v40 äänieristys

aki

onko kellään kokemuksia v40:n korin äänieristämisestä.Ostin äsken v40 1.8 volvon,muuten tyytyväinen mutta rengasäänet häiritsee.Renkaat ovat nokian185/65,olisikohan ehkä näissä vika?

2

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niki

Ja taas tarinoita:

V40 ei ole koskaan ollut järin hiljainen auto varsinkaan rengasäänien kohdalla. Moottori kyllä on eristetty hyvin mutta Suomen karheapintaisilla teillä rengasmelu on kiusallisen kova. En tiedä kumpi malli sinulla on (96-2000) vai (2000-2003) mutta siitä huolimatta ei renkaita vaihtamalla välttämättä täysin tuosta melusta eroon pääse. Suurin syyllinen on tosin nuo Nokian renkaat, niitä kun pidetään ehkä markkinoiden meluisimpina renkaina, vaikka ominaisuuksiltaan ovat kärkikastia. Jos mukavuus sanelee rengasvalinnan, valitse Michelinit tai esim vikingit. Myös semperitin renkaat ovat Nokialaisia hiljaisemmat. Kannattaa tosiaan käyttää ns. normaaliprofiilisia renkaita, leveillä renkailla kun melu on jo todella rajua luokkaa. Edullisin ratkaisu on tosin ostaa kuulosuojaimet ;D

• Anonyymi

Ylihuomenna on kokemusta. Mun kohdalla asiaa pahentaa rengasprofiili joka on 225/45. Koeajossa sivuutin rengasmelun kun auto oli muuten kiva. Ei olisi pitänyt sivuuttaa. Volvo vuosmallia 2019.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mietin yön yli

Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      81
      4754
    2. Kyllä minä sen vielä tähän sanon

Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.
      Ikävä
      24
      4009
    3. 30
      2331
    4. Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."

Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2008
    5. No mitäs pupuset tietää?

Onko uutta teoriaa ja havaintoa?
      Ikävä
      25
      1842
    6. Missä meni pieleen

kun kuvittelin sinun tuntevan saman poltteen. Olit korkeintaan vähän ihastunut tai kiinnostunut. Rakastunut ihminen on o
      Ikävä
      64
      1736
    7. Olishan sua

voinut kyllä testata. Hyvä kroppa jne...
      Ikävä
      97
      1719
    8. Vaneritehdas lakkautetaan?

Metsä Group suunnittelee Suolahdessa sijaitsevan vaneritehtaan sulkemista.
      Äänekoski
      107
      1498
    9. Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa

Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon
      Maailman menoa
      153
      1397
    10. Tänään vietetään maailman mielenterveyspäiväävää

Miten edistät mielenterveyttäsi? Itse vastaan, yksinkertaisesti tekemällä kivoja asioita :)
      Ikävä
      35
      1056
    Aihe