Voiko palleatyrään

Paniikki iski

kuolla?

Mun palleatyrää ei suostuttu leikkaamaan, nyt panikoin kuolenko siihen. Voiko se kasvaa?

9

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolla

palleatyrään. Miten siihen muka kuolisi, yhtä vähän kuolee kaljuuntumiseen.

• refluksikurkku

Ei todellakaan joten no hätä!! Hätäännyt suotta.
      Palleatyrä on todella yleinen ilmiö eikä
      kaikilta missään nimessä leikata kyseistä vaivaa. Googlaa palleatyräsivuja niin pääset aiheesta selville.

• Anonyymi

Voi kuolla!!!!!!!mun yhdellä tutulla on niin Koska silloin jos se kasvaa ei pysty hengittämään pian enään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuolla!!!!!!!mun yhdellä tutulla on niin Koska silloin jos se kasvaa ei pysty hengittämään pian enään

Palleatyrä on hyvin yleinen, monilla on sellainen.
        Silloin, jos se alkaa haitata elämää, vaikka juuri vaikuttaa hengittämiseen pahasti, toki ne silloin sen leikkaavat.
        Silloin sitä ei leikellä, jos siitä ei ole haittaa.
        Eli ei siihen ihan herkästi kuole, koska tosiaan hoidetaan, jos menee tilanne vaikeaksi.

• Outo lintu

"kasvaa" ja siihen ei kuole, mutta vaivat voi stressata ja vaivat on mitä moninaisimmat.

Jos olisi kuolemanriski, pistettäisiin heti leikkausjonoon.

• lähtisin heti

eläkkeelle kun vaivana palleatyrä joka tekee refluksia,eli koko ajan haittaa elämää?

Vai leikkausjonoon,vai voiko siitä kieltäytyä?

• Outo lintu
        lähtisin heti kirjoitti:

eläkkeelle kun vaivana palleatyrä joka tekee refluksia,eli koko ajan haittaa elämää?

Vai leikkausjonoon,vai voiko siitä kieltäytyä?

leikattas varmaan jos se olisi hengenvaarallinen, mutta enpä sitä ainakaan ite suunnittele vaikka palleatyrä onkin. Paljonko se haittaa sun elämääsi?

Mulla on vaan hengenahdistus riesana, päivittäin ja ehkä just sen takia lääkärit toisensa jälkeen sanoo ettei leikata. Logiikkaa tässä ei ole yhtään kun vaihtelee olotilat päivittäin, vaikka ruokajutut samat, välillä ei ole hengenahdistusta, välillä on, ja iltapäivällä alkaa kuin ajastettuna painaa vatsaa, mutta ne pahimmat vaivat lääkityksellä saanut kuriin.

Ei pääse eläkkeelle, kun sitten meitä olisi aika monta muutakin, ja tätähän ei varsinaiseksi sairaudeksi luokitella, mutta kun tyrä on selässä (=välilevyn pullistuma), eläkepaperit saa. Hullunkurista!

• lähtisin heti
        Outo lintu kirjoitti:

leikattas varmaan jos se olisi hengenvaarallinen, mutta enpä sitä ainakaan ite suunnittele vaikka palleatyrä onkin. Paljonko se haittaa sun elämääsi?

Mulla on vaan hengenahdistus riesana, päivittäin ja ehkä just sen takia lääkärit toisensa jälkeen sanoo ettei leikata. Logiikkaa tässä ei ole yhtään kun vaihtelee olotilat päivittäin, vaikka ruokajutut samat, välillä ei ole hengenahdistusta, välillä on, ja iltapäivällä alkaa kuin ajastettuna painaa vatsaa, mutta ne pahimmat vaivat lääkityksellä saanut kuriin.

Ei pääse eläkkeelle, kun sitten meitä olisi aika monta muutakin, ja tätähän ei varsinaiseksi sairaudeksi luokitella, mutta kun tyrä on selässä (=välilevyn pullistuma), eläkepaperit saa. Hullunkurista!

vasta hankala tauti on,sillä puhuminen myös vaikeaa kun tauti pahimmillaa.
        Työssä joutuu puhumaan ja jo pelkkä paikallaan olo,istuen ahdistaa todella.
        Henkeä minulla ahdistaa nytkin,eli ei päivää ole ettei ahdista.
        Nexiumia otan,mutta eipä näytä pitävän poissa ainakaan hengenahdistusta ja yskää.

• Outo lintu
        lähtisin heti kirjoitti:

vasta hankala tauti on,sillä puhuminen myös vaikeaa kun tauti pahimmillaa.
        Työssä joutuu puhumaan ja jo pelkkä paikallaan olo,istuen ahdistaa todella.
        Henkeä minulla ahdistaa nytkin,eli ei päivää ole ettei ahdista.
        Nexiumia otan,mutta eipä näytä pitävän poissa ainakaan hengenahdistusta ja yskää.

Olen Somac-käyttäjä.

Välillä on sellaisia hetkiä jolloin ei ole hengenahdistusta, ei ole oikein mitään logiikkaa koko tässä touhussa.

Vuodesta 2001 asti ollut tätä, tosin happosalpaajat vieneet vaivan pois välillä, nyt ollut yhtäjaksoisesti tätä viime kesästä asti.

Kiusallinen vaiva ja ihan samat oireet kuin sinullakin.

Palleatyrä todettiin nyt vasta syksyllä, aiemminkin ollut tähystyksessä, silloin ei puhuttu edes mitään refluksista!!!!???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe