Peruutuskamera

Lapsa

Olisi ajatuksena hankkia ensi kesäksi peruutuskamera veneeseen. Pitkä kapeakeulainen vene ja sangen huono näkyvys taakse. Veneeseen kulku turvallisempaa takaa, joten yleensä peruutan laituriin ja tolpat ja poijunketjut aina melkoinen riski. Onko jollakin kokemusta sellaisista ja tekeekö niillä käytännössä mitään?

9

1510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh

Käsittääkseni asuntoautoilijat käyttävät paljonkin, mutta kyllä se veneessä toimii yhtä hyvin. Varsinkin takahytillinen vene, jossa kansi on korkealla, on ikävä peruutettava kun joutuu asian korvakuulolla hoitamaan.

Halvimmillaanhan ne eivät maksakaan paljon mitään, mutta noissakin varmaan pätee sama asia kuin yleensäkin, että halvalla ei hyvää saa.

• ukko1948

Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen
        Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista
        kameran kuvanlaatu riippu tietysti kamerasta

• varmaan
        ukko1948 kirjoitti:

Kanssa vaatii niinsanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista

mutta käyttö maksaa. Peruutuskamera ei maksa sen jälkeen kun ostokulut on hoidettu.

• nimittäin
        ukko1948 kirjoitti:

Mokkula toimii hyvin Espoossa ja Helsingissä, mutta jo saaristossa saattaa löytyä katvealueita jossa gsm ei toimi puhumattakaan nopeasta 3g:stä.

Joka tapauksessa yhteys on hidas ja huonolaatuinen verrattuna langalliseen yhteyteen. Ja vielä maksaakin.

• ukko1948
        varmaan kirjoitti:

mutta käyttö maksaa. Peruutuskamera ei maksa sen jälkeen kun ostokulut on hoidettu.

Minulla on sama kone ja netti kotona kiinteä kuukausimaksu otan koneen mukaan siinä myös gps ja merikortit näkee myös viimeiset
        säätiedot realiajassa onhan se joskus vähänhidas
        mutta eihän merellä ole mihinkään kiire
        Noin 15e kuussa

• peruutus
        nimittäin kirjoitti:

Mokkula toimii hyvin Espoossa ja Helsingissä, mutta jo saaristossa saattaa löytyä katvealueita jossa gsm ei toimi puhumattakaan nopeasta 3g:stä.

Joka tapauksessa yhteys on hidas ja huonolaatuinen verrattuna langalliseen yhteyteen. Ja vielä maksaakin.

Tarvitaan Läppäri nettikamera ja vähän askartelua
        riippu onko kamera lagnaton tai ei kunnolliset
        kamerat lagnallisat on kai noin 40e

Eiku asentamaan

• ukko1948 kirjoitti:

internettiä ja mokkulaa sekä Skypeä tarvitset jos laitat peruutuskameran??

"peruutus kamera
        Kirjoittanut: ukko1948 5.2.2008 klo 19.58

Kävisiköhän nettikamera kanettavan tietokoneen Kanssa vaatii niin sanotun mokkulan (dna) tai elisan vastaan langattoman nettiyhteyden sekä ilmaisen skypen mulla toimii kun avaa asetuksista"

Ei kai sitä tarvitse kuin kamera näyttöineen tai(tietokone) ja jonkin verran kaapelia liittimineen, niin katselet hytistä kuvaa mitä takana näkyy ja peruuttelet menemään.

Käyhän ostamassa laitteet jostain alan liikkeestä ja kytke toimintaan.

• peruutus

katso peruutus toimii mulla hyvin

• NOVA 38

Näkisikö sillä linjataulut hyvin merelle päin
        mennessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      216
      4707
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      48
      2227
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      69
      1906
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      367
      1413
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      1029
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      28
      1010
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      959
    8. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      848
    9. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      37
      754
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      746
    Aihe