan kuvitella että kaksonen jumahtaisi johonkin pieneen koppiin/toimistoon loppu elämäkseen. Itse valmistun juuri lähihoitajaksi.
      eli jos noista kahdesta pitäis valita niin mielenterveyshoitaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      211
      4880
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      22
      4013
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      227
      3783
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      134
      3072
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      158
      3024
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      63
      2942
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2631
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      65
      2540
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      85
      2325
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2145
    Aihe