epätietoinen kysyy että montako myyjää irtisanottiin? Vai onko tää sun omaa keksintöä!?
yksi myyjä sanoi itsensä irti ja meni Nivalan Rautiaan myyjäksi,varastomies-autonkuljettaja sanottiin irti.
0Äänestä
epätietoinenki
jj.vaha-tuisku kirjoitti:
yksi myyjä sanoi itsensä irti ja meni Nivalan Rautiaan myyjäksi,varastomies-autonkuljettaja sanottiin irti.
oon vieläki että jos yks myyjä on omasta halustaan lähteny routiaan,miten se liittyy irtisanomisiin?Ei varasto/automies ole myyjä,jotenka selevitäppä ny vielä kerran miten asia on TODELLISUUDESSA.
oon vieläki että jos yks myyjä on omasta halustaan lähteny routiaan,miten se liittyy irtisanomisiin?Ei varasto/automies ole myyjä,jotenka selevitäppä ny vielä kerran miten asia on TODELLISUUDESSA.
näitä ominaisuuksia,en solvaa.Mistä sinä voit tietää sen etten minä tuntisi häntä?
0Äänestä
sitten täältä
näitä ominaisuuksia,en solvaa.Mistä sinä voit tietää sen etten minä tuntisi häntä?
kyselet jos tunnet, niin voisit kysyä häneltä itseltään suoraan, vai luulekko taas tätä palstaa virtuaalimaailmaksi, voi voi
0Äänestä
sinä
myyjää lähtenyt pois.
hönö väitit aiemmin et kaks myyjää on saanu lähtöpassit!Ei pitäs valleita kirijotella ja perättömiä lausahella!
0Äänestä
suurimpana
selityksenä kilpailija, Laaksojen rauta. Itse ainakin olen saanut edullisesti sieltä, ja aina olen ollut tyytyväinen. Toisaalta saattaa olla, että he puolestaan ovat lisänneet henkilökuntaansa Haapavedellä. Että täämmöistä tämä kilpailu on. Se on hyvä, ja me asiakkaat hyödymme kilpailusta.
0Äänestä
epätietoinenkin
montako myyjjää sieltä irtisanottiin? Sanoppa jussi se!
0Äänestä
SIELTÄKIN
JOTAIN OSTAA EI AINAKAAN OLE HINTATIETONEN KALLEIMMISTA KALLEIN AGRI JA AGREISTA KALLEIN LÖYTYY HOOPOVEDELTÄ NIVALASTA SAA JO PALJON EDULLISEMMIN
0Äänestä
ne Agrien
SIELTÄKIN kirjoitti:
JOTAIN OSTAA EI AINAKAAN OLE HINTATIETONEN KALLEIMMISTA KALLEIN AGRI JA AGREISTA KALLEIN LÖYTYY HOOPOVEDELTÄ NIVALASTA SAA JO PALJON EDULLISEMMIN
hinnat liene joka paikassa samat. Ettei vain olisi mielipiteessäsi hinkki-pekka-lisää?
0Äänestä
minäkin agrista
ne Agrien kirjoitti:
hinnat liene joka paikassa samat. Ettei vain olisi mielipiteessäsi hinkki-pekka-lisää?
kaali-lisältä haiskahtaa.
0Äänestä
AGRIEN KESKEN
minäkin agrista kirjoitti:
Isommat agrit pystyy tekemään paremman tarjouksen näköjään, olen kilpailutanu monasti ja pienet jää jalkoihin lähes aina
Vastaukset 25
Vanhimmat
käy muualla ostoksilla.
Palvelu ja hinta pitäs saaha kohalleen.
vai oliko kyseessä porukan vähentäminen?
muutaman myyjän vähentäminen oli kysymyksessä.
Tämä on normaalia busines-elämää, näin pitäisi toimia myös Kaupungin ja valtion hallinnossa.
selittää nuita irtisanomisia,mutta syyt on aivan muut tekijät ja suurin syy niihin on ikärasismi.
Kyllä vanhojenkin työntekijöiden pittää sopeutua nykyliike-elämän työvaatimukseen jottei käy ohrasesti. Se on turha potkia tuulimyllyjä vastaan.
lailla kiellettyä.
epätietoinen kysyy että montako myyjää irtisanottiin? Vai onko tää sun omaa keksintöä!?
kuuluu myös henkilökuntaan.
että muutama myyjä olis vähennetty.
myyjää lähtenyt pois.
tullu tilalle, ei täälläkään saa sinun valehella, vaikka luuletkin olevasi virtuaalimaailmassa.
ammattitaitoa riittävästi?Ja onko hän ikärasisti?
solvaat jos et tunnekkaa.
näitä ominaisuuksia,en solvaa.Mistä sinä voit tietää
sen etten minä tuntisi häntä?
kyselet jos tunnet, niin voisit kysyä häneltä itseltään suoraan, vai luulekko taas tätä palstaa virtuaalimaailmaksi, voi voi
hönö väitit aiemmin et kaks myyjää on saanu lähtöpassit!Ei pitäs valleita kirijotella ja perättömiä lausahella!
selityksenä kilpailija, Laaksojen rauta.
Itse ainakin olen saanut edullisesti sieltä, ja aina olen ollut tyytyväinen.
Toisaalta saattaa olla, että he puolestaan ovat lisänneet henkilökuntaansa Haapavedellä.
Että täämmöistä tämä kilpailu on.
Se on hyvä, ja me asiakkaat hyödymme kilpailusta.
montako myyjjää sieltä irtisanottiin? Sanoppa jussi se!
JOTAIN OSTAA EI AINAKAAN OLE HINTATIETONEN
KALLEIMMISTA KALLEIN AGRI JA AGREISTA KALLEIN
LÖYTYY HOOPOVEDELTÄ NIVALASTA SAA JO PALJON
EDULLISEMMIN
hinnat liene joka paikassa samat.
Ettei vain olisi mielipiteessäsi hinkki-pekka-lisää?
Isommat agrit pystyy tekemään paremman tarjouksen
näköjään, olen kilpailutanu monasti ja pienet jää jalkoihin lähes aina