OLisiko kenties mielenterveyshoitaja? :D Näytteleminen vois myös olla kivaa! Kummasta te muut kaksoset tykkäätte enemmän, kumpi olisi parempi?
hyvä ammatti kaksosille?
10
3817
Vastaukset
- -aurinko-
Noista kahdesta valitsisin näyttelemisen. Oma ammattini on kirjanpitäjä. Tykkään kovasti työstäni vaikka onkin yksinäistä puurtamista.
- kaksoset-75
Minä olen vaatemyyjä/somistaja ja tämä ala sopii mulle loistavasti! Työ muodin parissa viehättää,saan toteuttaa itseäni ja nopeatempoinen homma sopii mulle erittäin hyvin.En osaisi kuvitella itseäni 8-16 toimistotyössä,pitkästyisin varmasti.Kaksosen työ täytyy olla vaihtelevaa...jos liikaa rutiineja niin itse huomaan tylsistyväni helposti,tarvitsen haasteita ja monipuolisuutta.Ja tykkään ihanista työkavereista.
- Kaksoi
koulutukseltani mielenterveyshoitaja, opiskelen sosionomiksi ja työskentelen erityisopena. Kaikki ihmisten parissa tehtävä työ, jossa saa jollain lailla olla esillä varmaan sopii kaksosille.
- kaksosnainen
Joo niin olen itsekin mielenterveyshoitaja, mietin vaan että olisiko se näytteleminen kivempaa, sitä voisi myös soveltaa vapaa-ajallakin
- huomioija
kaksosnainen kirjoitti:
Joo niin olen itsekin mielenterveyshoitaja, mietin vaan että olisiko se näytteleminen kivempaa, sitä voisi myös soveltaa vapaa-ajallakin
olette jo muutenkin pelkkiä näyttelijöitä....
- kaksosnainen
huomioija kirjoitti:
Kiitti kohteliaisuudesta! :)
- .........................
huomioija kirjoitti:
samaa mieltä. mitä sen verran kaksosia tunnen
- Irazun
Yksi tuleva näyttelijä täällä. Vaikka tiedeaineet ovatkin olleet lukiossa minulle helpohkoja eivät ne silti ole tarjonneet mitään todellista mielenkiintoa. Teatteri taas...
- kaksosnainen
Siisti homma! Mutta eikös sinne teatterikouluun ole aika vaikea päässä? Omasta mielestä oon kyllä jo valmiiksi huippuluokan näyttelijä, on tullu niin paljon tehtyä pikku näytelmiä tuttavilleni :D Itkemistä näytteleminen on kyllä nöyryyttävää, mutta sekin pitää tehdä joskus tiukan paikan tullen. Hätä keinot keksii.
- -zandu-
joku ihmisläheinen työ. Vaikea ainakaan kuvitella että kaksonen jumahtaisi johonkin pieneen koppiin/toimistoon loppu elämäkseen. Itse valmistun juuri lähihoitajaksi.
eli jos noista kahdesta pitäis valita niin mielenterveyshoitaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804