Olisi ajatuksena hankkia ensi kesäksi peruutuskamera veneeseen. Pitkä kapeakeulainen vene ja sangen huono näkyvys taakse. Veneeseen kulku turvallisempaa takaa, joten yleensä peruutan laituriin ja tolpat ja poijunketjut aina melkoinen riski. Onko jollakin kokemusta sellaisista ja tekeekö niillä käytännössä mitään?
Peruutuskamera
9
1594
Vastaukset
- heh
Käsittääkseni asuntoautoilijat käyttävät paljonkin, mutta kyllä se veneessä toimii yhtä hyvin. Varsinkin takahytillinen vene, jossa kansi on korkealla, on ikävä peruutettava kun joutuu asian korvakuulolla hoitamaan.
Halvimmillaanhan ne eivät maksakaan paljon mitään, mutta noissakin varmaan pätee sama asia kuin yleensäkin, että halvalla ei hyvää saa.- ukko1948
Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerasta - varmaan
ukko1948 kirjoitti:
Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerastamutta käyttö maksaa. Peruutuskamera ei maksa sen jälkeen kun ostokulut on hoidettu.
- nimittäin
ukko1948 kirjoitti:
Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerastaMokkula toimii hyvin Espoossa ja Helsingissä, mutta jo saaristossa saattaa löytyä katvealueita jossa gsm ei toimi puhumattakaan nopeasta 3g:stä.
Joka tapauksessa yhteys on hidas ja huonolaatuinen verrattuna langalliseen yhteyteen. Ja vielä maksaakin. - ukko1948
varmaan kirjoitti:
mutta käyttö maksaa. Peruutuskamera ei maksa sen jälkeen kun ostokulut on hoidettu.
Minulla on sama kone ja netti kotona kiinteä kuukausimaksu otan koneen mukaan siinä myös gps ja merikortit näkee myös viimeiset
säätiedot realiajassa onhan se joskus vähänhidas
mutta eihän merellä ole mihinkään kiire
Noin 15e kuussa - peruutus
nimittäin kirjoitti:
Mokkula toimii hyvin Espoossa ja Helsingissä, mutta jo saaristossa saattaa löytyä katvealueita jossa gsm ei toimi puhumattakaan nopeasta 3g:stä.
Joka tapauksessa yhteys on hidas ja huonolaatuinen verrattuna langalliseen yhteyteen. Ja vielä maksaakin.Tarvitaan Läppäri nettikamera ja vähän askartelua
riippu onko kamera lagnaton tai ei kunnolliset
kamerat lagnallisat on kai noin 40e
Eiku asentamaan ukko1948 kirjoitti:
Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerastainternettiä ja mokkulaa sekä Skypeä tarvitset jos laitat peruutuskameran??
"peruutus kamera
Kirjoittanut: ukko1948 5.2.2008 klo 19.58
Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen Kanssa vaatii niin sanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista"
Ei kai sitä tarvitse kuin kamera näyttöineen tai(tietokone) ja jonkin verran kaapelia liittimineen, niin katselet hytistä kuvaa mitä takana näkyy ja peruuttelet menemään.
Käyhän ostamassa laitteet jostain alan liikkeestä ja kytke toimintaan.
- peruutus
katso peruutus toimii mulla hyvin
- NOVA 38
Näkisikö sillä linjataulut hyvin merelle päin
mennessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673