Peruutuskamera

Lapsa

Olisi ajatuksena hankkia ensi kesäksi peruutuskamera veneeseen. Pitkä kapeakeulainen vene ja sangen huono näkyvys taakse. Veneeseen kulku turvallisempaa takaa, joten yleensä peruutan laituriin ja tolpat ja poijunketjut aina melkoinen riski. Onko jollakin kokemusta sellaisista ja tekeekö niillä käytännössä mitään?

9

1594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh

      Käsittääkseni asuntoautoilijat käyttävät paljonkin, mutta kyllä se veneessä toimii yhtä hyvin. Varsinkin takahytillinen vene, jossa kansi on korkealla, on ikävä peruutettava kun joutuu asian korvakuulolla hoitamaan.

      Halvimmillaanhan ne eivät maksakaan paljon mitään, mutta noissakin varmaan pätee sama asia kuin yleensäkin, että halvalla ei hyvää saa.

      • ukko1948

        Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
        Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
        kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerasta


      • varmaan
        ukko1948 kirjoitti:

        Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
        Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
        kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerasta

        mutta käyttö maksaa. Peruutuskamera ei maksa sen jälkeen kun ostokulut on hoidettu.


      • nimittäin
        ukko1948 kirjoitti:

        Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
        Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
        kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerasta

        Mokkula toimii hyvin Espoossa ja Helsingissä, mutta jo saaristossa saattaa löytyä katvealueita jossa gsm ei toimi puhumattakaan nopeasta 3g:stä.

        Joka tapauksessa yhteys on hidas ja huonolaatuinen verrattuna langalliseen yhteyteen. Ja vielä maksaakin.


      • ukko1948
        varmaan kirjoitti:

        mutta käyttö maksaa. Peruutuskamera ei maksa sen jälkeen kun ostokulut on hoidettu.

        Minulla on sama kone ja netti kotona kiinteä kuukausimaksu otan koneen mukaan siinä myös gps ja merikortit näkee myös viimeiset
        säätiedot realiajassa onhan se joskus vähänhidas
        mutta eihän merellä ole mihinkään kiire
        Noin 15e kuussa


      • peruutus
        nimittäin kirjoitti:

        Mokkula toimii hyvin Espoossa ja Helsingissä, mutta jo saaristossa saattaa löytyä katvealueita jossa gsm ei toimi puhumattakaan nopeasta 3g:stä.

        Joka tapauksessa yhteys on hidas ja huonolaatuinen verrattuna langalliseen yhteyteen. Ja vielä maksaakin.

        Tarvitaan Läppäri nettikamera ja vähän askartelua
        riippu onko kamera lagnaton tai ei kunnolliset
        kamerat lagnallisat on kai noin 40e

        Eiku asentamaan


      • ukko1948 kirjoitti:

        Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
        Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
        kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerasta

        internettiä ja mokkulaa sekä Skypeä tarvitset jos laitat peruutuskameran??

        "peruutus kamera
        Kirjoittanut: ukko1948 5.2.2008 klo 19.58

           Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen Kanssa vaatii niin sanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista"

        Ei kai sitä tarvitse kuin kamera näyttöineen tai(tietokone) ja jonkin verran kaapelia liittimineen, niin katselet hytistä kuvaa mitä takana näkyy ja peruuttelet menemään.

        Käyhän ostamassa laitteet jostain alan liikkeestä ja kytke toimintaan.


    • peruutus

      katso peruutus toimii mulla hyvin

      • NOVA 38

        Näkisikö sillä linjataulut hyvin merelle päin
        mennessä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe