v40 äänieristys

aki

onko kellään kokemuksia v40:n korin äänieristämisestä.Ostin äsken v40 1.8 volvon,muuten tyytyväinen mutta rengasäänet häiritsee.Renkaat ovat nokian185/65,olisikohan ehkä näissä vika?

2

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niki

Ja taas tarinoita:

V40 ei ole koskaan ollut järin hiljainen auto varsinkaan rengasäänien kohdalla. Moottori kyllä on eristetty hyvin mutta Suomen karheapintaisilla teillä rengasmelu on kiusallisen kova. En tiedä kumpi malli sinulla on (96-2000) vai (2000-2003) mutta siitä huolimatta ei renkaita vaihtamalla välttämättä täysin tuosta melusta eroon pääse. Suurin syyllinen on tosin nuo Nokian renkaat, niitä kun pidetään ehkä markkinoiden meluisimpina renkaina, vaikka ominaisuuksiltaan ovat kärkikastia. Jos mukavuus sanelee rengasvalinnan, valitse Michelinit tai esim vikingit. Myös semperitin renkaat ovat Nokialaisia hiljaisemmat. Kannattaa tosiaan käyttää ns. normaaliprofiilisia renkaita, leveillä renkailla kun melu on jo todella rajua luokkaa. Edullisin ratkaisu on tosin ostaa kuulosuojaimet ;D

• Anonyymi

Ylihuomenna on kokemusta. Mun kohdalla asiaa pahentaa rengasprofiili joka on 225/45. Koeajossa sivuutin rengasmelun kun auto oli muuten kiva. Ei olisi pitänyt sivuuttaa. Volvo vuosmallia 2019.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4632
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1504
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1403
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1226
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1132
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1018
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen